aszz ik heb idd iemand ontmoet, maar ik doe rustig aan, en hou hem nog weg bij D&D. Ik zat ff te twijfelen over de dierentuin, maar zag al snel in dat dat veel te snel zou zijn, heb dus ook gelijk mn moeder gevraagd om mee te gaan. Maar goed, we doen iig heel rustig aan, en dan moet het vast goed komen... Heb net heel hard zitten huilen met darren samen... ik versprak me heel erg hij vroeg voor de 10000ste x hoe Bart* is dood gegaan, en hij zei daarna hoe kan het nou dat je dood gaat als je van de trap valt..... en voor ik het wist floepte er uit mn mond dat Bart* zelf dood wou... ooh mijn god, ik voelde me gelijk zoooo klote! Darren begon mega te huilen, en snapte er ff niets meer van natuurlijk... gelukkig heb ik hem weer rustig gekregen... klote zooi...
vroeg of laat was hij er toch achter gekomen yes, natuurlijk liever wat later.... maar komt vast goed! en anders misschien aan een psych vragen eventueel hoe je hier het beste mee om kunt gaan? want hij moet natuurlijk nu niet denken zodra mensen verdrietig (en jij met je depressie uiteraard) dood willen ofzo... lastig dit soort dingen met kids!
yes: ah wat sneu dat hij zo verdrietig was. ikz ou eerlijkg ezegd niet weten hoe ik het zou aanpakken en het is bijna over 2 weken!!
@Sterreke: Doe je mij ff jou @mail adres PB? Zal ik ff die foto's regelen... Hahaha die Inge we zijn helemaal niet verslaafd
oooh arme Pip! Ik wilde ergens op reageren.. OH JA LVDB wat rot van je hubs... belachelijk mensen zo onder druk zetten!
LVdb wat bagger zeg dat zown baas zoiets mag doen zeg. Yes he wat naar meiss maar ja hij was er idd ooit wel een keer achtergekomen. IS nu miss te vroeg maar niets aan te doen sgat Komt vast helemaal goed
@Inge : Hier het zelfde had al stuipjes ervan...Maar geluk we zijn weer in de lucht! @Pip: Had ook een heel verhaal....maar das ook weg....Geen zin om op nieuw te beginnen....
oooh ja berichtje van Yes, dar wilde ik ook nog op reageren!! Tja je bent nu wel eerlijk geweest tegen Darren, ik denk dat hij dat op zijn leeftijd ook wel verdient, dat hij de waarheid weet en dat (ook al mischien maar een beetje) kan begrijpen!