Goede avond lieve meiden Wil jullie even bedanken voor de lieve woorden Jullie slepen me echt door de moeilijke tijden heen Heeeeeel erg bedankt daar voor. Ik heb alles vluchtig doorgelezen, maar geen fut om overal op te reageren. Sorry dames. Hopelijk hebben jullie hier begrip voor. Vandaag de uitslag gehad en het is gelukkig niet de reflux. Nu kan het zijn dat hij niet goed op de hypoallergene voeding reageerd die hij krijgt. DUs andere voeding besteld bij de apotheek en vanaf morgen gaan we die proberen. (Is melk met alleen de aminozuren ofzoiets) Als die niet gaat werken dan moeten we met mike naar maastricht en gaan ze hem daar verder onderzoeken. De ka dacht mischien ook nog aan niet zure reflux (wist neit dat ze die ook al hadden :S ) Jammer genoeg hebben ze die apparatuur alleen in maastricht. MAar de ka zei ook al dat als dit het niet is hij het ook niet meer weer (en het hele team) en dan moet echt maastricht zich er maar over gaan buigen of een ander kinderziekenhuis. Ik hoop maar dat dit de oplossing is en anders hebben we nog een lange weg te gaan Slaap lekker allemaal, morgen kom ik weer gezellig meekletsen.
Linnie had op je hyves al ff gereageerd. Maar jeetje he wat vervelend dat jullie nog niet veel verder zijn zo
hallo allemaallllllllllllllll!!!!!!!!!!!!!! mooie foto's weer van de baby's!! marjan: zou hij dan toch gaan doorslapen..!! strakskindjes opgehaald. voor eerst met de fiets want de opvang is nu nog maar 150 m lopen. had geen auto op terugweg werk, want die heeft bram mee. Bram heeft gister aanrijding gehad en eigen auto in de prak. vienne had honger, het is n zo glad op de stoep dat ik bijna ben gevallen. toen daan maar gaan lopen, maar die viel telkens. thuis allebei eten en daan pas om 19 u eten . veel te laat!! want half 8 naar bed... pft lekker hectisch weer een eerste werkdagje.
@Linnie.. ah balen meis dat jullie nog steeds niet weten wat er aan de hand is met mike... @LvdB.. lekker hè dat gestress en gerace.. nu lekker ff bijkomen! ga nu lekker slapen.. ben kapot.. morgen lekker vrij, dus oant moarn (of zoiets )
@lin ,ik hoop dat andere voeding de oplossing is..kknnuuffff @Mijn vader is vooral erg geschrokken ,dat hij eigenlijk een wandelende tijdbom is ,en is vooral heel erg blij dat hij morgenochtend al wordt geholpen .. @hier romer autostoeltjes met isofix..
Goed geschreven kim Lekker koekjes! Haha, Ik ga ook alweeer naar bed, ben kapot, vraag me alleen af waarvan?? Ben elke dag om22.00 uur eigenlijk wel uitgeteld...
Dean is van de bank gevallen vandaag. Lip kapot... We zaten op de bank, hij was de rits van zn jas aan het opeten en opeens maakte hij een maffe beweging en boem! Daar lag hij.. Hij viel op zn kin/mond dus bloeden. En huilen natuurlijk! Dus gelijk zn speen gepakt maar hij was te verdrietig. Toen ff met gaasje zn mondje schoon gemaakt. Zit een scheurtje in zn lip. Denk door zn tandjes. En gelijk dikke lip... Toen hij wat kalmer was heb ik zn flesje gemaakt en daarna naar bed gebracht. Zo erg he als je kindje pijn heeft Hij valt wel vaak trouwens.. Van het bed, van de bank. In de box en als hij langs de bank loopt... Dat wordt nog wat met hem hihi.
babe: 22 uur is nog laat! ik ben vaak om 2030 uitgeteld. je vergist je er misschien in hoeveel zo'n kleintje aan energie kost. en vooral die van jou die ja achterna moet lopen! slaap lekker meis als je het nog leest
Pip, wat is niet goed uit de test? Hoeveel "slechter" is ie dan de anderen? Vind hem er wel fijn uitzien namelijk... Ik heb nu de maxi cosi pebble op een easybase staan was ook erg handig hoor.. nooit kloten met gordels.. ideaal. Die Axiss zag er ook wel handig uit... (ja ik ben nogal van het "zo makkelijk mogelijk" haha! Maar wat zijn die krengen duur.... Wat vonden jullie van Wie is Mol?? Ik vind de kandidaten niet echt heel erg leuk... ken ze ook bijna niet... allemaal vage cabaret-vogels....