zitting naar je toe en een lig- en relaxstand, het "oude" model heeft alleen een zitstand... maar het nieuwe is dus niet zo compact op te vouwen!!
Zo weer leest er een gast mee ga weg kkkSsstttt.. Net Charlotte de fles gEdaan. Me kerel is er nog niet.. Diwe krijgt het zwaar morge oop zijn werk hahah
Zo, wat heb ik moeten zoeken! Heel wat delen doorgebladerd... bij deel 3 bleef ik hangen, was opeens gesloten... Maar volgens mij zit ik hier goed Wie zijn er allemaal nog actief hier op het forum? en hoe gaat het met iedereen?
Sterreke ik heb met aqua blauwe zitting. Maar daar is het weer in gaan zitten dus heb ik weg gedaan. Moet nog nieuwe kopen, maar denk wel dat dean er al in kan. Enige nadeel... hij valt om als je er teveel tassen aan hebt hangen hihi. Ja en dat hij niet plat kan is ook jammer. Maar als je hem opvouw(d of t) dan blijft er echt een klein pakketje over.
Hoi Sylvestertje , ik weet niet of je hier goed bent !! Als dat zo is heb je al heel lang niet meer meegekletst , want ik herken je naam niet ....................................................... Hier gaat het goed hoor en ik ben een beetje actief hier !! Nu voor vandaag hele dag werken dus tot l@ter ...
Volgens mij vallen alle inklapbuggy's( lichtgewicht ) om als je er teveel aanhangt ......................................vooral als Natas gaat winkelen , hiihihihihiihiihiih
Goedemorgen! Nath, ik heb ook de Mura 4 en heb gisteren nog lopen vloeken! Schijtding om mee te nemen met de wandelwagenzit..... Heb nu nog vaak de maxi cosi erin en als je dan weer de wNdelwagen wil, moet je direct dat hele ding verbouwen.....en andersom......hij rijdt wel super! Fuck he, ik zou gaan skiën eerste lift, maar mijn man is er vannacht vier x uit gebeld.....steeds als ie net weer lag te slapen. Dus dan blijf ik thuis, kan hij ff doorslapen. Volgende x beter. Gleed ie zelf trouwens ook nog van de trap vannacht. Ik weet niet of ie er iets aan overgehouden heeft, het klonk nogal pijnlijk...... Silvestertje, welkom! Ik zie dat je 11 mei van een dochter bevallen bent! Heb je tijdens de zwangerschap ook meegekletst? Volgens mij wel he? Hoe gaat het? Hoe heet ze?
Grrr Dean is wakker en shaggie. Maar hij wilt niet meer slapen... gezellig! Sylvestertje ik herken je naam ook niet.. mijn naam was toen yessica, heb ik later veranderd naar yend.
Goedemorgen dames. HIer ook boutnacht gehad sliep ik eindelijk weer nadat ik Charlotte de fles hadgedaan kwam me kerel thuis. GGGRRRRR BIERLUCHT BAH heb tot 3.30 liggen draaigen bah. ach zijn straf is dat hij er zo uit moet en heel de dag moet werken en vnaaf ook nog moet balanse ik ga ook zo aan het werk bleeeggggggg
HHHasaaaaaiiii hoe gaat het bij jullie???? jeetje je bent hier al lang niet meer geweest he. Leuk kom je weer regelmatig meekletsen?? we willen ook fotospamen he
Whahhahhaa ik heb zin om iets in je sterreke te steken :x En ze zijn inderdaad helemaal niet mooi, maar I don't give a.... ik hoef tenminste niet steeds die sokken weer overal op te rapen hihihi
Inge neem wat veren van fromhel oh pardon frommel, kan je die bij Sterreke ergens in steken. Ben zo blij dat mijn mobiel zo slim is om mn woorden te verbeteren, anders was het echt onleesbaar geweest. Ben zoooo moe!!
Goh wat een slim kind heb ik. Heb broodje dubbel gedaan en doorgesneden, in zn handje gegeven en hij eet het zo op! Ideaal!
vanaf wanneer gaan jullie met koemelk beginnen? Doen jullie eerst nog stap 3 of vanaf 1 jaar gewoon koemelk? Ik geef dean nu s morgens bij zijn broodje 30 cc koemelk in een bekertje. Hij vind het erg lekker, en zo weinig is prima toch? Om te wennen?
Goedemorgen.... blijf van mijn pluimen af ja... weet je hoe zeer het deed om ze er in te krijgen....tsss Goed van Dean zeg.... ik heb hier echt een dom blondje in bed liggen... die stoot elke x haar koppie tegen het bed maar blijft het proberen om zo omhoog te komen.... ze wil graag typen... Mfn ihf6unyhgbjhih? Nou dat was ze dus... Ik heb nog even gekeken naar die Quinny dingen, zag eerst de oude modellen voor 129 euro, dact dat valt nog mee.... maar helaas de nw zijn kei duur... ik heb al een wagen van 600 euro... Ja Alpenmama wat een Kding he om mee te nemen.... hij loopt echt heerlijk maar dat inklappen met zitje... grrr. Ik heb nogmaals de DVD bekeken die erbij zat omdat ik bang was dat ik het niet goed deed maar helaas het is gewoon geen handige... Ik doe ook zo vaak mogelijk de maxi cosi erop nu.. want dat werkt wel!
Hmm okay... Maar yoghurt wordt door sommige ook algegeven toch? Lastig hoor.. Dan misschien toch nog ff wachten?