Mei 2010 Mama's Deel 7!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama Mars, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Zo... ben net terug van de vk.
    Ik moet in bad gaan zitten van haar... als het niets is maar alleen gerommel dan zakt het weg door het warme water. Is het wel een begin (wat zij denkt) dan zet het door door het warme water....
    Je kan je voorstellen dat ik in bad gaan nog nooit zo spannend heb gevonden....... aaahhh

Mocht er vrijdag nog geen baby zijn dan moet ik me melden in het ziekenhuis voor echo ctg enzo...
    Ik hoef dus niet meer naar de vk toe, alleen bellen als ik ga bevallen uiteraard.
    Het wordt alsmaar spannender vind ik.

Mijn wee-achtige krampen zijn weer terug en er is niet echt een regelmaat maar ze zijn er in ieder geval.

Ik ga lekker in bad en ga kijken wat er gaat gebeuren.....

Ik hou jullie op de hoogte!!!

2. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    heeh Marjan, Clara nummer zoveel hier!!!
    Ook de hele dag aan het kolven, flesje geven, spullen omspoelen en zoals je misschien nu gezien hebt....ik kan op het moment alleen nog enkelzijdig kolven, dus fijn 2x zolang bezig. Ik houd die tepelhoedjes in gedachten. Misschien ook wat voor mij als ik weer naar de borstvoeding terug wil.
    Ik had tegen de aambeien curanol zal en tabletten. Werkt echt goed!!
    en dat poepen na de bevalling....ik was het weer vergeten, maar dat was echt niet fijn. De eerste keer dat ik druk op mijn anus zette, ben ik er ook mee gestopt. Ik durfde ook niet.

3. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    succes met badderen nathalie. Maar dit is ook het moment voor sex, bitterlemon e.d., want als er iets aan de gang is, schijnen die dingen wel te helpen. haha

4. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Spannend Nathalie! Ben benieuwd naar nieuws als je uit bad komt...! Waarom moet jij trouwens al vrijdag naar het ziekenhuis? Ik moet vrijdag naar vk, als er dan geen baby is pas maandag naar het zh voor onderzoeken...

5. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    dag dames

vanochtend deed zp het niet dus ik dacht : ik kan niet zoveel gemist hebben :) wel dus haha
    even geslapen net 1 1/2 uur, maar of ik er echt van opgeknapt ben..
    mannetje is hier fijn het terras aan het schoonspuiten. nog lekker zo de zon in

ik lees een boel schijtverhalen, maar vlg mij is alles er al over gezegd :p

voeding: het schijnt dat kruidvat en nutrilon in zelfde fabriek wordt gemaakt. k'vat is wel veel goedkoper. zou wel bij dezelfde voeding blijven voorlopig , snel wisselen krijgen ze vaak last van

bub: nog geen baby's ??!! jammmerrrrrrrrrrrr. ik zal ff een babydans doen meiden.

kolven: begin er hier niet meer aan. of bv zelf geven of volledig over op kv. vorig keer was ik ook continu bezig. ene tiet kind, ander tiet handkolf..

ik heb nog meer gelezen maar bent vergeten. zwangerschapsdementie begint bijmij vaak na de bevalling...

6. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Vage doos gevoel heb ik ook gehad.
    Als je stukkie gewandeld hebt heb je het gevoel dat je baarmoeder over de grond sleept... Gaat vanzelf weer over.

Poepen, brrr nog steeds een ramp hier!
    Mijn kraan gaf super tip warme washand tegen je doos houden als je gaat poepen, dan voel je beter wat je doet.
    Hielp voor mij zeker! Ik durfte ook echt niet te poepen.

Lichaam legen voor bevalling, zeker!
    Heb tijdens de weeën aan 1 stuk door op de wc zitten poepen en plassen!!

Sporten, na 6 weken idd.
    Ik ga ook binnenkort flink aan de buikspiere werken!!

Natas, hoop dat charlotte wat rustiger wordt van kv.

BIB meiden.. ga nou eens bevallen joh!!! :D

ik zal ook wat babydansjes doen hier.

Ego, had gister foto van mezelf in bikini gemaakt, vind mezelf best sexy met die dikke tieten!! Hahahaha

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    nou Yes die foto wil ik ook wel zien!!

8. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Zal hem straks plaatsen.

Geweldige foto trouwens van Tara met die pruik op!!

9. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    whahaha, Pamela Yes :p

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

Ze wilde hem toen alleen niet ophouden , hij kriebelde ..

11. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hoi meiden!
    nog niet echt heel veel terug gelezen.. sorry...
    meisje van ons heeft last van spruw.. vandaag naar ha geweest en hebben nu een medicijntje gehad ervoor! hopelijk is het snel verholpen!
    verder was CB ook geweest en is onze meid nu 3380 gram ! dus al bijna 700 gram aangekomen :D :D

hoe is het nathalie? al wat meer gerommel?
    nou ik ga even teruglezen

12. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    och marjand... erg hoor die aambeien!
    hoop dat ze snel weg zijn! ken het gevoel want had ze tijdens de zwangerschap ook.... gelukkig niet bij de bevalling opgelopen en nu ook geen last van
    ik had curanol als zalf ( kan je online ook bestellen ) en werkte super goed bij mij! je VK kan dit ook voorschrijven volgens mij !

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

netjes !!!! Ik mag morgen met Marit , vorige week zat ze met 2,5 w 200 gram bven geboorte gewicht ..Heb het idee dat ze nu harder is gegroeid !!

14. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    spannend hoor Marjon! fijn om te weten hoeveel ze precies is gegroeid he! thuis kan je niet echt zelf wegen maar je ziet het verschil inderdaad wel ( en voelt het ook wel haha )
    maar ja onze kleine uk wordt nu al groot hihi! :D

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Had je Dean nog gewogen vandaag?

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nou ben EINDELIJK!! uit het ziekenhuis. Teringdrukte zeg.
    Heb 2 uur mogen wachten, gyn. had een spoed keizersnede.
    Kan 'ie ook niks aan doen, maar ben wel helemaal kapoet.
    Gelukkig is Rein het eten aan het maken. Ben er vanavond wel weer.

17. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Nou door het badderen is het niet minder geworden maar iets regelmatiger! Maar het zijn nog geen ontsluitingsweeen! Maar ik denk dat het uiteindelijk wel door gaat zetten.... Zei de vk ook dat ze dat wel verwacht! Alleen wel jammer ben nu al 24 uur aan het kwakkelen zonder dat het echt iets doet! Maar ja!
    Waarom ik vrijdag al naar het ziekenhuis moet (als het nog nodig is) weet ik niet, dat gaf de vk aan! Weet niet meer precies wie het vroeg.... Sorry! Moet er dan om half drie zij, ben benieuwd! Kan je niet vragen of je deze week ook nog kan, dat je dat een gerust idee vindt! Maar ik heb zo'n idee dat deze week een bub week wordt voor de rest..... Laten we het gewoon doen!

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Super Nathalie!
    Ik heb toch sterk de indruk dat ik een junikindje ga krijgen.. geloof er niet meer zo in ;)

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Heb me net wel gruwelijk leeggescheten!
    En ik weet precies hoe dat komt..... de knoflooksaus :p
    Maar heerlijk om weer eens gewoon ouderwets de bom te droppen in de wc hahahahaha dé tip tegen obstipatie: Ingeltjes knoflooksaus!!

20. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    boobbie yessie... (nog steeds niet veel, maar stukken meer dan dat ik had hihi)
    en buikkie is bijna weg!

Deel Deze Pagina