Mei 2010 Mama's Deel 7!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama Mars, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Derek ik vond hem als baby fluisteraar niets aan maar die shows die hij nu doet vind ik egt super respect

2. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Ligt een beetje aan vanmiddag heb ik begrepen... Als alles met de beeb nog ok is mag ik tot en met woensdag thuis bevallen met vk. Vanaf donderdag word ik sowieso overgenomen door gyn en moet ik dus bevallen in zh. Ik denk dat we voor vrijdag de afspraak maken om ingeleid te worden... Bah zou ik echt niet leuk vinden ... :(:(:( Mijn lichaam heeft t 9 maanden zo goed gedaan, waarom maakt ie t zelf niet af?

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Gisteren hebben we trouwens een weekje naat Terschelling geboekt !! Heerlijk 30 juli gaan we ....

4. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Vannacht om iets over 12en :D .

5. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    zo ff gekolft, jaja wel 20cc. Word er blij van ;).. NOT
    Vanavond maar weer aan het oude bruine bier!! Gister hielp het.

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

petje af hoor dat je het zo goed volhoudt !!

7. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    @ Sureyya bedankt je hebt ook gelijk. Het gaat er natuurlijk om straks een heel lief beebje te hebben en nog belangrijker dat t gezond is... Maar toch ondanks dat ik weet dat ik niets te klagen heb (gehad) vind ik t heel moeilijk om dat ook zo te voelen... Voel me eigenlijk gewoon alleen maar heel erg kut op dit moment !
    Sorry voor mijn geklaag ik zal er mee ophouden (proberen ;))

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ja... da's ongelooflijk rot .. ik begin me ook langzaam béétje zorgen te maken hoor, maar ik heb nog 2 weken en Julian kwam ook gewoon uit zichzelf.. dus ik moet nog even nuchter blijven.
    Maar probeer niet te boos te zijn op je lijf.. je lijf heeft zó goed voor je kleintje gezorgd, dat hij kleintje nog lekker wil beschermen en warm wil houden. Je hebt gewoon een klein zetje nodig en dan mag je het alsnog op eigen kracht gaan doen. Komt goed meis!! Nog héél eventjes.. we trekken je door de laatste dagen heen!

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

knuuuffff logisch hoor !!!! Je wilt ook graag je beep in handen houden !!!!! komt goed , kan me alleen voorstellen dat je je erg kut voelt , zou ik ook doen ..

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Niks d'r van!! Jij klaagt maar gewoon lekker door!! Heel terecht... wij zijn er om te luisteren!!

11. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Klagen mag hoor!
    Kijk wat ik heb gedaan het einde van april begin van mei :D ..

Jullie zijn toppers..

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Morgen!

Woehoeeee 40 WEKEN!!!! Ik ben trots :D Helemaal de 40 weken vol gemaakt.

Sol, spannend zeg. Hoop dat je de baby al lekker in je armen hebt.

Ohoh, Ingeltje en Sterreke, wij moeten het nu doen. Maar goed, ik beval a.s. woensdag hahaha :p Om 19.32 uur heb ik besloten.

Nah, ik heb me toch ineens een dikke pukkel op mijn kin. De hele zwangerschap nergens last van gehad en nu ineens. Beetje jammer, zal je zien dat ik zo op de foto's sta als Eucalipta ....
    En ik heb het 's nachts zooooo warm. Zweet me helemaal de ziekte, irritant en ranzig.

13. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    gewoon klagen!! komt helemaal goed meis. misschian als je vandaag in ziekenhuis komt, de kleine denkt : Hé toch maar thuis doen ;) en anders heb je alsnog heel snel de kleine in je handen!

knuffel

14. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    BiB-ers..
    Klaag maar lekker hoor..
    Hebben wij ook allemaal gedaan ;) .

15. Deedtje

Deedtje Bekend lid

3 okt 2008
    505
    0
    16
    Helleu :D

Nog geen nieuwe beebs?

Hier alles prima!
    Aambeien zijn helemaal weg, hechtingen voel ik ook helemaal niks van. Vloeien is over, helemaal top!
    Kan zo zachtjes aan weer aan sex gaan denken :D:D

@mama2010: zag dat jij s'nachts problemen hebt met voeden. Finn heeft dat s'avonds. Het begint rond 18.00-19.00 uur, dan slaapt hij 10 min en word hij weer wakker, en zit gulzig om zich heen te happen van de honger, en dat houd hij vol tot 22.30 uur ongeveer.
    Ik leg hem maar steeds aan iedere keer, ik vind het ook wel apart van overdag of snachts heeft hij dat helemaal niet. Dan slaapt hij echt 3-4 uren achter lkaar!

MIjn tepels zijn wel wat gevoelig...ieuww
    Af en toe kolf ik een keer omdat de kolf wat rustiger aan mijn tiet is dan de kleine jongen.
    Maar ik krijg er echt maar +/- 90cc uit, meer echt niet!

16. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    haha deedtje :D
    Leuk he seks denken, wij dachten denken en meteen doen na 1 week en 5 dagen :p haha. een dag erna begon ik weer te vloeien tot afgelopen donderdag.

17. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    @ sex.. BUB, al aan gedacht/ gedaan?? (misschien rare vraag).
    Hier gisteravond geprobeerd.. Hadden het echt al maanden niet gedaan (en wat heb ik dat gemist, merkte ik gisteren :$ ).
    Over 4 weken overleggen met de gyn. voor een spiraaltje (afspraak maken etc.).. Tot die tijd (zolang ik niet vloei, wat nu echt onvoorspelbaar is elke keer) veilig ;)

18. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Gewoon lekker blijven klagen hoor.
    Ik vind het ook nu na mijn derde bevalling nog steeds kl*te dat ik geen thuisbevalling heb kunne meemaken.
    Maar moet me er toch bij neerleggen, het is niet anders.
    Hoop echt voor je dat beeb zich toch op de val reep nog zelf aankondigd.
    Zet hem op meid.

19. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Sterreke... Ik heb het met je te doen hoor meid. Ik kan me helemaal voorstellen dat je verschrikkelijk baalt. Hopelijk komt het vanzelf nog op gang maar weet je... straks is je beebje er en dat is toch het allerbelangrijkste!!

@Ingeltje... Met Pom gaat het goed. Het is een dametje met een willetje (en het volume wat er bij past). Op mijn baby weegschaal weegt ze inmiddels 4420 gram (op 8 mei was dat op dezelfde weegschaal 3800 gram!) dus ik mag aannemen dat ze de bv wel lekker vindt!
    Eén dag overtijd... tjonge.. ik hoop voor je dat het snel begint! Dat hoop ik trouwens voor alle BIB mama's. En klagen mag!!!

Sol en Stralend... spannend... zit echt te wachten op leuk nieuws.

@Deedtje... Dat klinkt als clusteren maar het kan ook 'huiluurtje' zijn.. hou goed in de gaten of je kindje echt drinkt en niet aan het sabbelen is (daar gaan je tepels van stuk). Probeer een uur tussen elke voeding te houden, dan heb je even de tijd om bij te komen. Een speentje, een pink of even laten huilen biedt vaak uitkomst.

@Eucalipta... gefeliciteerd met je 40 weken!! Goed gedaan en nu maar snel een beebje produceren! En warm? Dat heb ik nog steeds :$

20. Deedtje

Deedtje Bekend lid

3 okt 2008
    505
    0
    16
    @ Tante: ik heb een goed potje sex echt gemist.. Kan niet wachten eigenlijk :) Maar ik voel nog 1 knoopje van een hechting zitten, dus ff wachten tot die ook weg is..
    En dan laten we het huisje hier weer ff schudden...wahaha

Deel Deze Pagina