heb je niemand in de buurt die op esmee kan passen.. dat je haar bijv om de dag meeneemt?? dan ziet je sma haar toch nog veel, maar heeft esmee ook om de dag haar normale ritme.. en meis, ook ik tranen in de ogen.. maar dat geeft helemaal niet, we leven gewoon heel erg met je mee!!!!!!!!!! dikke smakkerd
tja das dus beetje het probleem.... heb mijn familie ver weg wonen en de buurtjes zijn niet echt op de hoogte van alles en kent esmee ook nauwelijks... denk dat ik idd om de dag maar meega met esmee... 't is niet anders.. lief van jullie dat jullie zo meeleven!!!
pffffff ben ook echt snotverkouden.. zo ineens gisterochtend werden we wakker en allebei verkouden en last van de keel
sorry meis. ben op het werk en waren even druk. was even weggelopen. maar zie dat je ook weg bent. knuffel vor jou Dag. ik zou ook om en om proberen. en als ze 's avonds niet meer wakker wordt, keertje de babyfoon zetten? kan je het ook een keer proberen. m'n meisie is trouwens toch weer ziek, 38,6 graden koorts... mijn ouders zouden al vroeg komen , maar nu gaan ze ze allebei ophalen. m'n ouders doen het ook maar gewoon he. denk dat we ze binnenkort maar mee uit eten nemen. voelt de laatste tijd echt dat we ze belasten. dat stomme weer ook..
Dag, denk dat je esmee inderdaad gewoon mee moet nemen zolang het nog kan, ritme volgt straks wel weer! Hoop dat je smama niet teveel pijn meer hoeft te lijden Knuffel voor jou en je gezinnetje!! Pfff, manlief hele middag wezen blussen..... Blijkt halverwege dat er allemaal asbest in de fik stond!! Bah, heeftieallemaal troep ingeademd Is een hele schuur afgefikt die bij een boerderij hoorde, ze hebben de laatste uren wel gasmaskers opgehad maar eerst dus niet..... Vink maar eng! Maar is het risico vant vak helaas....
thanks babe! Esmee is een enorme schat want die hoor je niet / nauwelijks...dat ze moe is ofzo...qua huilen dan.... het enige waar ik me druk om maak is dat ze nu ineens hooguit 2 flessen drinkt en dus rond de 400 cc per dag binnenkrijgt aan vocht.. vast voedsel gaat prima maar limonade of melk ho maar... zou ze er gewoon genoeg aan hebben ? ze is vrolijk, alert en slaapt goed... huilt nauwelijks... wat denken jullie?
LvdB: tja werken moet idd ook gebeuren thanks voor de tips maar ziekenhuis is te ver weg om met babyfoon te proberen en buren..tja weet het niet...
He meiden, Dag, bah, wat naar allemaal. Heel veel sterkte meis. En ik zou Esmee ook proberen gewoon mee te nemen, dat ritme komt wel weer....gewoon per dag even aankijken hoe het gaat. Heeft ze goede volle plasluiers? Linnie, fijn dat je toch nog eerder terecht kan, man wat een zorgen.....als je je kleine met zoveel pijn ziet, dat wil toch niemand! Misschien weet iemand nog dat ik onlangs een kaartje stuurde aan iemand die ook niet meer beter zou worden. Zij is op kerstavond overleden en gisteren was de crematie. Bah, als je dat hoort en dan de situatie van Dag, van Frommels oom......wat een kutziekte is het. Kankerkanker....... Nu ligt mijn man zijn oma weer in het ziekenhuis.....reageerde vanmorgen helemaal nergens op. Er is een scan gemaakt van haar hersenen, afwachten wat er gebeurd is. Zelf heeft ze al een beetje genoeg van het leven. Pas sinds een paar weken sinds de eerste keer ziekenhuis.... Baby van collega is net opgenomen in het ziekenhuis, ook RS virus. Andere baby en ouder broertje van andere collega ook beide RS, maar daarbij is de saturatie nog hoog genoeg om niet opgenomen te worden.....gat zoooooo rond hier, maar ook in NL hoorde ik..... Wij zitten vanavond met zijn tweetjes thuis. Sara lekker op bedje uiteraard. Ik wil wel vroeg op bed eigenlijk, want dan kan ik morgen de eerste lift naar boven pakken en de eerste strepen in de sneeuw trekken! Iedereen ligt dan toch nog op bed, dus heb je de piste bijna voor jezelf.....
AM .. ja zeker een K ziekte... kan gek genoeg alleen maar schelden met KutK... maar goed... we moeten hier doorheen en zal ook echt nog wel tranen laten lopen maar ooit zullen we weer gelukkig zijn en écht kunnen lachen.... nu leven we met de dag... och jeetje dat RS virus hoor je ook veel hé! sneu hoor... tja dat hele oud en nieuw kan me gestolen worden maar goed... toch het hok vol hier vanavond... ach zal ook wel goedkomen!
misschien dat esmee de spanningen bij jullie ook een beetje aanvoelt. en iets van diksap? of fruit (zit ook vocht in)? yoghurt?
am: we hebben precies hetzelfde aantal berichten geplaatst (met deze ik dan weer eentje meer ). ook ongeveer zelfde tijd aangemeld. werken: dag het is gelukkig rustig ben benieuwd hoe daan de sterretjes vindt. voro eerste keer dit jaar.
ja ze krijgt fruit en daar zit ook behoorlijk wat vocht in natuurlijk en diksap maar daar is ze nog niet happig op.... plasluiers zijn niet heel veel helaas... maar ja als ze niet meer wil wat moet ik dan? het vaste eten gaat super gelukkig maar ja dat drinken...
Lieve meiden! ik ga er vandoor... manlief even ophalen en dan snel wat eten en tegen zessen weer naar ziekenhuis toe... nogmaals een liefdevol 2011 gewenst aan iedereen!! knuf en tot gauw!!! dag
zo ben weer thuis. EN hoe tering voor ons huis zit mega groot veld en daar zijn ze aan carbid schieten. Onze hond zit mega in de stress zo zielig. Jesse neemt vnaaf een pil mee waar ons hondje togh wel suff van word. Hij krijgt nu spul op natuurbasis maar geeft niet het effect wat wij wille....