Ik heb een beetje teruggelezen en las.... chocoladebollen... WAAR?????!!!! Heerlijk, onee, ik ben aan het opletten dus toch maar niet maar oh zo lekker! mini babies... Wat zijn mini babies? Hielden we niet ergens een lijstje bij van lengtjes en gewicht en dergelijke? Ik weet dat we een paar echte zwaargewichten hebben maar verder? Mini meeting... Hoe, wat, waarom? Ik ben de draad even kwijt. Ben wel van alles aan het regelen om de 5e te kunnen komen. Het is toch in Utrecht? Is er al een locatie en een tijd? Yes... DIKKE KNUFFEL. Volgens mij is hulp zoeken de eerste stap en heb je die gezet. Dat is hartstikke goed enne.. als je hier niet even mag klagen... waar dan wel? Linnie... Hopelijk slaat deze nieuwe voeding echt goed aan! Enne.. Charlotte.. nog meer luiers geproduceerd??? hihi Disneyland... geweldig!! Die prietpraat is gewoon onbetaalbaar! We hebben hier nu een VOORdeur, een ACHTERdeur en een NEGENdeur... ook leuk! Nummer 3... Hier nu even niet.. het is wel makkelijk als je je partner dan ook een beetje te pruimen vindt... AAAH.. hier weer een echte man die zich als een hork kan gedragen. Geen ruzie hoor maar zoooo onaantrekkelijk dat gedrag. Over onaantrekkelijk gesproken.. ik vind boer Marcel ook niet bepaald geweldig maar ik geloof toch dat ik niet aandachtig genoeg kijk om die dingen te zien die ik hier voorbij heb zien komen... Volgende keer wat beter kijken.. als ik het kan opbrengen (vind er namelijk eigenlijk weinig aan) Eten... Eten gaat hier goed. Brood, stukjes, hapjes en Pom lust eigenlijk alles. Kick was een betere eter want die kon met 8 maanden al flink goed kauwen en Pom heeft wat meer moeite... maar goed, het lukt haar wel.. uiteindelijk! Zo en nu ga ik slapen.. althans.. eerst nog een klein stukje lezen en dan slapen.
Hoi Cyg! De meeting staat zeker vast en er is een plaats maar tijd weet ik eerlijk gezegd niet, zal wel weer uurtje of twaalf zijn verwacht ik! ik heb ook geen idee meer hoe de accommodatie heette, dus eigenlijk heb je niet zoveel aan mij Maar super als je ook komt!
Het is in Bunnik. Weet de naam ook ff nie meer. Was wel nog van plan ff dr heen te gaan zo snel mogelijk. Reserveren gewoon voor 15 a 20 vrouw + beebs en wat kids, dan kan er niets mis gaan toch?
Het is in bunnik kijk maar op mijn agenda op hyves.. De locatie staat daarop.. Trouwens volgens mij kun je in het weekend niet reserveren
Hmm, kom ik weer eens online, gaat iedereen slapennn *afvragend of ik uit mn mond stink....?* Nouja, dan ga ik ook maar mn bedje in truste!! xxx
Morgen. Wordt weer gek van mn dromen. Dean slaapt gewoon door de wekker heen naast me, doet hij anders nooit!
Marit heeft me wederom een boutnacht bezorgt , uiteindelijk een flesjes gegeven , dat hielp wel even ,maar het was elk uur wel ff raak ..Zouden het oortjes kunnen zijn ? Of toch kiesje dat misschien doorkomt ..................................................................... Jeetje wat een geklep gisteravond , het gisteravond ff geprobeert bij te lezen , maar das niet gelukt .. 2 dingetjes onthouden : @Yes , goed dat je hulpp voor Darren gaat zoeken , denk dat het uiteindelijk hierdoor voor jullie alleen maar beter kan worden , lieverd , knuuffffff @Kimm, wat erg van jullie vrienden zeg ....knuuffffffffffffffffffff
Wat een KUT nacht sjonge jonge jonge! En nu moet ik nog gaan werken ook grrrr wallen hangen op mn knieen....