lekker is dat he als je blaas zoooo vol zit dat ie bijna knapt en dan laten lopen.... @Yes: Hoe vond je pa die kaart toen? Heb ik nooit meer gevraagd
De vorige was op 22 april geopend en nu dus op 10 mei gesloten.. dat is eh.. 2,5 week dus.. ehmmm ga ik dat wel redden hihi!?
hmm als je het zo zegt inge dan kan het nog net zo zijn dat ik in deel 8 moet bevallen...NEEEEEEEEE dat wil ik echt niet hoor....
dames gefeliciteerd allemaal met ons nieuwe deel! Ik wil definitely in dit deel bevallen heb er echt mijn zinnen op gezet!
Lvdb: Gefeliciteerd met je dochter. Marjand: Mooie buik. goed dat je onder controle blijft. Ingeltje: Wat een gave muurtekening Sterreke: Ook al zo'n mooie buik. En wat een leuk truitje Arka:wat een rare vroedvrouwen bij jullie. Volg je gevoel. Dat heb ik hier ook gedaan. Stond een boze vk en kraamzorg aan me bed, maar de bv is nu wel goed op gang en Mike is een tevreden mannetje. Loran: Gefeliciteerd met de geboorte van Vera. Babe:Ik maak Mike wel om de 3 uur wakker voor bv overdag, omadt hij nog niet op geboorte gewicht terug is. S'nachts laat ik hem slapen tot hij zelf wakker word. tante: Lekker doen wat jullie willen hoor. Jullie zijn de ouders en jullie beslissen. Als ze dat niet willen accepteren is het hun probleem niet die van jullie. Raar idee. Mike is al weer 2 weken en vandaag was eigenlijk de uitgerekende datum.
Sssssssssssssssssssssstttt!!! Ik ga meteen braaf naar bed toe!! Aan mij zal het niet liggen! (vandaag dan, morgen garandeer ik niks! ) slaap lekker laiverds!
thanks! was niet duur hoor kan me voorstellen dat vandaag een rare dag is! nu heb je gewoon al twee weken je kleine mannetje om mee te knuffelen!