yes: dierentuin: ik zou met je mams gaan. je gaat weer erg hard komt nog genoeg tijd joh om met hem leuke dingen doen, als je langer met hem bent (als je het nu al relatie kan noemen). denk dat belangrijk is hem te leren kennen eerst zonder kinderen.. pip: oei, beterschap!
babe: ben benieuwd wat je sollicitatie wordt. lastig he zo'n brief schrijven. had ik laatst ook. asz: super noah, wordt het een lekkere kletstert!
sterreke: superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr foto! het is dat vienne er niet op staat anders had ik er ook wel een canvas van willen hebben heb jij die gemaakt? coole foto
Joep, de fotograag/pilootmand vind het ook wel spannend!! wandelwagen eeh... tja, heeft dat verder nut...? of voor Noah om in te slapen? want in principe kunnen we ze oook uit de auto sjouwen, naar binnen, op kleed en in de kinderstoel, en weer terug in de autostoel toch?
over camerageil gesproken, Jelmar hoeft de camera maar te zien of begint al zo breed alstie kan te lachen?! doen dus meer beebs dit??? wij vonden het al zo komisch! wel altijd leuke foto's dus
ik neem de buggy wel mee, mochten we lang blijven hangen (en mezelf kennende, kan dat best nog weleens gebeuren ) en marien wil slaapje doen, kan hij ff in de buggy rustig tukken...!
ja Marien wel, als hij een camera ziet kijkt hij er bijna altijd naar ! Dus jelmar zal niet helemaal abnormaal zijn hihihihihi (of onze zonen sporen niet )
Slapen, lekker zitten. Ik hou er niet van om hem in de maxi cosi te zetten om te slapen. Zit voor geen meter. En op schoot slapen is ook geen succes. Vorige keer ging ook perfect in de slaapbak ( nu dan in de buggy ) hij was vrolijk en relaxed. En ik weet hoe het is als hij niet slaapt, dat wordt voor mij en voor hem niet gezellig
oh trouwens hubs had vandaag vervlelend gesprek op werk. al maanden vragenze nieuw contract te tekenen (terwijl hij vast in dienst is) maar er staan allemaal nieuwe dingen in. ze willen telkens maar weinig wijzigen. vandaag had hij jaargesprek. mar na 15 min zeiden ze "als je niet tekent, dan moet je de consequenties aanvaarden". en hield het gesprek op... bram mij bellen. hij moest voor 19 uur tekenen... i vind het echt belachelijk dat ze het zo spelen. de aanpassingen zijn het niet waard om zoveel problemen op de hals te halen. voor ontslag hoeft hiji niet bang te zijn, maar zijn werkgever zorgt wel dat hij wordt weg 'gepest' (overplaatsen enz). dus hij heeft maar getekend. word nog pissig als ikb edenk dat ze het weer op deze manier voor elkaar hebben..
Jeetje LvdB dat klinkt naar I'm back! Haha.. had beetje drukke avond. Heb een uur erover gedaan, incl file. Mannetjes sliepen lekker in de auto. Thuis eerst Sven een potje, toen pannenkoeken gebakken. Toen Sven een fles. Toen Sven een papiertje in de mond, waardoor hij moest overgeven.... dus toen Sven in bad. Julian in bed. Sven in de pyjama en een nieuwe fles. Toen hem in bed gegooid, gauw sportkleren aan en naar Zumba. Nu ben ik eten aan het koken voor volgende week. Oef.. Maar wat een mooie fotooooooo's!!