Mei 2010 Mama's Deel 7!!!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Mama Mars, May 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

Jan 30, 2007
    1,497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    foto: 3

2. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

Aug 19, 2007
    1,357
    0
    0
    @surreya.. ahhhhhhhh wat een schatje!!!!!!!!
    ben benieuwd naar je verhaal..

3. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

Jan 30, 2007
    1,497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    effe beeb aan de tiet, dan verhaal.

4. Pipelina

Pipelina VIP lid

Nov 11, 2007
    5,111
    2
    0
    Wat een geweldige baby spam zeg!! Heerlijk die snoetjes.
    Maar als ik Floris dan zie! Ahum bulletje! Haha en vooral, dat pas geborene is er alweer helemaal vanaf!

Azss: Van Harte met je verjaardag! 2 juni mooie datum om te bevallen!

Ingeltje: niet schuldig voelen. Straks kun je alles weer, het is ff niet anders en je kereltje vind het het gewoon veelste gezellig bij jou! :D

5. YenD

YenD VIP lid

Aug 31, 2009
    6,343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Hoeveel weegt Floris nu?

Ik vind dat bij Dean nu ook dat hele babybaby er vanaf is.
    Lekkere dikke spekarmen en benen hahaha!!

6. Pipelina

Pipelina VIP lid

Nov 11, 2007
    5,111
    2
    0
    Nu weet ik het niet, maar vorige week dinsdag 5kg rond. Zit in maat 62 kleding sinds vorige week en maat 3 luiers. En ik voel em met de dag zwaarder worden.

7. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

Jan 30, 2007
    1,497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Hier bevallingsverhaal:

Geboren op vrijdag 21-5-2010 Feyza Gül.
    3635 gram en 48 cm.

Donderdag middag ben ik gestript en thuuis begon gekomen begon het allemaal wat meer te rommelen.
    Na onze wee aan actie, begon het nog meer te romelen, maar met mijn weeen verleden, nog geen actie ondernomen.
    Rond een uur of 20.30 uur sávonds toch maar zh gebeld en ik kon langs komen.
    Yes 4 cm na inwendig onderzoek en moest ook nog even aan CTG.
    Mocht wel blijven.
    Om ongeveer 22.30 uur vliezen gebroken, Vrijdag 00.30 uurnog steeds 4cm en weeen namen af.
    Kreeg toen weeopwekkers en een kleine 2 uurtjes later zat ik op 6cm, pomp wed weer verhoogt en kreeg vrij snel persdrang, wat niet kon volgens de verpleegkundige, en ik maar zeggen haal gyno nou (die net weer weg was) Ja die komt zo, nou zo dat werd ruim een half uur.
    Weer inwendig onderzoek gehad en ik had 10cm.
    Maaaar mocht nog niet gaan persen, want ze was nog niet ver genoeg gezakt.
    Heb dat een goed uur vol moeten houden.
    Toen mocht ik toch gaan persen en na een goed half uur was ze er om 4.26 uur.

Bevalling heeft 5 uur en 46 minuten geduurd, dus ze heeft zich ook aan de wee uit sms gehouden van 5-6 uur weeen, hahaha:D

Verder gaat het hier prima, straks even het verdere verhaal van de afgelopen 2 dagen, Moet even gaan liggen van kraam, anders krijg ik straf.
    Zij gaat nu even met de meiden naar buiten.

Tot later.

8. Springboon

Springboon VIP lid

Oct 9, 2006
    8,278
    1,834
    113
    Female
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Aszz, gefeliciteerd meid!!

9. Springboon

Springboon VIP lid

Oct 9, 2006
    8,278
    1,834
    113
    Female
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    @Marieke,

Ik ken je indd. nog wel, van het begin..
    Hoop dat het voor jou snel raak zal zijn!

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    gefeli aszz!!

11. linnie83

linnie83 VIP lid

Dec 20, 2007
    5,436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Aszz: Gefeliciteerd met je verjaardag.

12. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik heb de meest geweldige babies voorbij zien komen! Gefeliciteerd allemaal! Wat een heerlijke foto's.
    Aszz... ook van harte met je verjaardag

Ik wilde even laten weten dat - zoals jullie al gemerkt hebben - ik niet echt online te vinden ben. Het hele gedoe van griep, bevalling, pom ziekenhuis etc etc heeft er nogal ingehakt en ik moet het allemaal nog verwerken. Het resultaat is dat ik erg moe ben en echt weinig zin heb om online te komen.
    Zeker geen desinteresse hoor! Ik leef nog altijd erg mee met de BIB mama's en natuurlijk de BUB mama's... heb alleen geen energie om mee te schrijven. Hopelijk over een tijdje weer! Hopelijk begrijpen jullie dat.

Met Pom gaat het goed. Ze is vandaag een beetje aan het regelen (tja, ook dat schema loopt wat anders dan 'normaal') maar ze is super lief en ik vind haar natuurlijk ook erg mooi (Kick heb ik nooit mooi gevonden, wel superlief natuurlijk!).

Hoe gaat het met jullie kilo's? Ik zit er nog 2 boven mijn startgewicht... (en dan nog een flink aantal die ik al extra had... hihi). Het valt me weer erg mee. Vanaf 1 juni ga ik echt op snoepen e.d. letten (niet lijnen ivm bv)

Iedereen veel succes enne .. Ingeltje.. wat een prachtige buik!!! Als daar geen geweldig kind uit komt dan weet ik het ook niet meer hoor!!!!!

13. Pipelina

Pipelina VIP lid

Nov 11, 2007
    5,111
    2
    0
    Cygnet: snappen we best. Ziek, bevallen, van je roze wolk geramd worden en ook zelf nog ziek zijn. Eerst de boel maar eens op orde krijgen. Lijkt me heel goed! Dikke knuffel voor jou en Pom!

En wat betreft kilo's -15, dat is 12 onder mij start gewicht. Was maar weinig aangekomen.

14. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    Aszz: Gefeliciteerd , geniet van deze dag!!

Hier gaat t goed, gister weinig tijd gehad om op het forum te komen, Faith had een regeldag poehh.. Hele dag tiet hangen.
    10 uur laatste keer gevoed en om half 2kreeg ik dr met geen mogelijkheid wakker, koud washandje schone kont niks hielp. Dus ben maar naar bed gegaan en haar in de wieg gelegd. Zie wel hoelaat ze komt ja mooi dat het vanmorgen 8 uur was.
    weet eigenlijk niet of ik er blij mee moet wezen. Morgen moeten we naar de CB arts en zal zien wat ze is aangekomen de afgelopen week. Is het te weinig, dan maak ik dr snachts mooi wakker voor voeding. Vind die lange nachten heerlijk, maar zolang NEE.

15. Deedtje

Deedtje Bekend lid

Oct 3, 2008
    505
    0
    16
    Hallo..

Hoe gaat het hier?
    Hier mijn bevallingsverhaal:
    Woensdagochtend 8.00 uur moest ik me melden in het ziekenhuis. Ze zouden vliezen gaan breken en mij aan de wee-opwekkers gaan leggen.
    Na een 3 kwartier aan de CTG, waaruit een enkele harde buik kwam werden de vliezen gebroken.
    Ik kreeg van de gyn een uur de tijd om te kijken of de weeen ook op de natuurlijke manier op gang zouden komen, zoniet zou hij me na dat uur aan het infuus gaan leggen.
    Na nog geen 10 minuten kwam de eerste wee, na een half uur had ik weeen om de 2 minuten en wist ik niet meer waar ik het zoeken moest. Zweet brak me uit en ik werd totaal overvallen door deze weeenstorm. In gedachte was ik bij mijn eerste bevalling die 24 uur duurde, en dacht dit trek ik niet meer nog 24 uur. Toen de gyn na het uur kwam kijken viel zijn mond open en constateerde een ontsluiting van 9cm.
    Vrijwel direct mocht ik mee gaan persen, Finn was een sterrekijkertje en zat vast met zijn schoudertjes, dus het persen was erg heftig. Uiteindelijk een knip en een scheurtje en meneer werd er met geweld uit getrokken.
    Mijn onderkantje is behoorlijk gehavend, zowel hechtingen en aambeien. Maar ons ventje is met 53cm en 4420 gram gezond, en dat is het allerbelangrijkste!!

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Mars, dat is inderdaad wel erg lang!
    Je moet oppassen dat haar suiker niet flink naar beneden dondert.
    Ik weet niet hoe zwaar ze is? Kijk, als ze een flinke dame is dan hoeft het niet zo heel erg te zijn. Maar een klein meiske zou ik zeker wakker maken.
    Nu heeft ze de hele dag aan je boobies gehangen, dus ze zal wel flink wat hebben binnen gekregen, maar dan nog zou ik haar wakker maken.

Deedtje, pfieeeuw heftig! Maar 'fijn' dat het geen 24 uur duurde, daar ben ik namelijk wel erg bang voor hoor weer zo'n lange klote bevalling.

17. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    auw deedtje... :( rustig aan maar weer herstellen! Maar zoals je al zei, we doen het voor onze mooie kereltjes! :) (en dametjes uiteraard) Jelmar is er hier ook uitgetrokken met een knip en de handen van de VK omdat hij eruit MOEST... pfff, ze riepen hier steeds dat ik een gekneusde k*t had whahahaha

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

Nov 16, 2007
    20,510
    2,427
    113
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wat lief dat je langs komt!! Ik weet nog goed wie je bent meis! Ik hou je nog steeds in de gaten en wens je met alle liefde ook een mooi wondertje..

19. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    ze was maandag 2800 gram.
    oke dan maak ik dr vannacht wel wakker..

En dan kan ik t morgen ook nog ff voorleggen bij de CB Arts, vind t ook erg lang.

20. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ohja ik zou het sowieso nog even overleggen met het CB.
    Maar het is nog zo'n ini mini, ik zou het ook niet zo prettig vinden als ze zo lang sliep.

Share This Page