schattig dochtertje heeft ie trouwens.. jammer dat je nu al weet dat die later onder de tattoes komt te zitten hahahaha
Nou dat zeiden wij ook al tegen elkaar. Leuk dat die stylistes helemaal uit hun dak gaan.. maar dat pakje sloeg de plank echt mis.
echooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Bijgelezeeee!! hahaha Ik ben voor Ben... definetly.. maar die dames.. DAMN wat zijn ze toch allemaal vreselijk goed. Leonie heeft iets in haar stem waar ik normaal niet van hou, maar bij haar is het prachtig, het raakt echt. Kim is ook een kanjer.. wat een stem! En Pearl die zingt zo professioneel... en mooi. Maar Ben is mijn favo! Die heeft gewoon nog geen nummer verkloot. Knap!!
Nou, Leonie zal wel als eerste gaan.......jammer dat het verschil tussen Ben en Pearl weer groter is geworden........
tja ingeltje heeft me nu in het echt gezien, dis is zich natuurlijk kapotgeschrokken... tuig wat ik ben!
jammer van Leonie.. maar ja, optreden met Marco was ook niet goed!!! balen dat we nu moeten wachten op de uitslag. grrrrrrrrrrrrrrrr
Nou, dan kletsen we het hier even vol tijdens de tv kantine.....hoewel, achter de schermen is wel leuk misschien!