Mei 2010 Mama's Deel 7!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama Mars, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen

WHhooww netjes zeg uit me linkerborst haal ik meestal 50tot70 cc maar me rechterborst haal ik de 30 maar net.
    heb een handkolv heb er denk ik nog niet genoeg handigheid in

2. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Ik haalde gisteren maar 40 uit alle 2 de borsten. Dus was nu wel trots op die 100 :p

3. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    ik heb de medela swing. Die is wel heel fijn.

4. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    ik heb handkolv van madela geen idee hoe die verder heet:p ik moet nog wel ff door kolve want charlotte haar gewicht mag ze 150 cc drinke dus moet straks nog ff keer kolven doe wel tijdens het voeden dan haal ik er meer uit charlotte aan de ene borst kolven aan de andere dan kan ik haar eind van de middag flesje doen ff me borsten ontzien doen te zeer

5. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    hi there,

aan alle verse mama's die ik nog niet heb gefeli; bij deze GEFELICITEERD.

Ik ben niet veel online, want ik ben zo gaar als een klontje... daarbij komt heb ik alweer een derde borstontsteking. Ik wordt er zo blij van. Ziek zijn en een baby in het huis is niet handig... grrr... vooral niet met 39 graden koorts..

6. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    jee yadi, wat zul jij er de balen van hebben. 3 maar liefst... sterkte meis, wordt eerst maar goed beter

knuf

7. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

He meiden :)

Pff het is toch wel druk hoor met 2 kinderen en een huishouden :) Ook al doe je alles makkelijker dan bij de eerste, je hebt toch je handen vol aan zo'n kleintje en dan ook nog "die grote" haha :) Kan jullie niet eens meer bijhouden :(

Het zwanger zijn en intussen mama zijn is ook echt een wereld van verschil :$ Vind het zo'n raar idee dat mijn beeb alweer bijna een maand oud is, ik alweer helemaal de oude ben (ik vloei niet meer, oude kleren en bh's passen weer, ben weer op oud gewicht), alle kraamvisite en kraamfeest is geweest en beeb slaapt overwegend de nachten door, en jullie lopen (waggelen :p) gewoon nog rond, echt heel bizar :$:) Ik hoop zoooooo dat de laatste beebs zich heel snel aankondigen, ik gun jullie ook zo dit gevoel!

Oh er wil er eentje de fles, hopelijk gaat hij daarna weer slapen want ik moet echt wat in huis doen :) Even even serieus: Die WAS! Waarom heeft niemand me dat verteld :$ Wat een berg pfff...

XXX

8. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Yadi: beterschap. Hoop dat je snel weer opknapt.

Al 150 ml!!. Weet niet hoeveel Mike nu eigenlijk al mag hebben en wat hij drinkt. Krijgt verder nog geen flessen. Daar wil pas over een paar weken mee gaan oefenen.
    Maak nu zakjes van 150 ml en wil nog een paar zakken van ijslontzakjes sparen ;)

9. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    wow tink, eigen broeken, bh's, nachten doorslapen, dat klinkt mij ook als muziek in de oren... lekker joh
    maar was en drukte dat herken ik wel. vandaag word ik er niet vrolijk van , want de een is baldadig en ze beginnen tegelijkertijd te huilen en om eten te vragen haha :)

morgen en overmorgen weer even 1tje thuis. dus kan ik misschien bijkomen.

wat is trouwens doorslapen? 11 tot ochtend? wat is het recept;)?

10. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    bedankt voor de beterschapjes...

@ tink: dat is zo herkenbaar... die was.. niet normaal...ben al de hele dag weer aan het wassen...

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    dat recept wil ik ook wel !!!!!!

12. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Nou op het CB vinden ze 5 uur achter elkaar slapen al doorslapen, dat is dus de officiele naam ;) Ik persoonlijk vind doorslapen als je gewoon niet wakker wordt gemaakt door je beeb maar door je wekker :D Mees slaapt nu vaak (dus niet elke nacht hoor!!) van 10 tot half 7 :) Idd erg fijn, maar hij kwam vanaf dag 1 maar één keertje per nacht dus we hebben het echt getroffen dit keer :D

Over mijn eigen bh's: Tsja ik geef geen BV dus dan is het ook vrij normaal om die weer te passen :) En mijn broeken, ja daar ben ik ook superblij mee! Maar daar doe ik wel heel erg mijn best voor hoor! Ben al 1,5 week bezig met Sonja Bakker en die week daarvoor ben ik ook al heel streng geweest. Vanaf deze week ook weer rustig aan begonnen met skaten, heerlijk :)

Nou meneertje ligt weer in bed dus ik moet echt wat gaan doen :) Vanavond gaan we op zoek naar een nachtje weg voor ons samen. Willen naar Brussel of Antwerpen, Brussel lijkt me iets gezelliger, iemand ervaring? Lekker een nachtje samen weg, kids naar opa en oma. Ben wel toe aan een beetje quality time :p

XXX

13. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36

hmmm! zal er eens op letten, want zou kunnen. Ik was net naar grotere flessen gegaan en daarna bleef ie klieren. Dus misschien inderdaad teveel. Maar als ie dan zijn eerste fles kreeg, was ie ook enorm gulzig aan het drinken. Ik ben nu weer met hem aan de borst sinds gisteravond. Ik las dat als ie na het leegdrinken van de borst nog honger heeft je nog wel bijvoeding mag geven, maar dat je dan zelf moet kolven om signaal af te geven meer te produceren. Maar moet zeggen dat ie hem aardig leegdrinkt en dan geef ik hem nog die paar cc nakolf na en vanochtend 15 cc nutrilon en hij was tevreden. Terwijl ie waarschijnlijk minder uit de borst haalt dan dat ie uit de fles kreeg. Er zit nu iedere keer een bijhoorlijke tijd tussen de voedingen en hij slaapt heerlijk!

14. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Die heb ik ook en het swingt hier de tiet uit.
    Tapte vanmorgen 380cc in 1 keer, zit nu al over de 1,5 liter per dag:$.

Met Feyza gaat het nog steeds lekker, is een echte avond baby, overdag helemaal nock out.
    Gisteren hielprik gehad en ze heeft geen kick gegeven, voetje was zo warm dat vk er niet eens in hoefde te knijpen, het liep er zo uit.
    Vannacht klaarwakker van 2.30 tot 5.30 uur en gewoon niet willen slapen he, zelfs niet na een fles van 110cc:$.
    (ja onze dame is een vreetzakje)
    Ze is in 1 dag 120 gram aangekomen (van gisteren naar vandaag)
    Hoezo SLAGROOM.:D
    2 meiden gaan morgen weer lekker logeren bij opa en oma en mannetje gaat de avonddienst in, dus dan ben ik lekker alleen met Feyza.
    Even beetje bijkomen tot zondag.
    Spreek jullie later weer ga effe tappen.

Nou laat gauw weer wat horen, maar met drie meiden is het wat druk hier.

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    380 cc , OMG !!! daar moet ik ee keer of 6 voor bertha spelen !!

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    antwerpen ziijn Patrick en ik nog geweest toen ik een week of 30 zwanger was van MArit , was leuk !! Lekker shoppen !!

17. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    ASZZ sterkte met je baaldag. Ik vind inderdaad dat wij met zijn drietjes maar een "volle maan" baby moeten krijgen morgen (ik geloof daar wel een beetje in!) we hebben nu lang genoeg tegen elkaar aan gezeurd :D

18. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Ik liep net door de makro, continue buikkrampen en een gespannen gevoel onderin en nu lig ik in de bank... alles weer weg! :x

19. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Dus jij wordt ook weer flink gedold Ingeltje ? echt irri is dat zeg...

Tink 't is echt heel raar die verschillen nu inderdaad! Wel lief dat je ons dat gevoel ook gunt.... :p Ik heb ook zo'n zin in een baby'tje!

20. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    goed bezig tink! en maar goed dat je zegt dat je geen bv geeft want anders stond ik toch een beetje te kijken (al hoewel bij iedereen anders is natuurlijk , ik zelf nog wel tig maten groter...).
    kon het net niet laten. al heowel de weegschaal al dagen hetzelfde aangeeft, toch even een oude (wel wat grotere) broek aangeschoten. en hij past!!! joehoe, dit keer past ie goed terwijl de vorige keer ik de knoop nauwelijks dicht ging. er gebeurt dus toch wat , dacht ik ook wel ondanks weegschaal neit lief was voor me.

haha waar een mens al niet blij om kan zijn. nou, beetje jammer van die zak kroepoek, roomcroissant, cakeje en gevulde koek die ik uit frustratie vandaag heb gegeten. hihi, nu maar weer braaf gezond gaan doen :)

Deel Deze Pagina