Yes, mooi gedaan! vreselijk, het idee ooit Banjer in te moeten laten slapen... BRRRRRRRRRRR kan er nu al beroerd van worden.
echt waar ging ik vroeg weg?? ja had bruiloft. had graag langer gebleven. hielden jullie kindjes het dan wel vol? en nog gezellig gehad? eindhovens daglbad: is onze linnie door eht lint gegaan sterreke: kan jij niet in je ww-periode skieën dan??
@ lvdb kan wel maar in maart is het veel goedkoper dan januari/februari!! en we moeten nog ff sparen voor de vakantie, het zit niet echt mee financieel op t moment... En in maart is beter weer, wij gaan altijd maart/april! @ vorige meeting, ik was pas om 19 uur thuis! Marien had toen wel vet honger, heb hem aan de tiet gehangen bij Linnie voor de deur, hij trok het echt echt niet meer
sterreke Charlotte zit er graag in dat ding en zit ook een trilstand op word ze lekker chil van hahaha. Linnie whhoowwwwww hahaah ik lach me suf hier. Kan me voorstellen dat je ma zich rotgeschrokken is. Hier oohh meennnnnn HOU ME TEGEN. gister 2 shirtjes van lief besteld voor me meissie. net op zalando een super gaaf roze shirt van paul frank besteld voor charlote. en voor mezelf shirt/jurkje van miss sixty. ze hebben overal uitverkoop en dat is zoooo slecht voor mij
sterreke hahaha nee hoor jesse en iksparen eiggg best wel veel geld en daar bestel ik dan (af en toe) kleren van hahaha
scheelt dat echt zoveel ja? geen idee ik ski nooit. nou hopen op vrij dan maar. meeting: ik wil ook altijd zo lang blijven, maar zit er nog eentje thuis.. o bedenk dat ik die wel kan droppen bij zijn neefje in utrecht. en vienne. volgens mij trekt zij dat niet zo lang. dat is echt een bedslaper. maar ja uiteindeiljk valt ze wel in slapen .. maar voel me dan zo schuldig. en jij haha jij wilde ook liever niet ergens voeden buitenshuis. arme marien, helemaal uitgehongerd! natas: en allemaal via internet? zonde van al die bezorgkosten. als ik bestel via internet koop ik meteen de hele winkel leeg dan vind ik de bezorgkosten nog wel waard
Wat heb ik toch een heerlijke baan. Zo nu en dan een telefoontje afhandelen en dan tijdens het wachten op de volgende klant lekker hier komen kletsen