@frommel ,ik had hetzelfde gevoel bij Wie is de Mol, maar ga het denk ik wel volgen.. ----- Wie heeft zijn kindje(s) laten dopen , of is dat meer iets van deze omgeving ? Marit wordt volgende week zondag gedoopt
Goodevening!! Ach arme Dean.. weer omgestuiterd.. kleine stuntpiloot! Linnie: meis ik hoop echt dat het de voeding is!! Anders idd een lange weg te gaan LvdB: oef hectisch dagje zeg.. Ik ben vandaag iets te enthousiast begonnen met 5 nieuwe dingen tegelijk te introduceren... gevolg mannetje met enorme buikkrampen. Sven heeft een half uur gegild van de buikpijn... ik had aardappels met broccoli zelf gemaakt. Ik ga morgen maar weer gewoon potje pakken. Kan misschien ook de yoghurt zijn geweest, maar die heeft hij dit weekend ook gehad en toen nergens last van. JEmig ik ging echt stuk toen hij zo hard huilde, wat ongelooflijk zielig.. en ik kon niets doen. Uitindelijk even beetje paracetamol (vloeibaar) gegeven en een flesje water en toen viel hij uitgeput in slaap. Die blik in die oogjes ook: "mama waarom help jij mij niet?"
Zie deze test! http://www.anwb.nl/binaries/pdf/auto/tests/kinderzitjestest/kinderzitjestest-2010/a-tabel_2007-2008-2009-2010.pdf
Marjon hier geen doping haha maar lijkt me wel erg mooi... Charlotte is erg overstuur ze huilt alsof ze pijn heeft... Net ff met haar in ons bed gelegen beetje chamodent gedaan. Ze zit steeds aan oortjes en 6de tandje komt erdoor. Maar ze klinkt ook iets benauwd.. Ben als de dood voor die mexicaanse griep
Thanks Babe, maar het testjaar is 2008... en het model wat je ziet als je erop klikt is niet meer te koop. Er zijn nu nw uitvoeringen en wellicht is er ook iets gedaan aan de minpunten.... ik zal er nog eens over nadenken...
Dopen gebeurt hier ook wel hoor... niet bij Julotte maar in de omgeving... Ik ben er niet zo van maar dat komt omdat ik zelf nooit naar de kerk ga en heb er niets mee. Was laatst bij een doop aanwezig en wat die pastoor allemaal zei.... kind van jezus, vlees en bloed, opvoeden met de kennis van god, jezus... blablabla... Nee das niets voor mij.... maar ieder zijn ding natuurlijk!! Ben zelf wel gedoopt omdat mijn ouders dat toen wilden... ik kan niet zeggen dat het een ervaring is die ik nooit had willen missen... heb het meer over mijn communie en vormsel dan...
Wow, ik zie dat er al aardig wat kindjes naar een gewoon autostoeltje zijn gegaan. Nou Pom niet hoor. Onze lange den blijft gewoon nog even lekker in de maxicosi.. wel zo veilig. En ze vindt het nog prima Hoe is het verder hier? De eerste werkweek van het jaar zit er voor mij weer op.. pff... het zal een druk jaar worden! Maar wel leuk. Ik heb vanavond gegeten in een huiskamerrestaurant. Dat is dus gewoon een restaurant bij iemand thuis. Helemaal leuke en super lekker gegeten! Nu nog even een spelletje doen op de computer en dan slapen... ben WEER verkouden! (die rotkinderen ook ...hihi) Wij zijn niet gelovig dus geen doop hier.
Hier ook geen dope en geen doop. Ik geloof niet zo in het geloof maar wel in een diepere reden van bestaan etc. Hier ook nog lang geen autostoeltje. De maxicosi zit nog prima en ik heb het liefst zo lang mogelijk, zo safe mogelijk.
Och Ingeltje.... stom stom stom van me!!! In ieder geval bedankt he!! Mijn frommel zit ook nog prima in de maxicosi hoor... daar is ze nog lang niet te groot voor en ik vind het wel prima....
http://www.anwb.nl/binaries/pdf/auto/tests/kinderzitjestest/kinderzitjestest-2010/a-tabel_2007-2008-2009-2010.pdf
zie mijn reactie op de reactie van Natas. Ik wou hem ook graag, maar toen ik deze test zag ben ik toch maar voor de tobi gegaan. Romer duoplus of king heb ik ook nog aanzitten denken, maar de tobi bevalt erg goed, en ik vind het zeer handig dat die banden omhoog staan
Nou dat was me wel weer een avond echt een mini mini mini nieuwe wereldburger bijgekomen. Ga zo lekker onder de wol
wat is mini mini mini Pip? Aan welke "maatjes en gewichtjes" moet ik denken?? die van mijn vriendin was 5030 gr en 55 cm....WTF! das dan het andere uiterste he!
haal die tweede nul maar weg Maar die van je vriendin dat is echt een BEER van een baby. Lekker teddy vetjes
Goede morgen! Hier ook nog geen autostoeltje. Maxi-cosi past nog perfect. Nora is dan ook heel mager .