ik heb me voorgenomen nu eens echt alleen tv te kijken. dus zie jullie misschien in de pauze's van tvoh wel weer
Goede avond YEs: IS ook heel irritant als je wasmaschine staat te roepen Paco: Wat een schat hondje en dat shirt is juist super Julotte: Is dus al helemaal bezet met de jongens. IS er nog een leuke meid die uitgehuwelijkt kan worden aan Mike? hahahahahha Praten: Wisten jullie al dat Mike turks kan. hij zegt Baba (Papa in het turks) Sorry beetje flauw, maar kon het niet laten Hopelijk kunnen jullie tegen een grapje
Ik ook... te bizar die foto!! En dan te bedenken dat hij gewoon op een stuk wit papier zit midden in de woonkamer!
Nachtbraker: Hier ook een die vanaf 5.00 meestal begint te spoken. Heb hem nu een keer 210/7 met bambix gegeven. Hopelijk slaapt hij daarop door tot 7.00(minimaal)
Ik bestel altijd online testen van Matcare of Sensitest. En dan de gevoelige testen die je al 4 dagen voor NOD kan doen (veel goedkoper ook online)
LvdB: hahahhahah we gaan gewoon koppelen de 5de mama2010: Spannend. ons wel wat laten weten he al is het maar via pb
hmmmm, volgens mij hebben we 5 feb te weinig meiden hahahaha, ik zweer bij de Kruidvat testen! 2 voor 5 euri, geen geld!! had wel sensitest ovulatietesten, ben een gigacontrolefreak, dus die heb ik vanaf ronde 1 gebruikt!
Haha.. dat viel toch wel mee gekkerd! Ik was vroeger wel vaak de katuitdeboomkijker op vreemde plekken, maar inmiddels ben ik er helemaal overheen! Ik voel me snel op m'n gemakkie
Als Jelmar voor 7 uur wakker word (bijna nooit gelukkig) gaattie ook lekker nog ff uurtje bij ons in bed hoor, ff knuffele
Jordy rent nu ook al achter de meiden aan. Hij is zelf zo erg dat de jongens niet mee in zijn boekje mogen kijken, maa alleen de meisjes en dan is hij aps 2 1/2. Zal hier straks wel vechten worden om de meiden