Mei 2010 Mama's Deel 7!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama Mars, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Wij hebben opgebakken aardappeltjes, kipsatesnitzel en sla gehad, jummie :)

Zijn ff leuk te shoppen geweest naar de babyplanet :) heb mooi blauw/grijs/wit gestreept dekentje voor de kinderwaggie gekocht, sock ons, want meneer trapt constant z'n sokken af........ bewaarbakjes voor voeding om mee te nemen, 2 mutsjes en een heeeel duur vestje/jasje van Z8... maar hij is zooooooo stoer!!
    Z8 | Babykleding & kinderkleding - Rody

38 euris... maar goed, kannie mooi als zomerjasje gebruiken :)

2. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Leuk dat vestje van z8 Babe!

3. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Mooi vestje zeg

4. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    Hengelooohh

Ben weer weg voor vandaag, strax feestje. Hoop dat ik hierbinnen ook een feestganger heb, en dattie eruit komt:p
    Fijne avond allemaal!!
    Liefs Kimonootje

5. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    MOrgen voor eerst alleen emmen in met charlotte wil ff kijken voor wat leuke kleertjes voor haar(alsof ze nog niet genoeg heeft) vind wel eng alleen met haar in de auto alles alleen doen thuis is togh anders dan als je alleen met haar weggaat.

6. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Snap ik, ik wil morgen even met Jelmar naar de supermarkt... ga niet lopen, want dat is nog net ff te ver voor mij, maar wil de kinderwagenonderstel dan ff in me eigen auto doen en de maxi ook even in m'n eigen auto doen, morgen kan men man me nog even hlepen en laten zien hoe het het makkelijkst past allemaal :)

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

*** Ego bericht ***

Sinds vanochtend 9:00 is Pom opgenomen in het ziekenhuis. Vannacht is ze veranderd van een lief, blakend meisje in een heel zielig hoopje mens die het overduidelijk niet makkelijk heeft. Ze heeft waarschijnlijk een infectie en moet dan in ieder geval 7 dagen blijven.
    Ik heb me zelden zo ongelukkig en verdrietig gevoeld als vanochtend. Inmiddels gaat het wat beter. Ik ben zelf opgenomen op de kraamafdeling en kan in ieder geval tot donderdag bij haar blijven. Gelukkig gaat het kolven uitstekend en kan ik dus mijn kleine meid wel mijn melk blijven geven.
    Het is ongelofelijk naar om je kindje zich zo ongelukkig te zien voelen.

*** einde ego bericht ***

Ik heb niet terug gelezen. Mochten er nog babies geboren zijn: van harte! En lieve nieuwbakken mama´s: heeft je baby koorts 38 graden of hoger: BEL de vk of ha!!!! Je wilt echt niet geloven hoe snel zo´n ukje echt ziek wordt!

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

Jeetje Cygnet , wat erg , hopelijk gaat het snelbeter met Pom..

dikke kknuuffff

9. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    ze ligt te slapen aan mijn borst. mijn tepel is goed in het hoedje gezogen en er zit ook melk in dus ze heeft toch minstens een paar keer gezogen

sorry voor de details hoor meiden, ik ben euforisch over kleine dingen hé

xxxx

10. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen

PPPfft jeetje sterkte zeg krijg gewoon mega tranen in me ogen vind zo erg ik kan me helemaal voorstellen hoe k*t het voor je moet voelen leef egt met je mee.
    **KNUFFFFF***

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

@ Cygnet... :( Arme jullie en Pom. Sterkte en ik hoop dat ze snel opknapt!!

12. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    och meid wat erg voor je!

dikke, dikke knuffel meid!! Jullie zijn in goede handen!!!

13. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    jeetje, dat is echt schrikken cyg!!
    Hoop dat ze snel op mag knappen! fijn dat je lekker daar bij haar mag blijven!!

*knuffff*

14. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Ach lieve Cygnet, wat naar zeg :( "Gelukkig" kan je bij haar blijven en gaat het kolven goed, maar wat een domper op je kraamtijd :( Heel veel sterkte komende tijd, en wil je ons op de hoogte houden? Dikke knuffel meis!

Alleen weg met de baby: Eerste keer is idd 'eng' maar uiteindelijk valt het allemaal mee :) Ik vind het nu ook weer eng, als ik straks met 2 kids op pad moet :) Ach, we zullen het vast wel overleven :D

Kindje wakker tijden: Hier is Mees in de ochtend vaak wakker (zo rond 10 uur tot 1 uur) en de avond standaard, van 7 tot 10 ;) Maar dat had Fenna precies hetzelfde, echt bijna alle baby's hebben 's avonds het huil / wakkeruurtje, komt vanzelf goed :)

Dames die willen bevallen: Tsja ik blijf toch echt bij acupunctuur en voetreflex hoor :) Vaak wordt het vergoedt door je verzekeraar, dus it's worth the try ;)

XXX

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ingeltje waar ben je? Zou het begonnen zijn?

Hier sinds een uur weer veel krampen/harde buiken etc.

Ik ga nu nog geen acupunctuur/voetrefelex proberen. Doe ik als ik de 40 weken voorbij ben.
    Tot die tijd gaan we gewoon sexen :p

16. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Oooh cygnet :( arme pom...
    Heb tranen in m'n ogen :(

veel sterkte! Knuffel!!

17. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Dean is wakker van 06:00 uur tot 09:00 uur.
    In de avond rond 17:00 uur mekkeren.

18. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Jelmar was gister voort eerst 2 x echt wakker zonder dat er 'iets' was, dat was van half 1 tot 2 en gistermiddag van kwart voor 4 tot kwart voor 5, heb hem toen ff in de box gelegd om zich heen te kijken hihi, echt grappig

19. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Cygnet dikke knuffel voor jullie en de kleine Pom... dat ze maar snel op mag knappen en weer een vrolijk meisje is!

20. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Babe dat vestje is echt TE leuk!!! Zou ik ook niet hebben kunnen laten hangen hoor :D

Deel Deze Pagina