Jelmar zit gefascineerd naar het licht van de laptop te kijken, hihi, hij heeft om half acht fles gehad, dus is veels te vroeg nu... probeer ff tot 10uur te rekke, kan ik dan zelf ook gelijk maffen
Ik kolf gewoon door, net kwam dr weer 70 uit, en had zo enorme stuwing in de borst waar ze net uit gedronken, had dus die ook meegenomen. Kwam ook weer 50 uit.. Dus het word alweer meer .. Ik leg dr nu wel vaker aan, als ze wakker word. Dan leren en de boobs het en zei zelf... Ik heb voor beide boobs een andere aanleg methode, de linker licht ze gewoon voor me langs, en de rechter onder me arm door. Anders krigjt ze hem niet. Ohh we hadden vanmorgen een lachertje weer: Ik deed madammetje in bad, en ze begint te niesen.. In eens zie ik geel, ik kijk nog eens goed, allemaal poep.. Wow kon ik nog een keer, zei had er geen last van maar het is toch wel vies met je handen in stront water hahaha Marjan MSN ?
Hier een kindje van anderhalf die in bad stond vanavond en opeens zei: "Skoon luier" en ja hoor.. hele bad ondergescheten En dan is het niet van die dunne poep.. dus het volgende beeld mag je in je hoofd nemen: ik stond met mijn verstand op 0 de poep door het putje te drukken met de douchestraal er boven op... echt geen pretje whahahahah
en wederom gezeik over de nog niet verstuurde geboorte kaartjes.. Ik denk dat ik ze niet eens meer ga versturen zo op deze manier..
Buuuh net in bad geweest en ik blijf krampen houden. FUUCKKKINNGGG irritant. Wil zo slapen!! @ Mars,gewoon geen geboortekaartje naar de vervelende mensen sturen.
Ooooh het begint ook best wel pijn te doen. Zal Rein er zo even naar bed sleuren, hopen dat het doorzet!!
Voelt lekker, he.. Ik had begin in buik (onderbuik) toen kwamen de benen erbij en toen de rug.. En toen dacht ik dat ik gek werd.. JAK!! Maar flink aan de fladder in bed, en morgen COOS nieuws hoor. Mijn chicky is wakker, dus ga ff tuttelen.. Dikke Knuf en oant moarn
Nou ik wil echt geen rugweeën, maar heb er weinig over te zeggen. Oh ik ga ook eerst weer schijten.... .iiieh wat irritant allemaal. Heb daarnet nog wel even 4 frikandellen weg kunnen werken. Hoop dat het dan geen valse start is, dat zou flink balen zijn. Oh en shit zooi, morgen heeft Rein een examen....