He Lin ik zie dat je online bent...hoe gaat het nu? Had je nog terug gesmst maar misschien heb je het niet gezien.. Is er al meer bekent?
Hoi hoi Heb met tranen in mijn ogen jullie berichtjes gelezen. Dat mike opgenomen is kwam bij mij wel heel onverwachts. HAd het niet verwacht. Ben er wel blij mee dat er nu eindelijk gekeken word. Alleen op mijn werk deden ze moeilijk omdat ik even tussendoor weg ging en niet meer terug kwam. Ze verwachten ook dat ik donderdag kom werken, maar weet nog niet of ik dit gaat doen. MOrgen krijgt hij weer een phmetrie om te kijken of de medicatie hoog genoeg is. Hij zit al heel hoog in de medicatie dus kan eigenlijk niet verhoogd worden. Als dit het niet is gaan ze verder kijken. Hoop dat ze snel de oorzaak gevonden hebben.
Ach lieverd toch...het is ook allemaal niet niks. Je kleine manneke al zolang niet in orde. Hopelijk vinden ze heel snel wat...en kunnen ze iets voor hem doen. En die eikels op je werk kunnen lekker de pot op. Een mama wil gewoon bij haar kindje zijn zeker als hij in het ZH ligt.... Dikke kus voor jou!
hahahahha mike ligt lekker te slapen, maar het kindje naast ons van 2 heeft er niet zo'n zin in. Hoor heel de tijd Kiki dit pakken. Was dat nou??? enz enz
nou ik lees de eerste bladzijdes van dit topic en de laatste paar, maar allemaal geen nieuws. Mama, linnie, marjon, en anderen als ik nog iets gemist heb... sterkte....
lin: knuffel!!! dag: jij ook dikke knuffel! hier alles ok. vienne gelukkg weer beter. daan weer lekker bijdehand (papa: "als je nu niet ophoudt dan maak je rechtsomkeer naar de gang", daan: "nee papa, linksaf!" ) vestje voor daan bijna af. lekker gesport. wel gschrokken vanmiddag. viennen stikte zowat in d'r koekje. moest d'r echt op d'r rug kloppen... we waren het eerst koekjes aan het proberen.. al 2 dagen aan het lijnen het voelt al een eeuwigheid
meiden ik ga zo lekker onder de wol! als het goed is mag smama donderdag naar huis ! wel fijn Marjan: bedankt voor je steun meissie! je bent een enorme lieverd! enne hoe is het nu met Jou en met Erik? Koen ook beetje zijn draai gevonden met doorslapen of dat nog niet echt? dat kruipen is voor ons leuk om te zien inderdaad maar zelf vind ze het niet grappig omdat het nog totaal niet lukt haha! dikke knuf voor jou schatje!
Thijme heeft een longonsteking en nu een zwaardere ab-kuur,vandaar die hoge bezinking , volgendevweek terug ,als het nog niet beter klinkt ,dan foto's maken .. Schildklier ,was 1 hormoon verhoogd , andere waardes waren goed , dit kwam eigenlijk vrijwel niet voor bij jonge kindjes..Vandaar overleg met ka, omdat de andere waardes wel goed zijn ,hoeft hij alleen maar regelmatig bloed te prikken om te kijken of waardes veranderen en zijn schildklier niet te traag wordt....... @Lin , fijn dat ze Mike nu goed in de gaten houden ,hopelijk komen ze er snel achter en ligt ie weer snel in zijn eigen bedje @Dag , kknnuuffff @Yes , ik heb echt helemaal geen last gehad van spiraal zetten ,gelukkig
gelukkig houden ze hem nu goed in de gaten marjon! sterkte ermee en hoop dat hij snel weer de oude is ! dikke knuf terug!
Weltruste meis! En graag gedaan.... Hier gaat het goed vandaag is Erik jarig (viert het nooit) en dus vanmorgen Koen zijn kunstwerk gehad... Koen en doorslapen...ehhh nee zeker niet. Hij is gisteren veel aan het overgeven geweest en vandaag heeft hij 2 keer gespuugd even in de gaten houden lijkt mij. Vandaag was zn eetlust weer terug dus dat lijkt me goed... En hier heb ik ook zo'n kwaaiepier als hij vooruit wil en het weer eens niet lukt.... hahaha