Ik heb hier nog geen enkele knal gehoord! Wat een verschil met NL....... He, ik ga even bezig in huis, happie voor de kleine koken, beetje opruimen..... Als ik niet meer voorbij kom waaien vanavond, wens ik iedereen 'en guete Rutsch' het nieuwe jaar in!
@Linda: Neehee geen andere forums, maar andere topics op zp.... @LVDB: Nee hij heeft geen verf gegeten...gelukkig @DAG: Hele dikke knuf voor jou! Zit met natte ogen je berichten te lezen...Denk aan jullie en jullie doen het super.
Dag, een super dikke knuffel voor jullie. Natas, geef dizzy wat coke wordt tie wel suf van hahaha... Heb lekkere hapjes gehaald voor vanaaf. Zo risotto maken en dan lekker op de bank ploffen. 22:00 uur komt ik hou van holland, heerlijk!
Lieve Dag , hoop dat jullie ondanks alles samen toch een mooie avond kunnen hebben , waarschijnlijk met een lach en een traan , heel veel sterkte meid , voor jullie allemaal , knuufffffff @Mama2010 hoe is het met je zus ? --------------- Allemaal een hele fijne jaarwisseling en tot volgend jaar !!!!!!
dag: veel sterkte vandaag! am: wat een mooie nieuwe profielfoto heb je! veel plezier allemaal vanavond!!
Gelukkig nieuwjaar!!! Liefs yess darren & dean. (Dean heeft overal doorheen geslapen, en nu het bijna stil is begint hij te huilen.) Raar kindje!
Frommel gaat nu pas slapen...... pfff! We waren bij vrienden en ze heeft daar slechts 45 min geslapen! Ze vond het vuurwerk overigens heel interessant!! Nu lekker in haar eigen bedje en ze slaapt meteen!!
Goedemorge. Frommeltje dan zal je meissie nu vast heelijk slapen, Charlotte werd om 1uur wakker toen wou ze de fles. Onze hond gister mega heftige pil gehad waarvan hij moest chille. Nou stelde niets voor. Kom ik net benede ligt hij ligt hij togh potje stoned te zijn. Hij kan niet eens op zijn poten staan. Dus maar ff kijken hoe we dan doen met lopen want dat wil niet niet haha Men o men ik heb koppijn
gelukkig Nieuwjaar !!!!! Hier een gezellige avond gehad, de nacht was iets minder ... Thijme weer hoge koorts en Marit ook 39 graden koorts en wilde niet meer gaan slapen .We waren bij s.moeder geweest en hebben haar na het vuurwerk uit bed gehaald en meegenomen en ze wilde pas om 3 uur gaan slapen , heeft alleen maar lidggen krijsen .......
HAPPY NEW YEAR!!!!! en dat we maar weer flink wat pagina's vol mogen praten dit jaar Hier heeft Niek de goede voornemens die ik voor hem had, niet helemaal begrepen.. om 5.45 uur ging het flessenalarm al weer af.. en dat terwijl hij gisteravond veel wakker is geweest. Stond gisteravond vanaf 19 uur een buurjongetje met z'n vrienden de hele avond tot 2 uur 's nachts vuurwerk af te steken op de parkeerplaats precies bij ons huis grrrrrrrrr. Ach gelukkig is het maar 1 x per jaar maar omdat Niek voor slaapt was het echt een herrie op z'n kamer.. hij kwam dus niet in slaap. Maar hierdoor heeft ie wel 2 uur lang in m'n armen liggen kroelen (en dit wil hij anders nooit, dus zo erg vond ik het niet hihi) Om 23 uur was hij echt bekaf en is toen in slaap gevallen en sliep hij door het geweld na 0.00 uur heen.. Mick werd om 0.00 wakker en heeft voor het raam heerlijk naar al het vuurwerk gekeken.. en daarna heerlijk verdergeslapen tot 8.30 uur.. @AM.. wow lekker hoor!! hoop dat je mooie eerste strepen op de piste hebt getrokken.. @Frommeltje.. en tot hoe laat heeft kleine frommel geslapen?? @Marjon.. ach gos, beterschap voor je kindjes!!! @Natas.. whahahaha een hond die stoned is.. wel sneu dat hij zo'n last heeft van het vuurwerk.. vind het altijd zo sneu voor die beestjes.. nou ik ga ff lekker ontbijten.. vandaag maar beetje opletten want heb gister echt mega veel gegeten en alleen maar foute dingen hihi
Lieve, lieve, lieve zp vriendinnetjes, GELUKKIG NIEUWJAAR!!!! Ben zo blij dat ik jullie heb leren kennen, en wat heb ik veel aan jullie gehad het afgelopen jaar. En nog het meest bijzondere heb ik met jullie mijn mooiste en meest bijzonder moment kunnen delen...de geboorte van mijn Koentje...Bedankt voor alle lieve woorden en mooie momenten! De kussen komen februari wel, maar bedankt voor alles! Jullie zijn schatten!
Lieve meiden, Een gezegend 2011 toegewenst !!! hoop dat jullie een mooie avond hebben gehad gisteren en dat 2011 voor ieder een mooi jaar mag worden! Marjand: wat een prachtig bericht en ik sluit me er volledig bij aan! Zoals ik eerder al zei; zijn jullie mij dierbaar geworden! Gisteravond was zwaar.... inderdaad een lach maar ook tranen. Esmee is ook pas om 00.45 uur in slaap gevallen en werd om 8 uur wakker.... ach meisje heeft opa lekker kunnen troosten gisteravond! Iedereen een dikke knuffel van ons! bedankt voor jullie steun en bemoedigende woorden! Dag
Ja het gaat wel okay... ze had gisteren terug gemogen naar de revalidatiekliniek omdat alles verder stabiel was... maar ze willen haar daar niet terug hebben!! Ze heeft nu te veel geestelijke zorg nodig zeggen ze daar en dat is dan prioriteit 1. Maar ik heb heel wat nog met haar gesproken gisteren.. en ja ze is depressief maar volgens mij zou iedereen dat zijn als die opeens verlamd is en nooit meer kan lopen... En door dat het NOG STEEDS NIET goed gaat met het poep gebeuren was ze er gewoon zo klaar mee.. het bleek ook dat ze er heeel erg tegen op ziet om in februari d'r eigen huisje te krijgen... maar dat zegt ze dan niet.. Het was dus een opstapeling van dingen.. en toen waren mijn vader en zijn vriendin die middag ook nog wat aan het zeuren geweest... toen was ze er klaar mee... Ze had in haar nachtkastje dus haar slaappillen bewaard als ze die niet nodig had.. en dacht nu alleen, ik wil heel lang slapen en geen gezeik hebben, geen botpijn, geen zenuwpijn, niet hoeven te denken aan die SHIT poep en ga maar door... Ze zei, ik wist heus wel dat ik met die pillen niet dood zou gaan.. Achteraf blijkt overigens dat het wel had gekund. Hadden wij ook niet gedacht? maar dat had de dokter nog even nagezocht. Dit zou liggen aan je lever etc hoe dat werkt ofzo.. Maar goed ze blijft nu dus nog een paar dagen op de psychiatrie afdeling in het ziekenhuis en vanuit daar gaan ze naar een andere plek voor haar kijken...
Ppfffff en de oudste hier had gisterenavond al overgegeven.. vannacht was ze zo warm.. vanmorgen getemperatuurd en nu had ze 38.. niet schokkend.. maar we gaan wel vanavond op vakantie.. dus daar zit je allemaal niet op te wachten... We moeten maar eens even kijken hoe we alles gaan doen vandaag... Denk dat we gewoon rond een uur of 18.00 uur naar bed gaan met zijn allen.. en dan tegen 23.30 er uit.. 1.00 uur moeten we weg. dan hebben wij in iedergeval wat geslapen en de kinderen slapen wel weer verder in de auto/vliegtuig etc..