Ik heb ze hier ook allebei in dezelfde maat lekker makkelijk. Ik ga pitten, morgen weer naar mij PT! Goed zwoegen en zweten.
Ja is een vereniging pas...zullen vast vaker andere mensen op komen. Enne bij het rode kruis hebben ze heel vaak luiers nodig toch!
Maakt niet uit hoor maar ik heb er een die nog in 3 zit en weet niet welke ze over zoveel weken heeft... enne je verlulde je stiekem he.... ga maar lekker een paar dozijn wijn halen jij hihi... excuus met de luiers!
Excuus?! Muts ik kom soms hard over maar zo bedoel ik het niet....Gek Enne wijn (ik lust geen wijn) Wel baileys.....maar heb denk ik al bijna 2 jaar geen alcohol op.... Wordt tijd dat ik me ga bezatten
Frommeltje daar geniet ik altijd intens van als charlotte bij mij slaap. Egt dat vlinders in de buik gevoel
Ja idd Natas.... dan ben je immens verliefd he.... dat ze zich zo veilig en vertrouwd voelen bij je... zo mooi!! Enne Marjan, geen excuses nodig hoor...
Oh das een kort vluchtje...hihihi Echt heerlijk vind ik het Koen komt tegenwoordig bij me hangen als hij moe word...zo lekker
Maar frommel kan het alleen bij mij.... eten, rustig worden als ze echt huilt, slapen! Bij vriendlief kan ze dat niet daar wil ze alleen mee spelen, gek doen enzo... Ze kan echt niet eten bij hem...
Slaap lekker. Wil nog even een foto spammen van mijn meisje... Ze gaat tegenwoordig met de zwemband en al in bad....
En zelf tandenpoetsen.... Zat met de telefoon in bad foto's te maken dus heel duidelijk is het allemaal niet....
Campingbedje ik heb er 1 van prenatal met draakje er op. Maar wat een klote ding is dat! Eerst half uur bezig met opzetten, en zeker uur bezig met inklappen. Krijg het gewoon niet voor elkaar!
Goedemorge... Frommeltje uber gave foto"s van je meissie en wat een super relaxed bad hebben jullie.. Yes ja je moet wel handigheid in het opzette en inklappen van die bedjes hebben...
Mogguh !!!! Manlief is nu ook al drie dagen ziek thuis , vandaar niet zoveel online , is ook zo ongezelli ........ @Natas , zie je wel dat je je stoel zo kwijt bent en dan lekker eentje kopen die je wel fijn vindt !