Hij krijgt een peace-maker.. Het stomme is , is dat hij blijkbaar al een tijdje wist dat zijn hartslag zo laag was , maar zijn ha had gezegd dat hijzich geen zorgen moest maken ,want zijn hart klopte nog en hij zou wel een sporthart hebben (zit al vanaf 1971 in een rolstoel). Cardioloog vertelde dat hij in het laatste stadium zat om er iets aan te doen..Als hij nog lager zou worden ,dan kon ier ook elk moment mee stoppen ... Ik geloof dat ik binnenkort wel een woordje ga wisselen met zijn ha.
hé meiden! nou smama komt morgen met ambulance naar huis toe! dat geeft wel wat rust aangezien we niet elke keer een half uur heen en terug moeten voor bezoekuurtje... dus nu gewoon lopend even heen en weer kunnen ! prettig dus! maar ja het is wel zo goed als klaar voor haar qua behandelingen en kan zelf ook haast niet meer lopen enzo... gemakkelijk voor haar en svader wordt het niet maar dat wisten we natuurlijk al wel... goede nieuws is dat ik het leuk heb op mijn nieuwe werk
ja ik snap het ook niet , heb regematig gezegd tegen mijn vader ,als je naar dokter moet , ga ik wel mee, 4 oren horen er meer als 2 , ik had op zijn minst dan toch wel een verwijzing naar de cardioloog willen hebben .
Wooh marjon! Dat is ff heftig zeg... Knufffff! LvdB nee nog niets gehoord Ga de ha zelf wel bellen vd week. Coole dean he, ben zo trots nu hihi...
Fijn dat je s.moeder naar huis komt.....hopelijkt hoeft ze niet teveel pijn te hebben ,kknuuffffffff Goed dat je baantje bevalt , ff wat positieve energie ..
Oh wat een fijn nieuws...eindelijk gewoon thuis waar ze hoort te zijn. Sterkte meissie! En dikke knuf voor jullie!
Marjon zwaaaaaar slordig heb er geen woorden voor.. Dag *knuff* blijf ze uitdelen haha Ik bel morge weer de HA voor me pols. Vind dat de pijn nu wel over mag zijn Marjan hahaha ja was iets te fanatiek met biedingen te verwijderen. Yes doe jij please nog ff over bieden??
Beetje hetzelfde verhaal als hier Dag! Mijn oom kon naar een verpleeghuis gaan in Breda en in Geertruidenberg. Gelukkig was er bij ons een plaatsje vrij en nou komt hij vrijdag naar hier, ook met de ambulance! Morgen en vrijdag gaan verhuizen zodat ie nog wel een tv heeft en zijn eigen stoel enzo... ook zijn er voor hem geen behandelingen meer en is het afwachten hoe het zal gaan en hoelang nog! Maar wel heel fijn voor mijn moeder dat het hier is want die moet elke dag een half uur heen en een half uur terug en dat breekt haar ook wel op... zij is ook degene die alles doet en regelt... Wel fijn ook dat je het naar je zin hebt op je nw werk.... heb je wat afleiding he... Ik ga deze week ook solliciteren denk ik.... wil mezelf graag laten zien bij de VK... heb een speciaal gevoel als ik er langsloop en zou daar best willen werken... maar niemand mag IETS op mijn hyves plaatsen hierover hoor!!!
Aaarghhhh.... Frommel slaapt in mijn bed bij d'r papa... was in slaap gevallen na een dagje sukkelen... niet eten, veel huilen, rode wangen, zelf warm aanvoelen, niet willen slapen.... dus ik laat ze maar even... ze liggen nu samen te slapen. Belt eerst mijn broer die moest kotsen nadat ie bij mij had gegeten... of ik ook ziek ben??? Tssss! Frommel even wakker maar sliep weer verder... belt daarna zijn vriendin.... waarom neemt je broer niet op als ik hem bel?? Ben jij ook ziek? Is het zo erg dat hij weer moet kotsen en daarom niet opneemt???? Pfff Get a life!!! Hoe moet ik dat nou allemaal weten?? Hij woont niet bij mij.. Frommel dus weer wakker.... pff familie.. om gek van te worden af en toe. Zijn vriendin is enorm jaloers, controlerend enzo...