Dames ik ga jullie verlaten ga weer poging tot kolven doen charlotte moet over dik uur weer uit de borst drinken maar wil nog ff wat afkolven voor de nacht.
Meer dan 90 cc kv krijgt Dean niet weg. Door de pitmeel is de melk wat dikker. Gisteravond 150cc gekolft en dat dronk hij allemaal op. Ga zo ook ff voorraadje maken voor morgenochtend. Dan heb ik haast geen melk meer en wilt Dean alleen maar drinken.
Je doet het ook super goed! En wat je ook doet volledige controle krijg je nooit! Zo zou ik ook graag willen dan Annemijn rustig aan tafel zit, netjes haar bord leeg eet. Maar ja wat doet ze, de clown uithangen, eten naast haar bord smijten, haar water glas over de tafel deponeren en er dan met een vrolijk gezicht bij zeggen, doekje!!! Schoonmaken, hahahaha. Ik heb graag alles goed voor elkaar, maar goed is goed genoeg, ik hoef niet voor perfectie te gaan
Hallo hallo! Nog geen nieuwe beebs vandaag? Succes BIB mama's! Ik heb even snel terug gelezen en zie veel 'gedoe' met de bv. Ik heb één voeding vervangen door kv omdat ik echt slaap nodig heb. Tussen 23:00 en 00:00 geeft manlief een flesje. Ik kan dan lekker om 22:00 naar bed en slaap dan in ieder geval een uur of 5 achter elkaar. En dan natuurlijk nog wel even na de nachtvoeding. Zo red ik het prima. Dit heb ik bij Kick ook zo gedaan. Voel me niet schuldig hoor... werkt voor ons gewoon goed zo. Pipelina... een vraag aan jou.. Ik moet bij Pom nog een plasje opvangen. De plaszakjes die ik heb gekregen werken eigenlijk niet (vervuilen snel omdat mevrouwtje ook poept). Heb jij misschien nog een handige tip? Als het me niet lukt om een plasje op te vangen moet het met een katheder gedaan worden en dat wil ik eigenlijk voorkomen... Hangmatje... Ik heb als kraamkado een hangmatje van mijn zus gekregen (hangmatje voor in de box of ledikant).. werkt hier als een dolle.. Pommetje ligt heerlijk te bungelen en vindt het duidelijk wel prettig! Misschien nog een tip voor anderen? (Te koop bij Prénatal) Buggy Wij gaan dit weekend bij Prenatal een extra buggy kopen (15% korting op zaterdag). We willen een verstelbare buggy voor Kick voor op vakantie. Iemand goeie ervaringen met een lichte, makkelijke (verstelbare!) buggy? Ook gaan we op zoek naar een tweede babyfoon en dan een heel simpel model.. ook hier tips gevraagd! Foto's Wat een schatjes zie ik langs komen!!! Genieten jullie ook zo van alle kaarten en kadootjes? Ik vind het helemaal geweldig. We krijgen ook echt veel over de post. Vandaag nog een knuffel van de massagepraktijk waar ik een paar keer zwangerschapsmassage heb gehad (wat lief he?)
Eerst het onderste deel plakken dus dat je goed het perineum plakt en daarna de rest. En even het zakjes van elkaar halen! Is het voor kweek of algemeen? Bij algemeen kun je ook nog een stel gaasjes in de luier leggen en deze uitknijpen. Maar meiden en plaszakjes, altijd moeilijk!!! Goed idee, ik heb ook! Die moet ik ook maar eens tevoorschijn halen!!! Koelstra Simba! Absoluut!!!
hallo lieve meiden... nou ik ben weer bertha 36...man wat ben ik 2 dagen ongelukig geweest en koen en erik ook...ja hij dronk uit de borst maar kwam om het uur met wat geluk om de 2 uur. en dan nog was hij niet te vreden. en dat terwijl hij al die dagen zo lief en tervreden is geweest. dus vanmorgen de knoop door gehakt, ik kolf weer. vanmorgen om 8 uur zn eerste flesje gegeven en sinds dien weer een heel tevreden mannetje... ehhh kleine vraag....mijn knip is aan het etteren (sorry voor de details) iemand een idee wat ik daar nu weer mee moet. lig al 3 dagen met blote muts op handdoek in bed...
Hier nog steeds weinig kraamvisite, en de kaartjes gaan in slakkentempo.. Cadeautjes af en toe dat we die krijgen (gisteren een hele boel kleertjes voor Vera gekregen van een collega van Edwin, zo uit het niets). Koop regelmatig wat zelf..
whahaha! wat een figuur!!! eigenlijk ook wel om te lachen! maar dan niet waar zij bij is natuurlijk!!! maar niet alleen onze baby's hebben wat te leren. Wij ook!!