tja, en het is het eerste echte stukje kleding wat ik eigenlijk voor em koop hihi, de rest is allemaal gekregen dusss jammer dat die leuke merken dan ook zo duur zijn zeg, maar goed, zag op de site van H&M dat ze daar vanaf maat 68 ook supergave jongetjeskleding hebben
Cyg; Sterkte, wat zal dat erg zijn je kindje zo te zien.. Denk aan jullie.. Knuf.. Hier gaat t toppie, Madam is al vanaf 2 uur aan het wakkeren, ze wil continu eten. Dus leg dr telkens aan kolf tussen door. Maar het lijkt wel ff af te nemen die voeding krijg er amper 20 cc uit. Dalijk maar een bruinbiertje (JAK) mischien word t weer meer .. Morgen gaan we voor het eerst met ze drieen in de auto, samen boodschappen doen. Kijk dr nu al naar uit ..
Babe ik heb nog helemaal geen kleren gekocht voor Charlotte alles heeft ze gekregen en jesse heeft 1 setje gekocht dus ik mag van mezelf morgen ook ff wat leuks voor haar kopen. hebgeen idee wat er voor meissies te krijgen is heb altijd alleen maar voor neutrale kleding gekeken
Nou hier hebben we genoeg kleding gekocht voor baby II. Meeste mensen weten ook wel dat ze ons geen kleding hoeven te geven als kraamkado. Oef, heb veel last van harde buiken/krampen. Net mezelf helemaal leeg gescheten ( eet smakelijk!! ) en ben er nu ook een beetje misselijk van. Zo even onder de douche of in bad en kijken wat er gebeurt.
Oh wat vreselijk naar... ik heb de tranen in mijn ogen.. heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte en een MEGAknuffel voor jou en Pom (en Kick en hubbie)
Hier is alles weer netjes weggezakt tegen etenstijd. Als ik rustig op de bank lig, voel ik nog wel heel vaag iets. Maar we zullen maar gewoon afwachten. Ik denk dat het niks is, er waren volgens mij wel meer dames die lang harde buiken en krampen hadden en noppes-nakkes-nada kindje kregen die dag
Kan best zijn dat je beeb meer gaat drinken en dat je daarom zelf wat minder tapt. Is een kwestie van vraag en aanbod. Als je meisje echt meer gaat drinken dan duurt het meestal een dag of 2-3 voor je boobs die hoeveelheid dan aanmaken. Dus waarschijnlijk is het zo dat als je over 2 dagen tapt na een voeding dat je dan weer meer hebt.
Pppppffff net weer even jank moment gehad. Zat op Ned1 te kijken naar het academisch ziekenhuis wat ik altijd kijk. Ging o.a over te vroeg geboren baby's. Alles van Derya kwam gelijk weer boven drijven. Ze gingen ook in gesprek met een moeder en haar kindje lag op het plekje waar Derya ook 2,5 maand heeft gelegen. Gek he dat het je na 2,5 jaar nog steeds zo aangrijpt. Zullen de hormonen op het moment ook wel zijn.
@Cygnet: Jeetje meis....Heel veel sterkte voor jullie. Dat het maar snel beter mag gaan. @Mars: Moet je blijven kolven dan? Misschien redt ze het inmiddels al wel zelf? @Aszz en Ingeltje: Duimen dat het door gaat zetten.... Hier vandaag heel veel geslapen.......voel me een beetje vaag....ziekkig.
O jee, ik zit me hier zielig te voelen omdat ik 4 dagen over tijd ben en zie dat Pom in het ziekenhuis is opgenomen. Heel veel sterkte voor jullie allemaal! Mijn zoon is met 10 dgn opgenomen geweest en die zag ik ook alleen maar zieker worden. Zo in/vlak na je kraamtijd is dat maar moeilijk bij te benen emotioneel, en dan de impact die het heeft op alle gezinsleden. Kraamtranen had ik niet gehad, maar dat heb ik ingehaald daar in dat ziekenhuis. Ik weet dus hoe naar het kan zijn om daar te zitten. Heel veel sterkte ermee...
Cygnet, wat sneu zeg voor kleine Pom!!! Voor jullie heel veel sterkte en heel veel beterschap voor jullie kleine meisje!
Cygnet veel sterkte en bedenk dat er ziekenhuizen zijn om mensen beter te maken.... ze is in goede handen!! Ik heb nog een vraagje, mijn buik voelt echt kei hard aan, het trekt aan alle kanten.... Ik lees dat meer van jullie hier last van hebben. Als ik aan mijn buik voel, voel ik wel zachte gedeeltes.... maar ik heb het idee dat er een ballon in zit die opgepompt wordt..... Verder heb ik al een aantal dagen steken en krampen onderin, daar waar je buik bol wordt... net alsof je onwijs ongesteld moet worden..... heel irritant! Kan dit een begin zijn??
@nathalie: ehhh klinkt in mijn oren als een gewone harde buik...Maar het zou natuurlijk kunnen dat dit een begin is. Ik heb zelf al heel lang harde buiken de hele dag door...en dit klinkt als een harde buik..Maar ik ben geen vk... Gewoon ff afwachten denk ik.
Ja dat doe ik, dank je wel! Ik moet zeggen dat nu de druk er weer een beetje af gaat.... heel klein beetje maar.... en terwijl ik dit typ twijfel ik weer want voelt het toch nog erg hard.... haha Ik dacht alleen dat je bij een harde buik echt heel je buik hard moet voelen, geen zachte gedeelten zeg maar.... Hmm weet het ook niet en we wachten maar af.... misschien wil ik te graag iets voelen wat op een begin kan lijken.... net als iedereen hier wil ik mijn baby ook weleens zien haha