Pfff wordt gek van die mega tieten van me! Heb net in paar minuten tijd 120 cc gekolft van 1 borst en daarna Dean nog laten drinken. Anders krijgt hij het niet voor elkaar, het schiet gewoon m'n borst uit.. Dan blijft hij maar happen en verslikken, en dat doet dan weer mega pijn bij mij. maar nu voelen ze weer rustig aan, dus heb extratje melk in de koelkast, handig voor morgen ochtend als hij maar blijft mekkeren. Heb vandaag t boek van Gina Ford besteld, ben benieuwd. Heb voor 50% korting (10 nog maar) een babyfoon gekocht, slaap voor geen meter met Dean in m'n kamer. En m'n babybjorn is binnen gekomen, heb er 1 van m'n moeder gehad omdat die minimonkey nix was. Ik ga Dean ff voeden en dan slapen. Truste meiden!!
K had mega been weeën. Heb de blauwe plekken er nog in staan, van het knijpen! Ik vroeg zelfs aan m'n moeder of ze m'n benen eraf wou snijden hahahaha!! Je hebt ze idd niet voor t uitkiezen, gelukkig gaat t weer over! Succes meid! Hoop dat het flink gaat doorzetten vanacht!!!!!
jeee Aszz ga je gewoon bevallen vandaag?! Heerlijk meid! Ik wou dat ik al met je mee deed maar ik hoop echt voor je dat het door zte!
Het zal wel vals alarm zijn. Hoop er niet op, maar ga er maar niet vanuit. Anders sms ik wel even We gaan naar bedje toe! Oant moaarn.
ga zo ook lekker slapen...morgen ochtend ctg in het zh en morgen middag naar de vk, even kijken hoe het er dan weer voor staat.... tot morgen schatjes!
Jullie zijn allemaal schatten! Hier vanuit het zkh nog geen nieuws te melden. Pom is hard aan het werk om hetgeen haar zo ziek maakt, te lijf te gaan en is duidelijk iets minder oncomfortabel dan vanmiddag (ze kreunt en fronst wat minder). Morgen weten we weer wat meer. Oja, ze heeft vanavond 75 cc mamamelk gedronken uit een flesje! Dat was wel heel fijn om te zien. YenD... Gina Ford is heel specifiek en gedetailleerd in haar methode. Dat is behoorlijk streng. Ik heb het niet zo streng toegepast hoor! Het principe is dat kindjes leren om te eten tussen 7:00 en 23:00 (later 7:00 - 19:00) en leren slapen tussen 19:00 - 7:00. En dat je dit bereikt voor het beinvloeden van zowel eten als drinken. Om het te laten slagen moet je wel vrij strikt haar routines volgen (maar tot op welk detailniveau.. dat hangt van je zelf af) Zo, ik ga even ontspannen voor dat de volgende kolfronde begint. Daarna maar eens kijken of ik wat uren achter elkaar kan slapen.. da´s lang geleden...
@Cynet: Das schrikken. Hoop dat je meisje snel opknapt en weer meer naar huis kan. HEel veel sterkte. @Aszz: Zal voor je duimen dat het doorzet. @Yend: Je kan beter met overproductie niet kolven, want zo blijft de overproductie. Het is even 2 dagen afzien, maar daarna nemen de stuwingen echt af. TIP VAN DE LK: 3 uur lang de zelfde bordt aanbieden als hij vaker komt in de 3 uur. Dus bijv. van 7.00-10.00 links dus komt hij om half 10 dan geef je links van 10.00 tot 13.00 rechts enz. Tussendoor niet kolven ook niet voor een voeding. Hooguit de druk er een beetje uitmasseren,wat met overproductie makkelijk gaat, want het spuit er vaak al uit. Als je nog vragen heb stel ze gerust, mischien kan ik je helpen en anders kan ik het aan de lk vragen BVslagroom: Zie dat er hier een paar super melk hebben, ben wel benieuwd wat het hier nou doe. Morgen even bellen of de lk weer wil komen wegen.
Goedenacht!! Nou ik weet het net, ben een half uurtje geleden wakker geworden met regelmatige krampen om de 5 min. Zo irritant dat ik niet meer kan slapen. We houden het maar in de gaten. Ga nog niet bellen. Reintje heeft morgen een examen en wil pas bellen als ik zeker weet dat de bevalling begonnen is. Zodra het echte weeën zijn dan bel ik. Ik ben wel goed misselijk, bah.
Há een gast is aan het loeren @ Cygnet, gadver wat klote allemaal joh! Hoop dat je meiske snel beter wordt en naar huis mag.
Hmm het lijkt minder te worden... jammer Ik ga weer naar bedje toe, we zullen wel zien wat er allemaal gaat gebeuren.
@Cygnet: Gelukkig dat die kleine Pom goed reageert in het ziekenhuis! Heel veel sterkte voor jullie en hopen dat ze gauw weten wat het is en het onder controle krijgen, ik duim hard voor jullie! Oei spannend Aszz, ik ben benieuwd of het toch doorzet vandaag!!! Ik heb de ene valse start na de andere ben dat ook wel een beetje beu, grrr
Mogge dames Cygnet heel veel sterkte met jullie zieke meisje.... is afschuwelijk dat je je kleine meid daar zo ziek ziet liggen en je niks kan doen. Aszz hoe gaat het nu met jou? Hier heel de nacht wakker geweest veel harde buiken maar geen wee te bekennen dus vandaag word het hem ook niet ben ik bang.... op naar vrijdagse controle
Goedemorgen, Aszz, hoe gaat het nu? Weer afgezakt?? Cyg, fijn dat het al ietsje beter ging met Pom! Hopelijk snel weer gezond mee naar huis. Ego, hier gewoon BIB en geen tekenen dat het snel anders zal worden....ook geen wonder, ik zou ook niet geboren willen worden terwijl het sneeuwt!!!! Nou ja, het is wel natte sneeuw en als straks de temp omhoog gaat, zal het wel gewoon regen worden, maar lekker is anders.......
*** voortgangsbericht *** Nog geen verandering te melden. Pom heeft een moeilijke nacht gehad met koorts en heeft inmiddels een sonde gekregen. Op die manier kan ze toch voeding krijgen zonder dat we haar hoeven te storen. Ze wil niet graag aangeraakt worden, al lijkt ze het wel fijn te vinden om onze stemmen te horen. Vandaag wordt er vocht afgenomen uit de rug en natuurlijk weer bloedwaardes bekeken. Eén lichtpuntje: haar bloeddruk was vanochtend een heel stuk beter dan daarvoor. Ik zou willen dat deze week voorbij was... *** einde bericht *** Teruglezen zit er voor mij niet in op dit moment. Kan iemand mij PB-en als er weer babietjes geboren zijn of ander groot nieuws te melden is?