Precies, stom he...... Oh ja, morgen zou ik eigenlijk weer de nuvaring gebruiken......maar......we hebben besloten dat niet meer te doen
Yep :d Even weer alles op gang laten komen natuurlijk, maar wel alvast het lijf van hormonen ontdoen..... The voice begint zoooooo!!!! Have fun!!!!!!
spannend AM!!!! SB, ga je pb sturen enne, pip, ff opwarmen hebben we allemaal wel volgens mij! via de pc wat typen is toch altijd makkerlijk
pip/sterreke: ik moet ook altijd even opwarmen am: whoehoe, spannend!! straks word ik ook nog aangestoken. kim: zeer cute family wij zijn dit jaar met kerst vergeten foto's te maken. dat doen we eigenijk altijd.. lekker me time, hier ook. heb alleen de laatste tijd iets teveel me time. grrrrrrr waarom maakt zp reclame voor corrigerende badpakken voor mij
ga morgen om een nieuwe mamafiets kijken! degene die ik nu heb ik te klein op alle fronten wel sneu voor mijn mams die hem voor me gekocht heeft, maar het is niet anders!! pas niet tussen het stoeltje en het zadel, schop steeds met m'n knieen tegen het fietsstoeltje aan, en moet als een kerel met me been achterlangs opstappen................... dus morgen ff kijken of ik deze in kan ruilen (met bijbetaling) tegen een betere!!
Ooooh dan heeft Frommel de 3 slechtste slapers van het forum gescoord Hey mamaFrommel: graag gedaan hoor
Oh en Sterreke: hier nemen we hem ook mee in bed.. ik ben het nachtbraken zó beu. Gelukkig is het tijdstip langzaam aan het verschuiven naar 6 uur, dan is het nog maar een klein uurtje