ja probeer hem wel te betrekken. entijdens het voeden bijv samen boekjes te lezen. en ook echt dingen met hem alleen te doen. maar vaak huilt viënne wel eens tussendoor en moet ik dus weer naar boven. hij zal ook wel denken, lekker dan... zal wel even wennen zijn. morgen weer naar het dagverblijf. kan hij daarzijn energie kwijt komt vast goed
Ik wil mijn baby ook zien, ben echt nieuwsgierig wie mij de laatste paar dagen weer verrot trapt. Hij is sinds 2 dagen echt bizar druk. Vanmiddag zag ik zijn voetje Oh trouwens, Rein zijn baas ga ik vandaag of morgen neer knallen. Wat een stomme zak zeg. Hij heeft nu al 5 x gevraagd of dat Rein niet kon zeggen wanneer de baby komt.... Want Rein heeft 2 weken verlof als de baby er is. En aangezien de uitgerekende datum 31 mei is, hebben ze hem dan maar 2 weken verlof gegeven... ? Rein heeft al 10 x uitgelegd dat zoiets niet te plannen valt. Nou moeilijkmoeilijkmoeilijk. Ja hij zou dan a.s. maandag sowieso 2 weken vrij zijn. Nou, zegt Rein, als de baby er dan nog niet is kom ik gewoon werken hoor! Nou, volgens mij snapt hij er niks van die baas. Wat een kneus. Rein heeft het ook helemaal met hem gehad!
whahaha, die baas van Rein moet naar USA emigreren, daar doen ze aan geplande keizersnee!! spaarrekening, ik heb een kinderbonussparen bij de ABN geopend, we gaan elke maand 20 euri sparen, en mijn ouders hebben zelf ook nog een rekening voor Jelmar geopend kan hij alstie 18 is van de ene rekening zijn rijbewijs halen en de andere een auto hihi
Ja wat een mafkees hé. Als ik het wist, dan mocht hij het gerust weten. Maar dan had ik ook wel als waarzegster gewerkt.... En ook gewoon niet 1 x vragen? Nee de hele week zeurt hij er al over. Damn, waar maak je je druk om? Met Nathan was het ook geen enkel probleem, en bij collega's was ook niet. En ze hebben sowieso 2 dagen vrij, volgens mij weet hij dat ook niet
Ik ben verslaafd: 13.000!!! berichten Help.. opeens zwellen mijn voeten net helemaal op Ik had al wat vocht natuurlijk, maar het was weer beetje weggezakt nu het koeler is. Maar voelde net opeens alles zo strak staan.. zijn opeens beide voeten 2 keer zo dik... ik moet dus verplicht naar de bank voetjes omhoog. xxx tot later
wij hebben een groeirekening voor de kids .....wordt elke aand automatisch bepaald bedrag van onze rekening naar toe geschreven en hebben voor elk kind elvast 10.000 euro aan de kant staan voor de studie ( had opa aan de kant gezet voor zijn kleinkindjes )
Zijn baas heeft zeker zelf geen kinderen ......zou mooi zijn als iedereen het vantevoren wist en ook dat wil niet altijd zeggen dat dat zo uitkomt
@nathalie.. GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!! Ego: hier een rot dag achter de rug en ben nu helemaal gesloopt.. onze lieve rustige Niek heeft nu al een paar dagen last van spugen, krampjes etc.. en nu slaapt hij dus ook niet meer overdag.. heb hem dus constant vast om te troosten en daar was Mick natuurlijk niet blij mee.. dus die begon ook te klieren (dus weet hoe je je voelt LvdB) Heb al nutriton door de voeding gedaan. Gister hielp dat aardig, maar vandaag weer constant spugen en kokhalzen.. zo zielig.. Dus vandaag weer potje zitten janken!!! Maar toen kwam heel lief Mick naar me toe, gaf me knuffel, veegde me tranen weg, gaf me een kus en zei: mama nu weer blij!! Dat maakte weer een hoop goed!! Morgen gaat Mick lekker naar opa en oma en blijft daar ook slapen.. ik ga 's avonds lekker met m'n vriendinnetjes naar SATC, dus wel wat leuks in het vooruitzicht.. (al zal ik vrijdag dan wel helemaal gesloopt zijn) Ik duik zo lekker m'n bedje in.. tot morgen
Hallo meiden, Ff een post hier in de hoop dat het geluk brengt Ik ben Xaph en ik ben 4 juni uitgerekend van mijn eerste kindje, een zoontje. Ik lig sinds bijna 2 weken in het ziekenhuis met dreigende zwangerschapsvergiftiging en een kindje dat soms ineens dipjes heeft in de hartslag. Gisterochtend vroeg zijn de vliezen spontaan gebroken en vandaag hebben ze 2 pogingen gedaan om de boel met gel wat op gang te brengen. Helaas heeft dat tot nu toe niets opgeleverd, de poort zit nog op slot :x De verloskundigen hadden het al over 'per dag bekijken wat ze gaan doen' wat niet erg optimistisch klinkt dat ik binnen een paar uur een kindje heb. Toen ik vroeg of het toch wel een meikindje zou worden zeiden ze 'waarschijnlijk wel maar het kan ook langer duren'. Ik zat net op het juniforum te grappen dat dat de prijs is die ik betaal door in dat forum actief te zijn. Maar mag ik ook een beetje bij jullie horen? Ik wil ook een meimama worden
Hoi Xaph.. Tuurlijk mag je ook bij ons kletsen.. Hoop voor je dat je ook een mei-mama wordt!! Sterkte in het ziekenhuis in iedergeval..
kimm: ahhh schat, ik begrijp je helemaal wat vervelend van het spugen.. ik weet niet zo goed wat je kan doen, dan die johannesbroodpitmeel.. als je bv geeft, misschien af en toe vd borst afhalen en bij fles vaker pauze's tussendoor dat het kan zakken? misschien even opletten dat hij geen allergie heeft.. ik weet het ook niet.. lekker even eruit en genieten dan kan je er vast weer even tegen aan ook al ben je dan lichamelijk misschien moe
welkom Xaph , van mei mag je , iihihihiihihiihiih @Yes , grapje , nee hoor ik ben tevreden met mijn mozesmandje !!