Marjon ik heb een gevoelige baarmoeder (tenminste nog ergens gevoelig he) Heb er goed veel last van... Marjan ik ga ff kijken of ik link kan kopiƫren met mn mobiel. Dean is ook een driftkikkertje als iets niet lukt. Heerlijk! Lin sterkte mopp
marjan: gefeliciteerd met erik! ook al viert hij het niet marjon: jeetje longontsteking. goed dat ook schildklier in de gaten wordt gehouden.
Marjan gefeliciteerd.. Yes help me mee onthouden ik bied morge ook ff. Ben nu online met me foon, dus is irritant.
Linda en Natasch bedankt! @Yes: Hoop dat je hem snel verkoopt.. @Natasch: Jij gaat lekker met je stoel...
Hopen dat die kuur goed zijn werk doet marjon! Marjan, van harte met je kerel! Trusten dames, houd het weer voor gezien voor vandaag!
Marjan ben met 200 euro wel tevreden.. Heb die meid trug gestuurd dat ze de stoel mag komen halen. Maar heb nog niets trug
avond! wij zijn vanavond bij szus en zwager foto's weesten maken van ons allemaal voor mijn smams die volgende week 60 wordt... was lachen gieren brullen natuurlijk! @ Yend balen dat het spiraaltje zo'n pijn doet! @ Linnie Ik zou ook lekker niet gaan werken hoor, je kunt waarschijnlijk toch je hoofd er niet bij houden! Sterkte en dikke knuf @ lvdb goee bezig hoor, al 2 dagen! Al veel afgevallen? @ marjon beterschap voor thijme! jeetje... kan een longontsteking verder geen kwaad? klinkt altijd zo eng vind ik.... @ marjand gefeliciteerd met je mannetje!
Dank je Sterreke! Mooie foto's geworden? Ik ga lekker slapen later! Morgen eerst met Koen naar het CB en dan ff naar de Macro omdat de luiers in de aanbieding zijn nu... Toedels!