Volgens mij dan over 14 dagen ongeveer? Zal morgen wel op mijn banner staan... hahaha... mijn cyclus is ongeveer 28 dagen... Het lijkt allemaal redelijk te kloppen tot nu toe..
me too... ze zijn zo slap/zacht. in een bh ziet het er nu heel anders uit. en zonder bh al helemaal..8) 2 uur rijden. wat is het toch eigenlijk speciaal he dat we het er allemaal voor over hebben om zo lang te rijden! ik wil nog wel foto's zien van pip, marjon, inge uh wie ken ik nog neit van foto's /vorige meeting?
Hoop er in de herfst 3 cupmaten bij te hebben! Meeting, wordt puzzelen hier. Dean slaapt s ochtends 2 uur. Dus is ik dan om 7 uur opsta kan hij er om 9 uur weer in... dan moet hij er wel een half uurtje eerder uit. Fruit geef ik wel als ik in de bus zit. En fles als we daar zijn. Wordt wel haasten dus s ochtends maar goed. Ik ben echt te DOM! heb ik net snel die foto bewerkt voor de buuf, vergeet ik hem op sticky te zetten. Kwam ik natuurlijk ook pas in de winkel achter. Dus alleen ff boodschappen gehaald. Iemand ervaring met cocosmelk?? Wil voor dean rijst/kip/cocosmelk maken... Mama2010, zou best je ei kunnen zijn! ik loop altijd 3 dagen dubbelgevouwen van de pijn dan, dus weet precies wanneer ik mn ei heb hihi.
@mama2010: spannend! Ik hoop voor je dat het snel raak mag zijn.. En natuurlijk ook voor alle andere proberende zwanger te wordende dames Hyves....bestaat die mei hyves niet meer? Of hebben jullie mij eruit gegooit Want ik heb hem er niet meer tussen!
Heel dom misschien hoor.. maar als de eisprong al is vandaag heeft dat toch geen nut meer of wel? Ik ben zo leek....
Dat ding reist nog door zon eileider ding toch, dus volgens mij heeft het nog wel nut? offe....? maar als jullie gister goed je best gedaan hebben ist ook goed denk ik
wie wil er een huilend kindje lenen ? Ze huilt al de hele dag , bijna aan een stuk door pfffffffffffffffffff ( als ik het goed zie komen er 2 voortandjes en 2 kiesjes )
Hij staat niet bij je gewone Hyves, het is een verborgen privéhyves. Je moet dan even kijken bij ehh netwerken? Uit mijn hoofd? (ben niet thuis)