Nou.....hij werd wat wakker om 6 uur, aangelegd, maar hij was nog ver weg. Dus hij heeft maar even gedronken en toen verder getukt to 8:30!!!!! En Annemijn sliep bij mijn souders. Ik was gewoon wakker vannacht omdat ik toen al uit gerust was!
Sjonge.. ik pas nog maar 1 broek.. en die zit in de was grrrr Zit nu in een joggingbroek.. zoo sexy.. ik voel me zo bloedsexy:x Sex? Daar hoef ik de komende maanden nog niet op te rekenen ben ik bang, als ik weer zo lang vloei..
Het vloeien is hier eigenlijk wel over maar sex????? Het is wel handig als je je ogen een beetje open kunt houden als je daar aan begint............... gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap!
haha.. ja! als je dáár nou even op gaat zitten en springen, misschien schieten we daar beide wat mee op
BIBbers, knuffel voor jullie!! snap dat het erg frusterend is dat er al dames zijn met beebs van 4,5 of 6 weken, en jullie nog met een grote roze kauwgombal omlopen maar ooooooooooh, wat zal het straks mooi zijn als de beebs er zijn!! Sex.... ikke wel zin, en mijn hechtingen voelen ook prima aan, maar vloei nog steeds, de ene dag echt bloed, de andere dag prut... en niet heel veel meer gelukkig, maar toch... morgen over een week is mijn prikpil ook helemaal veilig (moesten 2 weken wachten, of condooms gebruiken) dus hopen dat ik volgende week uitgevloeid ben Jelmar slaapt overdag trouwens het lekkers op z'n aankleedkussen!! haha, die ligt op de achtertafel en dan valtie in slaap terwijl hij naar buiten kijkt...
Ik maakte altijd een heerlijk bedje voor Julian in de box.. Voedingskussen in U-vorm leggen, dekentje of handdoek erover heen spannen zodat je een bedje hebt en daar legden we julian dan op.. heeeerlijk!! edit: vond er toevallig nog fotootje van: Bekijk bijlage 75366
He meiden Ik hou jullie officieel niet meer bij, helemaal niet na een weekendje weg Ik wil de BIB meiden een hele dikke knuffel geven, heb echt met jullie te doen! Dan moet ik er ook gelijk weer vandoor, heb echt een drukke week deze week De gastouder van Fenna is ziek dus ik heb ineens de hele week 2 kindjes, dat is ff wennen En zoiets komt nooit uit, maar deze week helemaal niet, want manlief heeft elke avond vergadering en zaterdag ook de hele dag Ben nu dus 6 dagen en 5 avonden alleen met de kids, gelukkig slaapt manlief wel thuis maar daar is alles mee gezegd Dus ik zal er niet veel zijn, sorry Hier gaat verder alles top trouwens! Liefs XXX
Oef dat klinkt als een zware week inderdaad joh!! Heb dan toch wel een beetje meer met jou te doen hoor (je treft me op een goeie dag hihi) Sterkte meissie!
lieve foto! Heb Jelmar ook wel es in de box te liggen, maar dat vindie maar eventjes leuk, hij kijkt liever naar buiten... zitten nu ook te denken om de box te gaan verplaatsen naar een raam
Lieve meiden, jullie zijn schatten. Ik heb net een gigantische huilbui gehad... Ik was nog geen uur uit bed en had al 2 smsjes en 1 telefoontje gehad met goedbedoelde maar zoooo irritante teksten... Iedereen valt in herhaling en ikzelf ook want er is toch niets nieuws te melden! Ik word er zo gek van! Nu zit ik te brullen om smsje nr. 4 maar dat was gewoon van een heel lief vriendinnetje die weet hoe het is om overtijd te lopen...
Wauw Aszz jij ook de 40 weken gehaald. Vanaf morgen zijn de overgebleven BIB-ers allemaal overtijd Ingeltje jouw beeb komt gewoon vanzelf hoor! Je hebt nog 2 weken