Tink sterkte deze week, kan me voorstellen dat je je er niet echt op verheugt! Maar wel een uitdaging toch?
Kijk en daar moet ik nou weer vreselijk hard om lachen!! hihihihi Doe maar lekker huilen vandaag.. soms moet je dat gewoon even doen.. brullen.. deze kutdag gaat voorbij meis!
Lekker huilen hoor Sterreke, soms is het nodig. En aan het einde van deze week ben je sowieso mama!! Hier rommelt het weer een beetje. Veel krampen/ongesteldheidsgevoel/harde buiken enzo. We wachten het wel weer af.
Babe, goed idee box bij t raam. Dean kijkt ook erg graag naar buiten. Ga straks ook ff slepen met m'n meubels. Ik ga ff dutje doen. Ben misselijk van de pijn in m'n borsten. Hoop dat het echt snel minder wordt. Sterreke, dikke knuffel!!
hoi hoi! even snel spieken of er al meer nieuws is Babe: hoe is de eerste nacht inde puckababy gegaan? YenD: kolf je niet af maar laat je het gewoon 'zitten' ? is dat wel goed voor je? krijg je zo geen ontstekingen? ik kolf af en elke keer wat minder zodat ik vanzelf niets meer aanmaak...
Sterreke: Hele dikke knuff voor jou!! En klagen mag hoor!!! Hier lekkere ochtend.. Mick is met m'n ouders mee, dus vanmorgen heerlijk m'n huisje doorgewerkt.. nu net Niek op bed gelegd, maar nog erg aan het mopperen.. hoop dat ie zo gaat slapen, dan pak ik ook nog ff uurtje mee!! Daarna naar m'n ouders wandelen en dan daar lekker eten.. Maar huilen wordt nu heel hard, dus ga naar boven.. fijne middag allemaal en hoop straks wel BIB nieuws te lezen.
YendD ik denk togh egt dat je af en toe togh beetje moet afkolven en dan steeds minder want anders heb je te grote kans op ontsteking lijkt mij ik moet vanmiddag togh naar dokter dan vraag ik wel ffies
Zo heb ik het ook gedaan bij Süreyya. Steeds wat minder aftappen en de tijd tussen het tappen steeds wat langer maken. Dat is een stuk minder pijnlijk.
Pfff.... Vera ligt momenteel vanaf 7.30uur, elk uur aan de borst.. En spanningen hier in huis Vriendin zou morgen ingeleid worden, maar doordat ze gisteren en vannacht weeën had (die om 6.00uur weer afzakten) is ze om 7.30uur ingeleid! Nu wachten op telefoontje Wel super leuk, zit dan precies 3 weken tussen onze 2 jongsten , en de 2 dames (oudsten) schelen 3 maanden )
Dat hebben ze mij wel aangeraden toen ik MArit kv moest gaan geven , en ben gaan kolven en blijkbaar deed dat ook og niet genoeg , toch een onsteking ..dus kijk daar idd mee uit ....
dat bos komt mij ook heel bekend voor...! iedere keer is het weer een verrassing waar de kabouters nu zullen staan...... en je komt onderweg ook nog een stel kippen tegen! verder alles ok met iedereen?
tja anders hoopt de melk zich alleen maar op en das inderdaad niet fijn al die harde plekken welke uiteindelijk een ontsteking zullen worden..... ik kolf nu gewoon wanneer ze me pijnlijk aanvoelen en dan de harde plekken wegmasseren tijdens kolven en haal er ongeveer nu 30 ml per borst uit... morgen weer wat minder...
Ik had al de laatse dagen toen last van veel harde plekken , denk dat MArit niet echt veel meer dronk ...
Marjon gelukkig dat het steeds beter gaat!! Lady's met bib, heb met jullie te doen.. echt de laatste loodjes nu... hopelijk laten de baby's niet meer zo lang op hun wachten! Ik kan me voorstellen dat jullie er echt helemaal gaar van zijn!!!
tja das niet echt fijn... VRAAG: Esmee is vrij onrustig met in slaap komen met haar armen nu zitten we te kijken voor een puckababy of een Woombie welke zouden jullie kiezen? Bij de Woombie ligt ze in een zak waar ze nog wel de armen kan bewegen maar niet meer richting haar hoofd en bij de Puckababy liggen de armen strak langs het lijfje....
puckababy zijn de armen ook los in de zak hoor... bevalt ons goed!! hij heeft eergister en gister de laatste fles om half negen de fles gehad, sliep om 10 uur tot 3 en vannacht tot half vier!
ik vind onzin zown duur inbakerdoek te kope ik gebruik gewoon omslag doek. dah hier ook alleen kolven met pijn verder niet