Mei 2010 Mama's Deel 7!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama Mars, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oeh ik begin ook echt boos te worden. IK WIL MIJN BABY!!
    Waarom luistert hij niet?!

2. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    balen sterreke..! komt goed meis. ging je maandag naar zh? of ben ik in de war met een andere bib? nog even volhouden. we houden het maar op volle maan dan ok?!

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Sterreke, ooh dat is echt ruk!

Ik ga ook maar eens een smsje naar de baby sturen dat het tijd is om eruit te komen. Vanavond mogen mijn vliezen breken, en als hij er dan binnen een uurtje of 8 is krijgt hij ook nog eens een kado!

4. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Ach ja gelukkig was ik vandaag niet aan de beurt voor de baaldag ;) dus kan het nu aan...
    Ja ik ga maandag naar het zh als het goed is, moet vrijdag naar de vk. Maar dan gaan ze nog niet inleiden alleen ctg, echo en inwendig onderzoek (ofzo, als ik het goed begrepen heb... ben nog niet in het zh geweest de hele zwangerschap ;))

Aszz waar kan ik het mobiel nr. van mijn beeb vinden ? :(

5. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Die van jou is een echt mama's kindje, wil lekker blijven zitten.
    Meid ga ervan uit dat je tot 42 weken moet, alles wat je eerder bevalt is mooi meegenomen.
    Maar kan me voor stellen dat je het zat bent, ik ben ook blij dat ik het erop heb zitten.
    Kom op de laatste loodjes.

6. Deedtje

Deedtje Bekend lid

3 okt 2008
    505
    0
    16
    Halloo..

Zo de kraamdagen zijn hier afgerond, de kraamhulp hebben we gedag gezegd! FInn is alweer een week oud, wat gaat dat toch snel!
    We hadden echt een fantastische kraamhulp, helemaal top!

De borstvoeding loopt hier helemaal top, en moet eerlijk toegeven dat ik er geen moment spijt van heb dat ik deze keer wel voor bv heb gekozen.
    Mijn tepels zijn wel wat gevoelig, maar dat word dagelijks minder. Ze zijn niet kapot ofzo!
    Kolven heb ik nu 1 x gedaan met de kraamzorg ter oefening, en Mika heeft dat s'avonds in een flesje aan Finn gegeven. So sweet!
    Ik kan nu sinds gister ook weer goed recht zitten, die verrekte aambeien waren echt vreselijk.

@ Marjand: las dat jij er ook zo'n last van had... Curanol proberen! Werkt echt super.
    Ik had 3 grote (druiven) en 2 kleine, die echt mijn billen uit kwamen, na een week curanol zalf en pillen zijn ze helemaal weg! HEERLIJK!!!

Ik ga mijn zoon weer aan de tiet leggen..

Bye~bye

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    hoeveel dames lopen er nu nog BIB rond?

Beeeeeeeeeebies, kooooooooooom nouuuuuuuuuuu!!

8. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Volgens mij ik, Ingeltje, Aszz en Stralend... Of vergeet ik nu iemand?

9. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Oeps, Floor en Sol vergeten! totaal 6 BIB dus als antwoord op je vraag :D

10. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    Nathalie: GEFELICITEERD!!!!

Over volle maan!!! Met volle maan braken mijn vliezen. Het was ook erg druk in het ziekenhuis. Ik heb eerder tijdens mijn zwangerschap opgenomen gelegen met volle maan. Het was toen ook druk. Volgens de verpleegkundige op die verloskundeafdeling is het geen fabeltje dat veel vrouwen dan gaan bevallen.
    Dus ik zet in op in ieder geval 1 dame die morgen gaat bevallen (van dit topic dan he)

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    :x Jij hebt makkelijk lullen ;)
    Hahahaha.. grapje.. maar het is wel zo'n standaard opmerking die niemand wil horen hihi.
    Ik wil en kán me daar niet op instellen. Ik weet dat ik dan zondag lelijk op mijn neus ga kijken, dat heb ik vorige keer ook gedaan.. maar goed.. je hebt gewoon baaldagen en dan kan je het allemaal niet meer hebben.
    Morgen gaat het vast weer beter Aszz! (maar liever nog de baby eruit hoor meis)

12. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    pick me pick me! :d :d :d

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Er zijn meerdere wetenschappelijke onderzoeken naar gedaan om te kijken of met volle maan idd meer baby's geboren worden, maar helaas.. het is niet waar. Vind dat heeeeel jammer, vind het zo'n romantisch idee!
    Zeker omdat ik zelf een volle maanbaby ben.. ik ga er dus toch maar voor vannacht!!

14. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Ik heb ook steeds gedacht en geroepen dat onze kleine minimaal een week later zou komen, en toch... is elke dag sinds de uitgerekende datum me 1 teveel geweest en duurt tien keer zo lang dan de dagen ervoor! zoooooo stom...
    Ingeltje met welke termijn is Julian geboren eigenlijk?

15. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Nog even over volle maan: wat ik vind op internet is dat het volle maan is op 28 mei om 1.07... das dan toch niet aanstaande nacht maar morgennacht??? :(

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    40w3d, dus ik heb mega mega respect voor jou... vind het echt zuur dat je zo moet wachten...

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oh sjit, ook dat nog! Moeten we die baby's verplicht nóg een nacht binnenhouden!? Nou, als ie komt, laat ik hem er toch mooi uitvallen vannacht hoor..dan maar geen romantiek :p

18. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    nou nou je kent het gevoel van overtijd dan toch ... als tie vandaag komt is het maar 3 dagen verschil hihi maar ja.... mot ie wel NUUUUUUUUU komen;)

19. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Maar wel lief van je! :p

20. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    zullen ze dan standaard onderbezetting hebben op die nacht?? HAHA! of die verpleegkundige geloven er zo heilig in dat ze denken dat ze het druk hebben!

Deel Deze Pagina