Mei 2010 mama's deel 6!!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Pipelina, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    morgen allemaal!
    iedereen een knallend 2011 gewenst alvast! Wij zijn hier een dagje aan het "tutten", hmmmmm tot 11 uur in bed gelegen met zijn 3en (hond is bij mijn ouders :D) toen aangekleed, wasje aangezet, straks een broodje bakken voor vanavond met lekkere kruidenboter ofzo, maar denk dat ik niet veel ga zp-en want dit is de laatste dag van mijn mannetje zijn vakantie

@ kim ja het was ook erg lekker! ga je nog op wintersport deze winter? wij waarschijnlijk eind maart.... hopelijk dan lekker weer!

@ linnie wat fijn dat je mag komen bij de ka volgende week.... duim voor jullie!

2. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Marjan: Je heb echt een lekker mannetje. Leuk dat zo met hem gaat verven.

3. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hé hallo.......

4. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Hey dag hoe is het met je? (Mischien een stomme vraag. Weet nooit zo goed wat ik moet zeggen in zo'n situati :$) Heel veel sterkte meis. Dikke knuffel

5. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    yes: jij haken? vind ik niets voor jou! haha maar ik raak er bijna van aangestoken... maar houd me maar bij kleertjes maken. dat gaat al niet echt snel want bijna geen tijd

frommel: jemig dat is schrikken. goed uitkijken met speelgoed. bijna overal staat niet voor onder 3 jr... maar ja dan zou daan ook nog met veel dingen niet mogen spelen

dag: knuffel!

marjan: wat schattig he! Stopte hij zijn verfvingers niet in zijn mond?

mhmm: reclame op zp.. zie alle zoekresultaten die ik bij bol.com heb ingetypt nu bij zp in een banner..

6. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey dag, gaat het allemaal een beetje?

7. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    sterrek: had je niet beter hierzo van zo'n baan kunnen gaan? daar ligt nu ook nog sneeuw.

vanochtend trouwens weer geen bussen. ik met collega lift gevonden met de auto naar de stad :) was zowaar nog optijd.
    net 10 euro gevonden! en leuk tweedehands boek van puk van de petteflet gekocht. dus valt weer mee :)

8. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    dank jullie wel dat jullie zo meeleven! lief!!
    ach ja gaat wel... de ergste emoties ben ik wel weer te boven maar leuk is het natuurlijk absoluut niet...
    vanavond gaan we er weer heen maar zal wel moeilijk worden hoor....
    wat wens je nou zo'n mensje...
    en dan later komt iedereen bij ons oud en nieuw vieren ;) pfff zal wel emo worden :(
    manlief is nu even lekker in buitenlucht carbid schieten en ikke even tijd voor mezelf...

9. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    zag dat marjan heel lief jullie op de hoogte houd!

10. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    ah, even nog de zinnen verzetten. zal vast heftig worden vanavond, maar gewoon die emo's laten komen. zal haar ook vast goed doen om te zien hoeveel het met jullie doet. en daarna samen zijn, heeft misschien ook iets fijns, toch? dubbel zal toch ook wel zijn.

nou meis, als ik je niet meer spreek, sterke ermee ook voor je hubs.

11. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    idd moeilijk wordt het toch wel.... ze had ook vanavond naar huis gemogen voor even maar das meer gedoe dan dat het wat oplevert...
    lopen kan ze niet en ze gaat toch vroeg slapen.... dus dan wij maar in ziekenhuis een borrel nemen en even knuffelen en dan heeft ze alle rust om te slapen en er is daar de juiste zorg...
    tja het is denk ik voor ons al rouwen op dit moment... als ze er straks niet meer is , is het wel een mega verlies maar ook een enorme zorg minder..... klinkt heel hard maar 't is wel zo...

12. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    zei vandaag nog tegen wilfred... een klompje cellen groeit in 9 maanden uit tot een mooi kindje en mijn smama is al bijna 8 maanden ernstig ziek en "bezig" met sterven... ironisch hé.....
    of omschrijf ik het krom?

13. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    kan me wel voorstellen hoor. maar toch, nu leef je van moment tot moment en word je daardoor in beslag genomen. als ze er straks niet meer is, is het ook zo leeg in een keer. natuurlijk vanwege haar gemis maar ook om alle zorgen die je dan niet meer hebt. gelukkig kunnen jullie bij elkaar terecht. :)

14. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee is niet krom. dan is 9 maanden en ontstaan van leven relatief snel. 8 maanden om te overlijden is ook zo wat.. maar als je nog enigzins hebt kunnen genieten van elkaar in die maanden..

15. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ja zeker hebben we van elkaar kunnen genieten ( vooral smama van Esmee... ;) )

is wel heel oneerlijk allemaal hoor....
    ga elke keer weer met brok in keel naar huis toe.... zegt ze tegen wilfred; hé jochie....
    en tegen spapa had ze gezegd.. zorg goed voor jezelf en voor de kleine esmee...
    dat doet dan wel zeer hoor....

16. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    en ik zit weer te janken .... :(

17. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    och meis, kan wel met je meejanken. de tranen staan in mijn ogen. pfff...

18. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    voel me trouwens soms wel beetje egoistisch aangezien ik niet alle dagen die kant op wil gaan... esmee trekt dat niet om iedere avond op pad te zijn... maar heb gewoon het gevoel dat ze moet omdat het nu nog kan....
    hoe zouden jullie dat aanpakken?

19. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    solly....

20. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    zo ik heb ze voor nu weer even gedroogd ;)

Deel Deze Pagina