iedereen stat nog online ldvb, ik denk dat ze even een wijntje zijn halen om bij te komen van de hectiek van afgelopen 10 minuten
jaja al ruim 11 kilo.. alleen nu moeten er nog 7 kilo af en dat zal stuk moeilijker gaan.. hoe gaat het bij jou??
Huh??? Is het tijdelijk uit de lucht geweest zonder dat ik het wist???? Hoe kan dat nou???? Haha! Ik zat met vriendlief te ouwehoeren... Enne misschien een lompe vraag hoor maar waar komt het woord "hubs" vandaan? Ik ga de IQ test doen.... de strijd gaat beginnen!!! Tot later!!
Kim ja knap hoor 11 kilo ik moet er nog 6 af. Nath ik heb de iq test vanmiddag gedaan.. Sterreke een jongen die 300kilo woog en nu 100.
Ssssst stiekem laptop kopen met Microsoft... sssssttt niet tegen pilootjeman zeggen!! (en hubs is gewoon van husband toch?)
Oke dames. Rein en ik zijn naar vakantiewoningen aan het kijken. Moet je deze zien: Marktplaats.nl > ***Vorstelijk vertoeven in Hongarije*** - Vakantiehuizen | Hongarije in Ruinen, Buitenland Heeeel mooi, maar WTF staat er op die 5e foto bij het rechter luik? Het lijkt een persoon, maar zie geen voeten en dat hoofd is veel te klein en doorschijnend Aaaaaaah een spppoooookkk!