Mei 2010 mama's deel 6!!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Pipelina, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Lijkt dat MArit nu ook een tandje , correctie kies gaat krijgen , lijkt me beetje raar .......................zit iig een hele bult ......ff afwachten

2. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Hier geen doop.
    Ik wil dat ze later zelf de keuze hebben voor geloof.
    Ik geloof niet in een god zoals in de boeken, dus voel me daar niet aan verbonden.
    Maar als D&D het later zelf wel willen mogen ze daar gewoon voor kiezen.

Dees een harnas is een goed idee.
    Of ik maak een bungie elastiek om zn middel, dan blijft hij boven de grond zweven als hij weer eens omklapt hihi.

Hij is trouwens helemaal weg van je sint kado!
    Als je met die blokken schud dan maakt dat lekker veel herrie.

We liggen allemaal in mn bed.
    Darren met de ds, Dean met zn blokken en ik met mn telefoon.
    Lekker relaxing!

3. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Goede morgen

Dat was fijn om weer in mijn eigen bedje te liggen :D

Mike heeft heel de nacht door geslapen. Hopelijk houdt hij het aan.
    Jordy was wel helemaal over zijn toeren, maar dat komt omdat gisteren opeens papa weg was toen hij wakker werd s'middags. We hadden een gesprek met de KA En wisten niet hoe laat. Jordy sliep nog dus die hadden we laten liggen, maar natuurlijk heeft dat wel een hele inpact op hem gehad.
    MAar gelukkig toch nog wel een goede nacht gehad.

Autostoel: Mike zit ook nog in de maxicosi en blijft hij voorlopig nog wel in. Hij was gisteren in ziekenhuis 71 cm en woog 7640 gram. Ben eigenlijk wel benieuwd naar het gewicht van de anderen mei baby's :D

Tanden/kiezen: Hier nog steeds niks

4. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Dopen: Hier ook niet. Wil ze ook zelf die keuze laten maken.

Yes: Hoe is het nu met jou? lekker hoor zo relaxen :D

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    MArit was begin dec 7050 gr en 69 cm , dus zal nu ong zelfde zijn als Mike denk ik , misschien iets lichter ..Laatste keer was ze in 2 maanden 500gr aangekomen ...

6. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Yes ja die kiekeboe blokken zijn egt cool he charlotte is er ook helemaal gek mee.

Gewicht Charlotte:
    9dec: 8622gram 73.8 cm
    10 feb moeten we weer heen

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Ik moet volgende week donderdag pas weer heen! Ik gok op 9,5 kg en 73cm :)

Zo ff lekker douchen, dan richting de kapper en veeeeel lekkere boodschappen halen :)

Lin, doorgeslapen, op de nieuwe voeding? Super!

8. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Enne, die autostoeltjetest, daar staat de priori xp njet eens bij? Alleen de priori met isofix.... Heb ik nie!?

9. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    @Doop.. hier ook niet.. Joost wel gelovig opgevoed, maar toen hij 12 was mocht hij zelf kiezen, en is nooit meer gegaan..
    Zelf niet gelovig opgevoed, wil alleen wel kinderbijbel voor gaan lezen aan de jongens..

@gewicht.. Niek dus afgelopen woensdag bijna 10,5 kilo en 74 cm lang..

Hier heerlijk ochtendje.. beide boy's lekker geslapen.. Niek om kwart voor 7 de fles en daarna doorgepit tot 9 uur.. Mick tot half 8 geslapen.. daarna eerst met Mick met de auto's gespeelt en toen Niek wakker werd met z'n allen op ons bed gespeeld/ gelegen.. wat kun je dan genieten van je lieve kindjes!!!!!!!!

10. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Wij moeten pas 9 feb weer laten wegen/meten. Vorige week stiekem nog gemeten en ik kwam op een 70 cm. Gewicht schat ik ergens rond de 7,5 kg. Lang en mager :D
    Vorige week op bezoek bij babietje van 3 maand. Hoofdje van baby was zo groot als dat van Nora :$ Hopelijk komt ze nog wat bij tegen de zomer anders vinden we nooit een iniemini-fietshelmpje voor op vakantie :D

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Morgen!
    Wij moeten a.s. dinsdag weer naar het CB. Hij is volgens mij al boven de 10 kilo. En een cm of 72. We zullen het zien :)

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Wij zijn zelf op zich niet mega gelovig , en hier is het gewoon bijna standaard dat je je kindje laat dopen , tuurlijk heb je daar een keuze in ..Ik zelf ben gedoopt en heb me communie gedaan en me vormsel wilde ik niet doen ..

Wij hebben ze straks alle drie laten dopen en voor de rest moeten ze kijken wat ze ermee doen .......Meestal zit er hier dan in elke klas 1 kindje die dan de communie niet doet ............kun je zien dat het hier eigenlijk standaard is ......

13. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Goedemorgen!

Wat gewicht betreft we moeten over anderhalve week heen. Ik denk 11+ en 75 cm vorige keer was in november en toen was het 10625 en 72 cm

@dopen: ik ben gelovig opgevoed en gedoopt maar ik doe er al heel lang niets meer mee. Sven heeft helemaal niets met de kerk, dus nee dopen doen we niet.

Ik zit nou alweer bij de apekooi. Is pokkeweer hier. Kan ze lekker uitdollen en papa kan ook ff gek doen

14. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Pip lekker hoor.

Me meissie zit zo niet lekker in der vel vandaag. Ik hoef haar maar ff weg te zette. Doet ze direct weer haar armpjes omhoog dat ik haar moet optillen. Ze is egt zielig en hangerig ...

Ik ga druk weekend tegemoet. Werken van 15.30 tot 22 uur. Ik breng charlotte om 15uur naar gastouder jesse haalt charlotte om 18.30 op dan doet hij haar in bad en fles etc etc dan moet jesse om 20uur weg, dan komt mijn schoonmoeder opassen hier tot ik thuis ben.
    Morge werk ik van 7tot15, moet daarna naar wittveen charlotte bij me schoonouders ophalen.
    Alleen eten want jesse moet balansen dus die is weer erg laat thuis.
    Zondag van 14.30tot22uur werken.
    Maandag van 7tot10.30..
    Bah dan 2 daagjes vrij en dan weer aan de bak

15. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh?! dit keer kende ik bijna iedereen ;) ik ga het wel volgen. vorige keer vond ik er minder leuke mensen in zitten

marjon: wel zelf gedoopt, maar onze kindjes niet

inge: ohhhhhhh hartverscheurend moet het zijn geweest... jij denkt: het wordt nou eens tijd dat je gaat eten ? ;)

pip: jemig das echt een mini mi... wat heb je gekocht op mp?

kim: heeeeerlijk! echt fijn voor je. kan je weer beetje bijtanken.
    hier half 6... ga nu echt zo'n apenwekker kopen

gister kindjes naar de opvang. is nieuw, wat is het moooooi zeg. met vloerverwarming. erg handig voor kruipende vienne. en ini mini wc'tjes voor daan. daar kan hij zelf al op hangen. wat wordt hij groot!
    grrr gister is er iets onder rembours bezorgd. niet thuis. dan komt het dus vandaag dus weer. weer neit thuis. en dan kan ik het pas maandag ophalen. grrrhele week iemand thuis behalve die dagen. ik wil mijn pan waarin je kan bakken zonder vet! :)

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    mijn monstertje net uit bad

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    nog 1tje

18. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    o ja en viennen geen 7 maanden meeting :( waren het vergeten en als we nu gaan dan heeft ze al weer bijna de volgende afspraak..

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    mijn 3 aapjes samen in bed

20. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Wat een heerlijke fotos.

Je kindjes lijken veel op elkaar he?

hoe lang haar hebben jullie kindjes al??
    Bij dean zit het al een cm of 2 over zn oren nu.
    En boven op al zeker 6a7 cm lang!
    Vind het zo schattig staan dat lange haar...

Deel Deze Pagina