@ Dag, kan me voor stellen dat het heel dubbel was.. je zult lachen en huilen... maar wel fijn dat jullie samen waren... Sorry ik weet verder ook niet goed wat ik moet zeggen.. tis gewoon een K situatie... @alpenmama, jeetje wat veel gedoe om je heen he.. bah! En dat RS virus steekt inderdaad echt overal de kop op.. mijn vriendin de kleine had het ook al.. en toen mijn jongste ziek was, dachten ze ook meteen daar aan.. @Marjon, jeetje kids weer ziek! Shit of niet.. zit je toch niet op te wachten zo met oud en nieuw he.. maar helaas kun je er niets aan doen... Hoop dat ze snel weer opknappen.... dikke knuff!
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!! mooie woorden marjan! dag: hoop dat je goed hebt geslapen. am: wow jij bent er vroeg bij! zieke kindjes: ahh, beterschap maar! vienne hadden we gister opgehaald omdat ze koorts had. gisteravond was er niets meer aan de hand. nog wel beetje aan de dunnen. lekker hele nacht geslapen. vanochtend vroeg en daan ook (papa lag op zijn kamer, hij wilde niet metmmij op luchtbed dan kon hij niet slapen. papa dan he). rond 6 uur al. gelukkig waren mijn ouders er die hebben lekker voor ze gezorgd. nu ligt iedereen weer te slapen en ik ben met daan beneden. die vond sterretjes helemaal geweldig. voor raam gekeken voor hij naar bed ging. helemaal niet bang!
@mama2010.. is ook wel erg heftig wat je zus allemaal mee heeft gemaakt.. kan me niet voorstellen hoe zwaar het voor haar moet zijn.. wel fijn dat je haar zelf gesproken hebt, ga je misschien met een geruster hart op vakantie.. hoop dat jullie ondanks alles wel lekker kunnen genieten van de vakantie!!! dikke kus
Thanks meid!! Ga er vanmiddag nog even naar toe met de oudste.. tis haar lievelingstante.. ze smsde gisterenavond al of we nog ff kwamen.
@LvdB.. Mick wilde naar NOA toe gisteravond, maar toen we de deur open maakte en hij de knallen hoorde, kwamen er toch dikke tranen.. dus lekker voor het raam gekeken hihihi.. maar lekker dat Vienne d'r koorts gezakt is..
@lvdb... nee niet echt lekker geslapen maar ach haal het vast wel weer in vanmiddag weer naar ziekenhuis toe en esmee en ik blijven dan tijdens bezoekuur van vanavond thuis zodat zij optijd naar bed kan en dan kan ik ook even een dutje doen hoop ik!
Hallo lieve forumdinnetjes! Ik wil jullie een heel goed, gezond en gelukkig nieuwjaar wensen! Hoop dat we dit jaar weer een gezellig jaar hebben hier op het forum! Wil jullie ook allemaal nog bedanken voor de lieve woorden en complimenten als ik weer eens iets overwonnen had... dat deed me altijd heel goed! Jullie zijn een stel lieve meiden en vooral toen ik het na mijn verlof heel moeilijk had! Dikke kus voor jullie allemaal en nogmaals bedankt!!! Frommel werd net wakker.... paar happen pap en toen wilde ze niet meer. Nu ligt ze boos in bed omdat ze moe is maar niet wil slapen! Enne soms plaats ik de naam van Frommel wel hoor, is ook niet erg want de link met mijn naam is nu weg! Maar thanks voor het zeggen (Kim was het dacht ik)! Ik denk dat ik vandaag de hele dag in mijn bed door ga brengen! Vanavond een surprise party voor mijn broer. Moeten we om 19 uur zijn en dan komt met zijn vriendin en springen wij achter de banken vandaan.... hij wordt morgen 42!
Even gauw een vraagje!! Meissie heeft waarschijnlijk een stukje pleister opgegeten! Ze had een ontstoken teentje, was iets misgegaan met knippen en was beetje ingescheurd. Hebben we een antibiotica in zalfvorm gekregen en daar moest een pleister op. Nou krijgt ze weleens de sokken uit en ineens was ze aan het overgeven geweest. Mijn man dacht iets van een wit papiertje in haar wang te zien, maar toen hij het wilde weghalen, kwam er een mega kotsbui. Hij heeft het niet terug gevonden, maar toen ik net de luier verschoonde en haar sok even uitdeed, viel me op dat de witte pleister weg was.......wat moeten we hiermee? We weten niet of het teruggekomen is. Moeten we ergens op letten? Trouwens net terug van mega vette ochtend op de piste! Had bijna alles voor mezelf......briljant!!!!
Nee, ze lijkt nergens last van te hebben. Ik kan me bijna niet voorstellen dat ze de pleister echt heeft opgegeten, maar waar is ie dan? Het was voornamelijk melk wat eruit kwam.....daarna heeft ze nog fruit gehad en nu net een flinke fles van 240 ml helemaal op.
Fijn en gelukkig 2010!! Mama2010 hoop dat de oudste nog beetje opknapt! Ziek op vakantie is niks aan natuurlijk Jelmar heeft overal doorheengeslapen de hele nacht vertelde mijn mem Wj lagen 4 uur op bedje...... Dus lekker tot 11 geslapen!
@AM: Oeh geen idee...zo'n wit zacht ding bedoel je? Lijkt me stug dat ze hem helemaal op gepeuzeld heeft. Maar als het wel zo is...eh het lijkt mij dat ze die wel weer uit poept maar weet het ook niet zeker....
Lijkt mij ook niet hoor, dat ze hem echt weg gekregen heeft. Als ze een te groot stukje koekje of brood ofzo neemt, alles komt er aktijd uit. Ze is nu ook gewoon super vrolijk en speelt erop los, dus denk dat het wel goed is gegaan...... Zo he,ik heb twee uur echt diep liggen slapen! We zijn ineens allebei super moe! Haha! Meissie is mega actief en wij zitten als twee zombies op de bank......8)
Ik denk dat als je meisje pleister heeft doorgeslikt dat je hem wel in de luier zal vinden ..Hier heeft Tara ooit een oordopje opgegeten ( zonder weten van mij ) en die vond ik in de luier .....
Hallo dames Moet denk ik heel de dag nog bijkomen van me zware werkdag men wat ben ik kapot.. Net alle kerstspullen uit huis geruimd ff onder de douche geweest. EN nu klaar voor de avond lekker chillen AM komt er idd vanzelf weer uitzetten als ze de pleister egt heeft opgegeten