Ik keek ook altijd naar Lost maar ik denk echt dat ik te dom ben voor die serie.... die werd met de aflevering vager.... Prison break vond ik leuk maar wel langdradig....ik moest altijd lachen om T-bag!
Bidden voor het eten? Nee dat doe ik zelf ook niet!!! Als ze na het eten maar zegt dat het lekker was hihi! Geen Amen maar Dank je mama!
Dames ik ga ook mijn ogen dicht doen. Trusten en slaap lekker allemaal. Kids: Vannacht lekker doorslapen en niet voor 7.00 wakker worden (Spreek ik streng toe )
Heee ik ook hoor.... Kan me niet schelen wat de shampoo met de vetlaag doet...als Zoe door strond of een karkas gaat liggen rollen was ik die zooi er gewoon of met zwitsal...hahaha maar snap je wel hoor Is echt niet zo bizar als je christelijk opgevoed word... Nee maaarrrrr ik heb de kinderbijbel gekocht...Wil daar wel af en toe uit voor lezen (na het eten ofzo)
Bij de jongste nog niet.. bij de oudste zijn we er met ca. 1,5 jaar mee begonnen, toen besefte ze het steeds meer.. Als we haar laten bidden, bid ze voor iedereen enzo... haha heel lief!
Linnie hoop dat de kids goed luisteren naar je hahah... Bidden voor eten doen we hier niet eigelijk..
Marjan ik heb 1 keer geprobeert onze hond met shamppoo, switsal te wassen.. Nou jesse werd gek de volgende dag had ik speciale honden shampoo en conditinor (geen idee hoe te schrijven)
ik geef het op. De hele avond een foto gezocht van mijn bedje met muursticker erboven... en niet gevonden... Ik maak echt teveel foto's!! En gooi ze overal neer op mijn externe schijf... Affin... Dat gedichtje: ik ga slapen enz... is dus onze muursticker en zingen we elke avond voor dr... Ben ik nu bizar? hahaha
aaaaaaaah neeeee, tienermoeders gemist! Dat heb ik nou altijd! en vind het juist zo leuk Nou ik ga maar slapen, want het wordt niet veel meer met me vanavond... vannacht dus... trusten!
Enne sylvestertje je bent niet bizar hoor haha! Ik vind die gelovige versie persoonlijk echt enorm bizar! Heb echt helemaal niets met het geloof dus misschien daarom! Ik geloof niet in god of Jezus of wie dan ook! Ik geloof meer in humaniteit en een ander behandelen zoals je zelf ook behandeld wil worden!