Niks gemerkt van de volle maan vannacht helaas! Ik werd net wel wakker met een nattere onderbroek dan normaal, en veel afscheiding, beetje rugpijn en buikweetjes. Julian isbijopa en oma duskom maar op!!
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik had zo graag sms gehad! We hebben al een week geen baby's meer gehad. Ik denk dat jullie allemaal op dezelfde daggaan bevallen! Dus baby's verlos jullie mama's!!!
Morning He bah dus nog geen BUB nieuws Alle hoop is nu op Asszz gevestigd, die hebben we nog niet gezien vannacht en vandaag Wat een droppige foto's zeg! Er staan van Mees wat foto's op Hyves, want zwp pakt ze weer eens niet :x Nu ga ik vliegen, heb echt teveel te doen vandaag En wil eigenlijk nog even langs zuslief want mijn heerlijke neefje is vandaag 2 geworden Vanavond verjaardag van vriendinnetje, dus dat is dan wel weer gezellig maar dan moet wel alles af zijn.. *Schopt zichzelf*
@pip... grote dank! @oproep.... BIBs... en nu BUB worden! My wish is your command hahahahah! Geweldige foto's heb ik weer voorbij zien komen!! (vooral die van schele Floris... heerlijk!)
Nou hier meld ik me maar weer dan.... hartstikke BIB! Wel lief dat jullie allemaal aan ons gedacht hebben vannacht... helaas dus zonder succes! *ZUCHT* Ik kom net van de VK, ze heeft gestript! Ik had 1 cm ontsluiting jeeeeeeh Graag hoor ik nu wat succesverhalen, want van jullie zijn er toch ook een aantal gestript als ik het me goed herinner?? Bij wie hielp het strippen wel/niet?
Heej Ingeltje jij bent er ook nog... gezellig! Waar is Aszz?? Sol dat is verschrikkelijk irritant he... ik heb ook een paar keer gedacht dat het begonnen was
spannend Sterreke !!!! @Loran , je vroeg hoe mijn bv eruit zag ..... Net ff gekeken , bovenop een dun donkerder laagje , en dan gewone melk kleur en onderop is het waterig ..
Morguh.. Mooie foto's van jullie kleintjes.. echt schatjes allemaal.. @sterreke.. bij Mick heeft strippen wel geholpen, maar bij Niek weer niet.. maar bij jou gaat het werken!!!!!! @BV dames.. vind jullie ook toppers!! (maar ben stiekem wel blij dat ik nu flesje geef, geeft mij veel meer rust en ben veel relaxter en geen stresskip meer ) Gister heerlijk naar de bioscoop geweest met m'n vriendinnetjes.. weer een geweldige film: Sex and the City 2.. Zit ook een stukje in over het moederschap, héél herkenbaar ) Was alleen pas om 1 uur thuis, toen kwam Niek om half 2, toen om half 5 en toen weer om 8 uur.. dus nu redelijk gesloopt.. maar ga zo naar m'n ouders en kan ik beetje bijslapen... Nou hoop nog wel op BUB nieuws vandaag hoor * kijkt streng*
Ik kom net uit bed gerold met een BIB... helaas.... Wel weer veel krampen en gerotzooi. Dus daarnet het ziekenhuis gebeld, ik moet er vanmiddag toch geen voor de CTG, en ze gaan kijken of ze me kunnen strippen... En eventueel nog andere dingen ( inleiden dus ). Ben het nu aardig beu, die gebroken nachten. Daarbij komt dat Nathan zo ontzettend vervelend is. Hij is vannacht weer 4 x wakker geweest! Geen idee hoe dat kan, hij is dan helemaal over de zeik. Volgens mij heeft hij nachtmerries Maar goed, ik ga mijn broodje opeten en dan het huis poetsen. Nu kan het nog
Hé meis, Dikke knuff voor jou!!Heel herkenbaar hoor.. Ben ook zo blij met m'n 2 kleine mannen, maar wel pittig zo met z'n 3tjes.. Vind het ook veel fijner als Joost thuis is en we met z'n 4tjes zijn.. Hier tot gister ook geen last gehad van kraamtranen, maar nu komen ze dan toch!! Heb me nu voorgenomen me nergens meer druk om te maken wat betreft huishouden en me volledig op m'n 2 kleine ventjes te richten.. En dat geeft een heleboel rust!! En is voor je oudste natuurlijk ook niet niks zo'n klein hummeltje erbij.. Komt allemaal goed, over een paar weken zit iedereen weer in z'n ritme!!!
Ingeltje, als jij nou ook gaat bevallen vind ik het goed hoor Maar ik ga mijn benen niet dicht houden
Hihihi doe mijn best, heb vanochtend al wat lopen puffen weer in bed.. helaas nu weer niks. Denk dat ik even eindje ga lopen dadelijk. Assz jij woont in Friesland hè? Dan wandel ik eerst daar heen, Sterreke waar woon jij? En dan nog effe via Sol? Heb ik gelijk mijn beweging weer gehad.