Tja ik ga ook maar eens naar bed.... hoop dat Frommel uitslaapt... vanochtend was het half 10 toen ik haar wakker maakte....
oooh lekker dat gebeurt hier niet hoor.... hooguit half zeven... maar dan tukken we wel nog lekker verder in mijn bedje! Hmm ik was er toch nog... ben aan het proberen leuk spijkerbroekje te scoren op marktplaats!! Zat kleren maat 74 maar eigenlijk maar 1 leuk spijkerbroekje!
marjo, ik heb vooral meegelezen met zwanger worden. Soms wel berichten geplaatst, vooral in de nachten hahaha. Netzoals nu. Wat dat beteft is er weinig veranderd... alpenmama, heb tijdens de zwangerschap ook nog wel eens gekletst ja, maar niet zoveel geloof ik... Ben 11 mei bevallen van onze dochter Chevenne. Ben ingeleid met 38wk3dg, want ik kreeg een hoge bloeddruk en ze hadden gezien dat ze erg zwaar was. die dag dus bevallen. Ze was 4190 gram en 54 cm. Ben blij dat ze geen maand langer moest blijven zitten Ja, yessica kan ik me nog wel herinneren Maar meer van het meelezen denk ik. Hoi natascha!!! Foto spammen haaha, moet ff kijken hoe dat ook alweer moest hoor. We hebben toen snachts nog wel eens plaatjes zitten uploaden hahaha. Zal straks eens ff kijken y en d, ik geef chevenne nu al af en toe koemelk. Nou ja geven, ze trekt mijn glas naar haar toe en gaat zitten lurken! bwhaahha. Maar ze krijgt er nog niet veel van binnen hoor. Wij hebben een mutsy 4rider. Heerlijke wagen, wel wat groot... wat een naar bericht natascha! mijn nichtje had rsi (griep), ze heeft toen ook heel slecht gelegen, paar keer van ziekenhuis gewisseld, maar er weer bovenop gekomen. Hopelijk gebeurd dat bij je vriendin dr kindje ook. lvdb, ze vond het zeker wel geweldig op de fiets? Ik ben niet zo'n fietser, maar ik ga het binnenkort wel proberen met haar Leuke foto!! Hey marjand! Wat handig met al die quotes zo! Hoe doe je dat? linnie, nieuwe auto Mooi cadeau hihi Gefeliciteerd nog! alpenmama, wat doet jouw man voor werk? hopenlijk kan het weekend doorgaan en komt alles snel weer goed met je opa. Hoi marjand, jouw naam ken ik nog wel ja. jij zat ook nog op een ander forum toch... Hier is alles prima verlopen bevalling heb ik al een beetje verteld. Ze is nu heel erg bezig met achteruit kruipen en een beetje staan. Ze heeft 2 ondertandjes en helaas al verlatingsangst en eenkennigheid (zeiden ze al met 4 mnd op het CB, ze konden het zelf bijna niet geloven). Maar vind het wel fijn dat ze graag bij mij hangt hoor Verder gaat ze vaak tussen 21 en 22 naar bed. En slaapt ze door tot 9 uur/half 10. Vandaar dat ik nu nog op ben Hoi sterreke! Flink aan het afvallen zie ik! al 12 kilo's eraf. Bij mij zijn er tijdens de zwangerschap 25 kg bijgekomen. Na de bevalling was er 8 kilo af. Daarna alleen maar bijgekomen (was vakantie, dus lekker gegegeten)... ben sinds 1 jan. weer aan het opletten... 2 kg eraf, maar het gaat niet zo snel als vroeger... cygnet, wij zijn al over een tweede aan het nadenken, maar zouden daarna ook graag nog een 3de en misschien 4de willen... Eerst maar eens 2 kids overleven straks hahaha zo frommeltje, dat is een grote jongen Mijn neefje was ook zo groot, nog iets groter geloof ik... we gingen na 6 weken op kraamvisite en het was echt al een grote knul hahaha bwhaaha sterreke, ik zie ze al zitten! hahaha kimonootje.... ff diep nadenken... ik denk na mijn tijd ahahaha Marjand ben jij bezig voor een tweede? omdat je je cyclusdagen weer bijhoudt... frommeltje, dat zeg je toch niet over je lieve kleine baby bwahahaha! Ik lig dubbel hier Die van mij kan er ook wat van hihi O ja, misschien dat sommige me nu herkenne heel veel typen in 1 bericht
Bekijk bijlage 120004 Jullie wilden nog foto spam Hier de eerste keer staan van mijn babyreusje... ff kijken of de foto te zien is.. check
Haai! Vervelende monsters vonden het om 7 uur al ochtend! Als we vroeg op moeten voor school zijn ze nie uit bed te rammen, en nu zijn ze te vroeg wakker. Hoe irritant zeg. Denk dat ze een keer bij Julotte op les moeten. Dean gaat volgende week bij zijn papa slapen. Hij gaat elke zaterdag naar hem, 1ne week slapen andere week 2 uurtjes. Omdat hij anders steeds vergeet wie het is, dean zn geheugen is nog niet zo goed. (Heeft hij van zn vader) Marjan ik droomde dat ik bij je op visite was. Maar je was vet shaggie omdat je ongesteld was, toen ging ik maar weer naar huis. Nou ik ga maar eens brood maken voor die zeurkinderen.
Mogguh !!!!!!! Spannend Yes , toch een hele stap om Dean voor een hele nacht mee te geven , he ....... Hier zijn alleen nog Marit en ik wakker , Marit heeft me net om 7:45 u wakker gekletst en ligt nu nog te ouwehoeren !!! @Sylvestertje , leuke foto !!!!
Brabantse meiden date: Waarom wordt ik niet uitgenodigd whahahhahahah Yes: Spannend hoor zo'n nacht weg, maar probeer vertrouwen te hebben anders wordt je helemaal gek (teminste dat zal ik hebben ) Gekregen auto: In mijn focus zat geen airco en als we naar italie op vakantie gaan is datt och wele en must Sylvester: Leuk meisje zeg.
Je bent ook welkom hoor!!! gezellig! Frommel is net wakker.... goed gedaan meisje!!! alleen ben ik nog moe dus ga proberen haar weer op bed te krijgen..
Goedemorgeee....... Sylvestertje leuke foto zeg... Wat een sgatje. Nath hahaha noem jij je eigen dochter nou een viswief hahahahahaha Eeuuhhhmmm Yes eigg moeten wij ook ff nieuwe datum voor de meeting prikkenn..
Sylvestertje oohhh ingeleide bevalling jeetje en best wel zwaar kindje.. Jij heb vast zware bevalling gehad
pffffffff heb een kater!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! heb maar paar glaasjes rosé op, ben niets meer gewend!! en ergste is dat Joost ook kater heeft, dus sterke geslacht zat vanmorgen al weer vroeg beneden.. maar eerst nog even belangrijke zaken: LINNIE.. NOG GEFELICITEERD!!! sorry dat ik een dag te laat ben *schaam schaam schaam* Vrienden komen vandaag langs met hun dochtertje.. die is 7 weken jonger dan Mick en zijn echt dikke maatjes.. zo leuk om te zien.. en gaan waarschijnlijk met hun op vakantie.. dus vanmiddag alles ff doorspreken.. GEZELLIE ga zo eerst ff aspirientjes nemen en kom straks nog ff bijlezen en kletsen..
Ow gezellig kimm. Chevenne heeft ook een vriendinnetje van dr leeftijd. We noeman dat altijd een play-date hahahah natascha, de huisarts zei achteraf: zo je hebt wel een zware bevalling gehad. Had achteraf ook nog een katheter en ze zijn een uur bezig geweest met hechten (en heb maar 45 min geperst, dus ze waren langer bezig met hechten bwahhah). Maar ja, het was mijn eerste bevalling en ik weet dus niet echt wat zwaar is ahahaha... Vond het fijn dat het zo snel ging. Binnen 6 uur was ik klaar (dus wel weeenstorm gehad), dus dat vond ik wel fijn, beter dan 2 dagen weeen. Lijkt me echt vreselijk... Achteraf kon ik alleen maar denken: dit viel echt mee, de volgende bevalling kan alleen nog maar zwaarder worden. (was dus eigenlijk al een beetje bang voor de volgende bevalling, omdat deze in mijn beleving wel mee viel).
Kim geef niet hoor. Het is je vergeven gnananana Hopelijk zakt je hoofpijn snel af. En ja mannen we hebben het er maar niet over Frommeltje: Was een grapje hoor, maar had het wel erg leuk gevonden. Alleen kan ik jammer genoeg op donderdag anders had ik het wel leuk gevonden. Volgende keer beter ;
Syl: pfff heftig hoor zo'n bevalling. Dan ben ik maar blij dat ik zo snel beval. Eerste kindje 3 uur waarvan 24 minuten persen en 2de ander half uur waarvan 2 minuten persen. (Recordtijd dus ) Alleen de naweeen zijn minder. Ben bij de 2de ook ingeleid
Ja volgens mij wel Beetje druk geweest laatste tijd. We liggen nog met onze schuit in Terneuxzen, dusja, last van de welbekende 'terneuzenstress'.... Hoop snel weer te varen, dan hebben we weer rust en regelmaat! (iedereen wil vakantie, wij willen juist weer aan t werk om tot rust te komen haha!) Strakkies weer effe weg, nog ff naar een vriendin. Toedelss! xxxxx
Hahaha uit Dean zn bed komt dit geluid: è è è mamaaa babaa è è weeee.. Afkomstig van Dean haha. Zal idd ff zwaar zijn om Dean mee te geven, maar ik vertrouw er op dat het goed komt. Zo niet, dan wachten we nog ff. Ik ga zaterdag lekker uit eten met vrienden, dus heb gelukkig wel afleiding. Hij gaat van 12 tot 12 weg, dus kan ook lekker uitslapen!