Mei 2010 Mama's Deel 7!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama Mars, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Succes vandaag op je eerste schooldag! Respect, zo snel na je bevalling!!!

2. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Zo wat luistert Dean goed.
    Hij werd net wakker voor de fles.
    Top!
    Alleen vanavond ga ik zelf vroeger slapen want ik ben moe!

3. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Ik ga me vandaag eens suf drinken aan de muntthee.

4. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Goedemorgen.

Sol succes meid!

@kolven, vanmorgen gekolft, kwam weer 40cc uit, en dat na een hele nacht! Moet niet gekker worden. Baal er nu wel enorm van...

Twijfel nu wel. Want als het niet genoeg is dan meld Vera zichZelf toch wel vaker?
    of is Ze de kleine hoeveelheid gewend en meld gewoon niet nadien?
    Vera sliep vannacht weer super, dus ik weet het echt niet.

5. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    @Sol.. zet hem op.. spannend hoor!!

@Stralend.. oh jammer nog geen nieuws.. hoop dat je je kleintje al wel lekker in je armen hebt liggen

6. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    @Sterreke.. snap je frustratie hoor!! zou ik ook hebben.. denk aan je en duim dat het snel zal beginnen

7. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    @Tante.. succes met je school! En ook vanaf hier RESPECT!!

8. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    @BV mama's.. als het echt niet gaat, niet schuldig voelen.. je beeb heeft meer aan een relaxte mama dan een gestresste mama.. echt ze krijgen veel meer mee dan je denkt..

even meteen een heel ander vraagje.. wie van jullie heeft wel eens naar de Derek Ogilvie gekeken (de baby fluiteraar) en geloven jullie erin?? was vroeger heel sceptisch en vond het onzin, maar nu ik zelf een kleintje heb en de serie op tv heb gezien, twijfel ik toch.. hij weet soms echt heel veel te vertellen over de papa en mama en klopt ook meestal..

9. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Spannend SOl zet hem op.

Tante: Succes met school. Vanuit hier ook heel veel respect dat je al weer naar school gaat.

Nog niks van stralend? Had ze een buddy?

@loran: NIet onzeker zijn. Er zijn ook moeders die wel genoeg voeding hebben, maar er niks uitkrijgen met kolven.
    Ik kolf nu ook minder als MIke drinkt, maar hij komt goed aan.
    Stuwingen heb ik ook niet.

10. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    soL : succes meid!!!
    yend: thanks, ik had inderdaad even bijgelezen over clustervoeding. die heeft ze gister gehad en daarna lekker tot half 3 geslapen.iemand wel eens een kindje gehad die 's ochtends clustert?
    mars: succes meis. zet 'm op. hopelijk valt je eerste dagje mee :)
    mama2010: sorry, ik weet helaas geen tip voor je. ben zelf ook nog beetje aan het zoeken :) met de bv
    kimm: ik geloofde het helemaaaaal niet, maar na een paar afleveringen denk ik gewoon dat het niet anders kan... hij heeft zoveel dingen goed. ik vind het nu wel bijzonder
    ingeltje: jouw dag vandaag!!!!
    aszz: hoe is het bij jou?

vienne vanochtend half 6 en half 8 gevoed. en nu weer fijn te huilen... het is inmiddels elke ochtend en avond raak. avond is inderdaad clusteren, heb ik ontdekt. maar 's ochtends... zucht... in combi met vermoeidheid word ik er een beetje verdrietig van :( . vind het zo sneu voor d'r. probeer d'r toch maar te laten huilen even. schone broek, gevoed, geboerd.. dus tja..

11. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    yend: saliethee schijnt ook te helpen. is alleen minder lekker.

12. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    lvdb: mischien lukt het vienne niet om in 1x zoveel te drinken dat ze genoeg heeft na een lange nacht. Mike komt hier s'morgens ook vaak een paar keer snel achter elkaar. S'middags kan hij goed om de 4 uur komen.

13. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    Hé alpenmama.. zie dat je ook online bent.. hoe gaat het nu met je.. Dikke knuff voor jou!!

14. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    @LvdB.. ja bizar hè die Derek.. ben via m'n werk zelfs een keer naar een show geweest van hem.. en toen had ie ook weer van die bijzondere readings.. lijkt me toch sterk dat dat allemaal met acteurs in elkaar gezet is..

15. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@ Sol... Zet 'm op meid! Veel succes en we lezen straks het prachtige resultaat wel!!!

Helaas nog geen nieuws van Stralend... ben erg benieuwd!

Ik ben hier ook benieuwd naar de bv. Overdag gaat het prima maar 's avonds... pfff.. lastig hoor maar ik zet nog wel even door. Het schijnt toch wel 4 - 6 weken te duren tot je mag verwachten dat het een beetje loopt. En eigenlijk vind ik dat het best loopt (behalve 's avonds dan maar dat kan ook mopperuurtje(s) zijn)....

Ik denk vaak dat het met Kick gemakkelijker ging maar dat is helemaal niet zo. Met hem zat ik soms de halve nacht beneden op de bank in de eerste weken. Met Pom heb ik dat nog niet gedaan... dus eigenlijk valt het allemaal wel mee hihihi...

Ik ga vandaag eens rustig aan doen (schijnt goed te zijn voor de bv) en goed eten en drinken.
    Maandag en dinsdag zijn voorlopig even mijn favoriete dagen... manlief aan het werk en Kick naar het kdv... even rust.. even alleen met de meiden.. heerlijk!

Derek Ogilvie... ik heb er helemaal niets mee maar vooral omdat ik er geen behoefte aan heb. Ik weet zeker dat er meer is tussen hemel en aarde dan wat we kunnen waarnemen met onze eigen zintuigen maar of dat Derek Ogilvie is? Niet voor mij.

16. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi linnie: ja dat dacht ik ook. maar ze drinkt vaak juist zoveel dat het haar neus uitkomt en soms zelf helemaal alles uitspuugt. ze heeft altijd maar 5 min gedronken en dat was genoeg , maar nu niet meer. ze ligt nu gelukkig wel te slapen, na even te laten huilen en in doek gewikkeld.
    overdag red ze het inderdaad wel omlanger teslapen.maar 's ochtends en 's avonds is het moeilijkin slaap komen en snel weer wakker. gelukkig maakt he tniet uit na 2 u al weer bv te geven, alleen het maaktmij zo onzekr of het wel honger is ;)

kim: ja echt frapant. het is niet dat ik nu geloof dat er meer is tussen hemel en aarde , maar wel dat kinderen met dingen bezig zijn die je helemaal niet verwacht. hoe dat dan zit metdingen die voor hun geboorte zijn gebeurd...

17. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    En daar ging ik, lekker de nacht in.

Madam had mooi door dat mama vandaag niet veel thuis is.
    Ze kwam om 1 uur om 3 uur en om 5 uur ben ik er maar afgebleven. Man wat ben ik moe haha..

Toen ik weg ging lag ze heerlijk te slapen!! Heb ff lekker gejankt op weg naar de bus. Maar het is goed voor haar en mijn toekomst.
    Net een kolfruimte geregeld, en een koelkast. Dus dat kan in ieder geval doorgaan :D.

Jammer nog geen beeb nieuws :( ..
    Had voor Stralend gehoopt dat het niet zo lang zou gaan duren..
    Arme schat, maar wie weet ligt de kleine al lekker in ze wiegje te slapen..

DIkke Knuf van Tante van uit School

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik denk dat ze dan geen honger heeft , als ik te snel weer voed wat vannnacht dus was dan komthet er ook weer uit . Ze werd om 2:15 wakker met een giga poepbroek en ik dacht dan geef ik gelijk een flesje dan hoeft ze zi niet wakker te worden en kan ze gelijk doorslapen ......Er kwam dus een gedeelte weer terug , vervolgens werd ze om half 5 wakker en dacht ze zal het nu wel in willen halen , maar manlief was zo leuk om luiers bui te vullen maar helaas maatje 2 veel te groot voor Marit en die had dus alles door de zijkant van de luier heen geplast ...haar beentjes zijn nog erg dun ................Maar toen verschoond en lekker bij me gepakt en hebben we tot half 8 liggen slapen ,.....dus zat er eigenlijk 5 uur tussen ..

19. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha ik was te vroeg. ze huilt .. maar dit keer is het jengelen.. haha in het begin vond ik het makkelijker maar na 3 wkn lijkt het wel lastiger te worden

20. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Goedemorgen,

Zag mooi foto's voorbij komen.
    Wat een schatjes.

Tante mars: succes op school.

Verder:
    Heb vanmorgen bij eerste tapbeurt weer een record gevestigd, maar liefst:$ 530 cc:$.

Dames in nood: Melkuni zit in Rotterdam:D:D:D

Feyza doet het helemaal goed hier, slaapt en eet en slaapt en eet.
    Paar keer per dag een uurtje wakker, en komt s'nachts maar 1 keer.
    Dus kan lekker bijtanken.
    Vanmiddag komen de meiden weer thuis, dus ga nu nog even gauw een boodschapje doen.

Tot later.

Deel Deze Pagina