Hier ook bevallen met volle maan en idd; Volgens mijn vk en de verpleegsters zijn het GEEN fabeltjes Alle ziekenhuizen bij ons in de buurt zaten vol, ik was de derde bevalling in 1 nacht van de vk en ze had haar collega al uit bed gebeld om naar de vierde te gaan Ook de verpleegsters zeiden het dat het al-tijd vol ligt met volle maan Fabeltje of niet, ik vind het erg bizar (en hoopgevend) Over de opmerking "Stel je in op 42 weken" kan ik kort zijn: Bullshit Heb ik nooit gedaan, heb ik nooit gekund, klaar! Iedereen hoopt/denkt/wil zo rond de 38/39 weken bevallen en niet verder denken, laat staan aan 42 weken... Wat gaan jullie eten vanavond dames? Wij aardappels met worteltjes en koolvisfilet, al heb ik gruwelijke trek in pannenkoeken. Maar helaas stond dat niet in het Sonja boek
Tink thanks, dat volle maan verhaal van jou geeft de hoogzwanger BIB-burger weer moed! Ik weet niet wij eten, zal het zo even vragen aan de prive-kok da's dan weer het voordeel van zwanger zijn... pannenkoeken mag! Maar hebben we vorige week al op dus denk niet dat ik ze vanavond weer krijg, behalve misschien als ik heeeeeeeel hard en schattig ga zeuren...
niet goed... ze is erg moe en begint a.s dinsdag aan een chemo maar beter wordt ze niet meer de chemo is echt bedoelt om de moeheid weg te nemen voor eventjes en wellicht haar levensduur iets te verlengen nu hopen dat de chemo haar niet zieker maakt... ze kan zelf helemaal niets meer echt een k. ziekte hoor! en voor ons heel dubbel maar proberen wel volop te genieten van de kleine meid! en dat lukt aardig hoor
Hahah, nou ik vond mezelf erg zielig toen ik op die 40+3 zat, dus iedereen die daar overheen gaat, die vind ik heel zielig want ik weet hoe IK me toen voelde 8)
Dames (met beeb) wanneer gaan/gingen jullie voor et eerst een dagje/avondje weg zonder de beeb? Ik ga vrijdag over een week met m'n girlz uit eten, naar Sex And The City 2 in de bios en daarna cocktails drinken, reken dat het een uurtje of 1 a 2 word dat ik thuis ben, mijn man is gewoon thuis, dus er hoeft geen oppas te komen ofzo... hij is dan 5 weken, dat kan wel toch?
BAbe jij moet het zelf bekijken wanneer jij eraan toe bent moet je niet met anderen gaan vergelijke iedereen denk er anders over ik ga over dik 2 week weer sporten dan laat ik onze Charlotte voor eerst alleen achter bij papa de gedachte alleen al vind ik te moeilijk maar moet togh een keer zonder haar hea
tja ze geniet er wel van maar eerst was ze volgens mij wel bang om zich te hechten aan Esmee... Ja is de eerste kleinkind.... die ze dus ook niet zal zien opgroeien en daar heeft ze het ook erg moeilijk mee!
Ff ego hier , ben er best wel verdrietig van , vind het zielig voor Marit .. Ben op cb geweest en ze komt veel te weinig aan , ze zat nu op 2690 en 1,5 week terug op 2610 ... En ik vond haar de laatste dagen al wat onrustig ,maar dacht ff wat regeldagen ....Moet nu om en om gaan voeden , borstvoeding , kunstvoeding borstvoeding , kunstvoeding ..en dan kolven als ik kunstvoeding geef en dan over een week terugkomen kijken of het dan beter gaat .............heb haar net de eerste fles gegeven en zo zielig die zat er zo in , ze heeft gewoon de laatste dagen op haar reserves die ze niet heeft geteerd , zo zielig ...
Heh dat is inderdaad hartstikke rot... en natuurlijk weet jij het ook.. je kan daar hélemaal niks aan doen, dit kan gebeuren... maar ik snap dat het heel, heel rot voelt... Knuff meis
och marjon...... wat rot..... kan me voorstellen dat je je niet happy voelt nu maar JIJ KAN ER NIETS AAN DOEN SCHAT!!!! en vwb de kunstvoeding bijvoeden is echt niet erg hoor! zijn veel meer kindjes groot mee geworden! wij voeden Esmee ook met 1 flesje per dag ipv BV aangezien ze spruw heeft en ik ook onzeker werd of ze genoeg binnenkreeg... wil nu BV gaan combineren met FV aangezien ik het ook wel een rust vind geven dat ik weet wat ze binnenkrijgt aan ml. dus morgen gaan we starten met het schema: 04.00 BV 07.00 / 08.00 FV 3 uur later BV 3 uur later FV 3 uur later BV 3 uur later BV en dan een paar dagen later weer een BV vervangen naar FV tot ik dus op 2 BV blijf steken in de ochtend en de avond eentje...
zeker een sluipmoordenaar... lief dat je er trouwens naar vroeg! maar jeetje zelf je moeder verliezen op je 9de.... dat is behoorlijk heftig!!!! dikke knuf van mij
Ik vind het ook niet erg dat ik kv moet geven , maar baal ervan dat ik haar de laatste dagen best heb laten jengelen en huilen omdat ik wel van de regelmaat ben en als je net gegeten hebt hoef je niet nog een x , en dan heetf ze nog meer energie verspild in het huilen en had ik haar beter kunnen laten drinken was ze waarschijnlijk wel niet veel meer van aangekomen , maar ja ....vindt het van mezelf zo slecht ingeschat , ik dacht echt dat ze goed was aangekomen .........
graag gedaan lieverd , ik weet hoe fijn het is , als er af en toe naar zulke dingen gevraagd wordt ..kknuufffff terug , je kunt hem nu goed gebruiken ...............................Hopelijk geeft jullie meisje je schoonmoeder veel positieve energie dat ze het nog een tijd volhoudt !!