Goedemorge dames Thnx voor alle tips voor de nieuwe stoelen hahahhaha triptrap wou ik direct maar jesse niet.. Ik ga de bloom op mp zettenwat kan ik ervoor vragen denken jullie????? Marjan ga voor je duimen em de ongie dans doen... Frommeltje jep jep in de gordels uit de gordels kiepstan alles geprobeert. Maar deze stoel is niet voor ons meissie gemaakt helaas.. Aahh je verhaal over je vriend kon jesse wel zijjn vreselijk dat gepruts... En helemaalals er dingen kapot bij gaann egt kut
Mannen! Pokke van de schade, maar ik moest wel een beetje lachen,hihi. Nu niet leuk, maar het is een leuk verhaal voor later Maar wel goor van dat condens bakje, belgh
Pip nog maar 3 maaand ongeveer nog niet eens.. Had op mp alleen maar op 50 km gekeken en kon geen 2de handse vinden.. Dus moet ff verderweg kijken wat ze kosten
Moet vanmiddag met Thijme naarde dokter , bloeduitslagen waren niet helemaal goed , bezinking was te hoog en schildklier ook , ben benieuwd ....
hier ook een Bloom, en is beetje lomp om te versjouwen, maar verder bevaltie prima! hij zit er wel goed in, en inderdaad niet in de rechtste stand, maar eentje minder inderdaad goodmornign!
Marjon, das balen. Succes vanmiddag. Ik ga straks spiraaltje laten zetten! Dus de komende 5 jaar zoiezo geen baby meer...
Marjon he balen zeg, heb geen idee wat het allemaal inhoudt trouwens maar goed zolang jij het maar weet Yes ik zweer bij me spiraalje na het plaatsen is het wel ff balen want ben 2 week ongie geweest daarna nooit weer had vorige week beetje bruine afscheiding was maar 1 dag. stoeltje staat op mp maar bel zo ook nog ff de winkel of ik de stoel niet in kan ruilen.
Dees als ik jou was zou ik de bloom er op zetten als bieden vanaf 150. Ik ga mn stoel ook verkopen. Ben er ook klaar mee. Klote ding hahaha.
Dees heb eerder ook spiraal gehad. Vond het ideaal. Alleen het plaatsen vind ik minder fijn. Maar goed, als tie zit dan zit tie he.
ik zit weer egwoon aan de pil, lekker alles onder controle die prikpil was echt een fiasco, bah! hubs en ik gister goed bezig geweest!! hij hele hok opgeruimd en de beide autostoeltjes geplaatst ik kersttroep opgeruimd en hele huis gepoetst en opnieuw gedecoreerd nu ff 2 daagjes werken... en dan op naar de Eemhof!! Is daar verder nog wat leuks te doen? is in Flevoland ergens toch?
Goede morgen!!! Wilde ik net zeggen Dean...maar lief dat je het vraagt, hier gaat het goed. He bah...Succes er mee. Lees vanavond hoe het was... Ding kan er ook weer uit hoor.... Zet eens een linkje. Moet ik ff bieden? Als hij er op staat wil ik wel een bod neer zetten hoor.... Zo hoef vandaag maar ff te werken, van half 2 tot 6. Heerlijk. Liever hield ik mn overuren voor wanneer het mij uit komt. Maar snap mn bazin wel die uren zijn al meer dan een jaar oud....Dus nu maar een klein half dagje werken @Sterreke: Ja ik was heel blij met het plankje want Zoë ligt ook altijd onder de kinderstoel als Koen erin zit...Je weet natuurlijk nooit wat er naar beneden komt...
Marktplaats.nl > Bloom fresco loft, zwart met silver zitje - Kinderen en Baby's - Kinderstoelen dat is de link marjan. Vind altijd zo moeilijk wat je moet bieden. Heb staan bieden vanaf 180 anders bied je 160 ofzo??? want mensen gaan er togh altijd onder zitten
Dat kan niet Natasch als je een minimum bod heb staan mag ik niet minder bieden dus heb 180 neer gezet