lieve frommel, wil jij wel even weer lekker gaan tukken? mama wil namelijk ook genietn van haar vrije uurtjes... dikke knuf van dag en esmee
Dames... ik ga ter ere van Pip de kurk op de fles doen en 2 grote glazen melk wegwerken (mijn antikatermiddel) Slaap lekker liefies!! (weer veel te laat op bed )
Er gaat een treintje maar dromeland Achter het stuur zit een olifant Ga maar lekker slapen dan mag je zomaar mee tjoeke tjoeke chocholade naar de limonade zee en voor dat je morgen wakker wordt ga je vliegensvlug naar je eigen fijne plekkie in je bedje terug
owh niet............... vandaar dat wij er zo lang over gedaan hebben............... en ik maar slikken........
Whahahah het is middernacht.. we zijn met veel te veel mensen online, denk dat we de helft zijn van het gehele bezoekersaantal van ZWP!!!
Slaap lekker dames. Hoop dat iedereen goed slaapt, maet mijn liedje wat wij hier elke avond zingen voor het slapen gaan
oh wist je het niet dan....Wel knap dat Esmee er dan toch gekomen is! Heb je goed door geslikt dan! Respect voor jou!
Ik ga ook naar bed! Morgen staat er vroeg een klein meisje naast mijn bed, die wil kadootjes met me uitpakken! Slaap lekker en nogmaals bedankt voor het heerlijk onsamenhangede liedje! Geweldig
nope had er écht geen idee van............... tja slikken kan ik blijkbaar als de beste haha! nou meiden ik ga ook onder de wol! tot morgen!!!!!1 Pip een fijne dag toegewenst!!!
Ik ging bijna over mijn nek bij het lezen..... oke we zijn hier niet flauw,,,, maar jouw mind (Ingeltje dan) die is echt zo anders dan je je voordeed hier...
Dat doe ik nu ook weer.... ik was even van slag.... ik heb het voor elkaar dat ik nu bij papa en mama in bed lig te knorren....
Ah lieve frommel tussen in...Koen doet dat echt niet hoor. Die gaat dan niet slapen... Zo nu ga ik echt onder de wol