Cygnet, dikke knuffel voor jullie!! Oh ik zeg wel dat het rustig was, maar krijg nu weer krampen enzo. Ik ga weer even op bed liggen, ben kapot. En tussen 10 en 14 uur komt een monteur, wat een pokketijd!
@Cygnet , veel sterkte vandaag voor jullie , hopelijk snel vooruitgang ........Ik wil je wel pb-en als er nieuws is !! @ Aszz ............klote meid ........lees blz later dat het toch weer aan het rommelen gaat ...blijft spannend ...Wanneer moet je weer naar het zh ?
Goedemorgen! @ Cgynet: Wat een rot situatie zeg, gelukkig ligt ze op de juiste plek in het ziekenhuis! Heel veel sterkte en beterschap! @ As: hoe is het met de krampen? @ ego: na een geweldige vorige nacht was deze weer helemaal drama! Vele plaspauzes maar heb vooral vreselijke last van mijn rug en van de onderkant! M'n muts voelt al helemaal beurs, spierpijn gevoel! En met lopen knak ik bijna door mijn liezen, zo'n zeer doen die! Herkent iemand dat? Ben nu ff een badje aan het vol laten lopen en ga daar zo maar ff relaxen. Straks moet ik naar de gyn, en vandaag wil ik weten of er ontsluiting is bijgekomen, eerder ga ik niet weg
Cygnet, hele dikke knuffel!! Hoop zo dat ze zich snel beter gaat voelen. En dat je snel weer thuis bent met je kleine meid. En t boek: ik had de recenties gelezen, ga het idd aanpassen op de manier zoals t voor ons lekker werkt. Gelijk ook op darren toe passen, krijgt hij ook weer wat regelmaat! Linnie: ik ging vannacht weer door de grond van de pijn. Lullige is dat Dean niet drinkt als er zoveel uit komt. Maar heb niet gekolft. Heb een doekje er tegen gehouden en ben een beetje gaan knijpen in m'n borst tot dat het wat minder pijnlijk werd. Dit hielp idd goed. Het blokvoeden doe ik al. 3 uur rechts, 3 uur links. Maar krijg na een uurtje al mega stuwing. Denk dat ik teveel heb of zo. Kolf trouwens maar heel zelden hoor, en meestal is dat alleen ff de druk eraf, dus 30 cc ofzo. Maar gister was t niet normaal meer, kwam denk ik omdat ik een voeding had overgeslagen 's middags. Vannacht kwam hij om de 3 uur, toppie dus! Maarrr vanmorgen om 05:00 uur aan de borst, 06:00 uur begon hij te piepen, heb toen 60 cc gepakt van gister en hem dat gegeven, hij drinkt dan paar slokken en valt in slaap, na een uur t zelfde verhaal en nu ligt hij dus nog te slapen. Dus op die paar slokjes na heeft hij vanaf 5 uur nix meer gehad. Begint ergens op te lijken zo. Toch??
Ja helaas herken ik dit maar al te goed.. je kindje ligt denk ik klem achter je schaambot en is waarschijnlijk bezig met het laatste stuk indalen.. sterkte..
Hier wel een goede nacht gehad. Sliep pas tegen 1:30, maar hoefde maar 2 keer te plassen!! Hij móet nu wel ingedaald zijn, kan niet anders. Cygnet: je zult het wel niet allemaal lezen, maar sterkte met je kleine Pommetje... Assz: pff lastig hè? Wel weeën? Geen weeën? Zet het door? Zakt het af? Ik hoop dat het begint wanneer Rein weer thuis is..
Zo ik ben weer uit bed gerold. Nathan was ook pas om half 10 wakker. Bluuh ik word er niet goed van. De hele tijd een harde buik, krampen, misselijk, mezelf leeg schijten maar het wil verder niet doorzetten. Dit ga ik zo geen weken volhouden. Even afwachten hoe vandaag verloopt. Oh Rein heeft zijn 1e examen trouwens gehaald Nu nog 1ntje. En nog iets... ik ben op hemelvaart geboren, misschien wil deze baby dat ook wel...
Morge! Hier gelukkig weer een goed nacht gehad. 22 uur voeden toen pas om 3:15 en daarna pas om 7:30. Vooral het stuk slapen tussen 22 en 3 was heerlijk. Ben voor de verandering eens niet in slaap gevallen tijdens het voeden, haha! Azss: Hopelijk zet het door!!! Cygnet: Vreselijk om je popje zo te zien! Hopelijk knapt ze snel op en zijn de kweken snel binnen, zo dat ze weten wat haar zo ziek maakt! Succes!!!
Goedemorgen, Hier straks (vanmiddag 13.30 uur) weer naar de gyno. Heb deze keer niet mijn eigen, dus ben benieuwd wat ze gaan zeggen. Hoop dat ik inmiddels wat meer ontsluiting heb, zodat ze wat kunnen gaan doen. Maar vrees dat ik gewoon nog op 1cm zit. Ben het echt helemaal zat, heb de ene na de andere jankbui om niets. Slaap slecht, ben moe, misselijk al een paar dagen, hoofdpijn, last van mijn rug, bah. Blijf maar een beetje bezig zodat de dag wat sneller gaat. Was er vanorgen al om 7.45 uur uit. Heb woonkamer afgestoft en gedweilt. Gang gedweilt en keuken, bood voor mannetje klaar gemaakt voor naar zijn werk. Zo even bij AH zakje spagettimix halen en dan maak ik even gauw spagetti, dat kan hij dan eten voor hij naar zijn werk gaat en maak gelijk genoeg voor vanavond als de meiden weer thuis komen, dan ben ik daar ook mee klaar. Zo nog even schone lakens op Süreyya haar bed en dan is haar kamer ook weer klaar. Nou jullie horen wel weer wat ze gezegt hebben in zh vanmiddag. Hoop dat ze iets kunnen gaaan doen.
Pip, fijn dat het een goede nacht was. Sureyya, hoop dat ze idd wat kunnen doen. Mijn schoonzusje heeft trouwens gevraagd of wij foto's van Nathan op wilde sturen. Ze doet de aankleding en fotoshoots van diverse bladen. Ben benieuwd
Vind je dat niet eng, in slaap vallen tijdens het voeden? Ik was als de dood dat ik boven op de baby zou gaan liggen (of Gijs) of dat de baby van bed zou vallen of dat ie onder de dekens raakte
Morguhhhhh Aszz: Mischien als straks rein zijn examen heeft gehad dat het bij jou doorzet, dat je de rust heb, We duimen voor je. Cynet: Heel veel sterkte. Hoop dat Pom zich snel beter voelt. BV: Hier ook een redelijke nacht gehad. Mike heeft van 21.30 tot 3.30 geslapen. Dus dat was lekker. Daarna wel een uur wakker gemopperd wel drinken/ niet drinken. Om 5.00 weer in slaapgevallen en tot 7.45 geslapen. Jordy werd toen ook wakker. DUs gezellig nog even met zijn alle op bed gezeten @Pip: Ik heb ook heel vveel moeite om wakker te blijven s'nachts tijdens het voeden. Kan me ogen dan bijna niet open houden.
Na gisteren beste wel een hele lange harde buik te hebben gehad en wat gerommel is het weer voorbij.......balen! Vandaag zoiezo naar de vk voor controle, ben benieuwd! Ik dacht echt dat 12-05-2010 de datum zou gaan worden maar volgens mij wordt het niets vandaag..... Morgen is er een Harley Blues dag naast ons huis...... niet echt heel ontspannend dus hoop dat ze niet morgen komt.... alhoewel ik kan gillen wat ik wil die dag, niemand hoort dan wat haha
hallo allemaal hier even ego berichtje... net maar ff de vk gebeld... ppff wil niet zeuren ofzo.. maar heb al 2 dagen dat ik de baby amper voel... normaal als ik ging douchen en een half uur op mijn zij ging liggen dan voelde ik gewoon de voetjes helemaal bewegen.. het leek soms net of ze er uit kwamen kon ze gewoon vast pakken.. en nu niets! misschien een paar keer een plofje als ik heel hard duw enzo.... Maakte me gewoon ongerust... Maar ja de vk zal wel denken heb je haar weer... (omdat ik vorige week had gezegd tegen die andere vk dat ik het zo zat was.. en zij begreep dat (die duitse) en wilde me graag helpen maar die andere vk (eigenaar) die zegt dat het niet mag... en daar moet ik nu dus naar toe...) ach ja schijt aan.. ik wil gewoon het hartje horen enzo.. en weten dat alles goed is... geen zin om daar voor tot vrijdag te moeten wachten.. bah!
Heb ik ook hoor mama2010.... soms voel ik haar bijna niet en dan meteen huilen natuurlijk... helemaal in paniek ben ik dan. Maar de dag erna is ze weer druk, dan weer effe niet.... je moet maar zo denken dat ze veel slapen en dat ook nodig hebben voor de bevalling straks...... alles komt goed!
Gewoon doen mama2010.. helaas heb je zelf thuis niet de apparatuur om even te checken, heb je toch echt hen bij nodig! Nou, hier controle gehad, maar verdorie beebje nog niet voorbij schaambot. De druk (en pijn grrrr) zal nog wel even blijven dus. Moet nu ook gaan liggen als de vliezen breken Ik ga ff op kraamvisite bij een buuv verderop, tot later!
goed dat je gebeld hebt mama2010, als je je zorgen maakt gewoon bellen, boeie wat hun er van vinden, daar zijn ze immers voor toch!