Hahaha ja een mens en marjan..hihihi en bedankt! Ja niet normaal he? Heb vanmiddag met hem afgesproken dat hij het vannacht weer gaat doen..vind 1 x een flesje maken niet zo erg we slapen dan toch weer binnen een kwartiertje... Hoe kan je dat ding nou kwijt raken?! Hij is echt mega groot...enne lekker lullig want die mensen komen er 1,5 uur voor heen rijden...(jaja heb wat zout nodig)
Linnie gefeliciteerd!!!! Marjan, ach ja, dat is ook zo, Koentje is jouw mooiste verjaardagskado ooit! Wat heerlijk dat ie zo lang heeft geslapen! Maandag is er waarschijnlijk meer duidelijk over de oma van mijn man. Ze is gasteravond laat nog geopereerd, maar het was geen abces zoals ze dachten. Waarschijnlijk een gezwel, maar kunnen nog niets zeggen over wel of niet kwaadaardig. Spannend nog dus......moeten maar afwachten hoe het gaat en of ons familieweekendje dan wel of niet doorgaat. We hebben voor het eerst halverwege een appartement gehuurd waar we met zijn negenen overnachten van vrijdag tot maandag.....hoeven wij maar vier uur en zij iets van viereneenhalf uur te rijden.....maar goed, dan moeten er geen gekke dingen gebeuren natuurlijk. Bah, heb alweer veel te veel chips op......na het familieweekendje willen wij ook weer beter op ons eten letten en meer bewegen.....
@AM: Spannend zo met oma...hopelijk is het niet kwaadaardig en gaat ze snel herstellen.... Wanneer is jullie familie uitje? Dank u, dank u...Graag een beetje vaseline op het veertje... Maar ja geloof dat onze ehhh laten we het humor noemen (weet niet of iedereen dat vind) wel op 1 lijn ligt.....
ff vraagje zijn er nog meer baby's met een navel breuk? (Dacht Jelmar ook?) Hoe erg is het bij jullie baby en wie weet of er wat mee moet gebeuren...Koen heeft ook zo'n stomme bult...
Voor de mama's die nog wel in maatje 36 of 38 kunnen geloof dat ik dit een mooie broek vind en maar 15 euro...helaas hier maat mammoet dus gaat het hier niet worden... Promiss - jeans - wehkamp.nl
Marjan hahaha grappig hoor word hier egt gek momenteel CVharlotte om 19uur in bed gedaan en sindsdien huilt ze allleeen maaar... dus conclusie heb haar er weer uit voor de zoveelste keer ze is alleen stil op me arm. ben egt zooo kapot op dit moment
Lieverd ga met een plaid op de bank, leg Charlotje op je buik en chillen met zn 2en blijkbaar wil het ff niet vanavond en heeft ze mama honger... Mijn idee is altijd hoe harder ik op zo'n moment wil dat Koen op bed gaat hoe harder hij denkt dat doen we niet...Nou als ik hem dan een uurtje bij me neem slaapt hij lekker diep en kan ik hem zo op bed frommelen...Maar goed je moet natuurlijk doen waar jij je goed bij voelt he...Succes met die kleine...
Meiden bedankt voor de felicitaties voor mijn verjaardag. Ben vandaag goed verwent. Heb een nieuwe auto gekregen (voor jeroen en mij samen) van jeroen. Ford mondeo station van 2007 Lekker geurtje van burberry van jeroen Een waterkoker. Nieuwe soepkomen en voor de rest allemaal geld am: Spannend hoor. Hopelijk valt het mee
En daar hebben we het feestvarken....*schraapt de keel* LANG ZAL ZE LEVEN, LANG ZAL ZE LEVEN, LANG ZAL ZE LEVEN IN DE GLORIA, IN DE GLORIA, IN DE GLOOOORIIIIIA.... HIEPER DE PIEP...HOERA! HIEPER DE PIEP...HOERA!!!! HIEPER DE PIEP...HOOOOOEEEERRRRAAAAA!!!!!!!!!! Gefeliciteerd meissie!!! De verjaardag kussen krijg je van de week live!
MArjan: SUper zeg koen zo goed geslapen. Hopelijk komen er nog vele van dit soort nachten Lvdb: Wat gaat je meisje opeens snel. Mag Mike niet een keer bij haar op cursus. Hij wil zoveel meer dan hij op dit moment kan. Nieuwe voeding: MIke is nog niet helemaal gelukkig met zijn nieuwe voeding. Hij begint nu al te schreeuwen voordat ik met een bordje of flesje bij hem aan komt. Echt lekker vind hij het denk ik niet
Ehhh is geen bevel hoor.... Maar ik denk dat als je je erbij neer legt het wat gemakkelijker is...En ik vind samen chillen op de bank altijd heerlijk (zolang het niet om 3 uur s'nachts is) Dus hup hup beentjes in de lucht en kroelen met je schatje... Enne dit kost niet zoveel energie als steeds troosten terug leggen en na een half uurtje weer van voor af aan...
Graag gedaan...hoe krijg jij het voor elkaar nu de visite al de deur uit?? Hier heb ik altijd van die plakkers.... Heb je nog een verlanglijstje voor mij?
Marjan, ons weekendje is volgende week!! Hm, zal ik gewoon al op bed gaan? Man komt toch pas na half twaalf terug, als ie geluk heeft.....