Mei 2010 Mama's Deel 7!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama Mars, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi tink, klinkt erg druk. dan mag ik niet klagen mt de woensdag en donderdagavond en zaterdag alleen. petje af voor je.
    gaat helemaal goed komen!

2. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    tja dat wilde ons dus niet echt lukken maar met kraamhulp destijds was ze toen wel rustig
    en in een doek gewikkeld liggen vind ze op zich wel lekker.......
    dekn dat we voor de puckababy gaan!

3. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    nog meer dames bij wie de haren uit hoofd worde getrokke jeetje charlotte trekt egt mega hard aan me haar ze aast er gwoon op

4. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    pff loran, pittig hoor. gaat het al iets beter?

5. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik doe ook gewoon in een hydrofiele luier. armpjes zitten er nog wel regelmatig uit, maar het is even handigheidje

6. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Jep, moet ook uitkijken met m'n ketting en m'n oorbellen!!:p

7. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    ketting en oorbelle draag ik al niet eens meer schandalig

8. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Heb vanacht 1 x gekolft en net ook.
    Maar wil het zo lang mogelijk rekken.
    Heb nu 30 cc eruit gehaald dus wordt al veel minder.
    Heb nu per borst 2 ijspads liggen, en neem zo PCM voor de pijn.
    Voel me niet echt lkkr op t moment, maar tis ff doorzetten.

Ik doe idd ergste druk eraf en tegelijk masseren.
    Rest van de tijd ijs erop.

Natas, hier hangt Dean ook graag in m'n haren hahaha.

9. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Dag, op m'n Hyves heb ik foto staan hoe ik Dean inbaker.
    Is super simpel.

10. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    Je kunt gaan wisselvoeden. Dan moet je goed opletten, wanneer ze in slaap dreigt te vallen en haar gelijk aan de andere borst leggen. Andere optie is borstcompressie toepassen. Hierop kun je googlen hoe het werkt, maar in het kort pakje je je borst beet (zover mogelijk van de tepel af)en knijpt erin en na na 10-30 sec. weer los en weer opnieuw. Zo kun je je hand over je borst verplaatsen. Het schijnt dat het in slaap vallen aan de borst kan komen door de melkstroom die dan even stopt. Op die manier van wisselen en borstcompressie wordt dat verbeterd.
    Ik hoop dat het helpt bij jou.

11. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    Ik heb nog lang niet alles gelezen maar even voor de dames die willen stoppen met BV. Je kunt bij de huisarts tabletjes krijgen om de melkproductie te stoppen.

12. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    dames ga ff de luiertas aanvulle en op naar de dokter met onze meid tot straks

13. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    Je kunt gaan nakolven na de voeding, wisselvoeding, borstcompressie, met warme washandjes aan de gang gaan. Dat helpt echt!!!! Heeft bij mij ook geholpen het te verhogen.

14. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Zo ik ben weer thuis, alles liep tegen op de terugweg bus te laat trein gemist, vervolgens kwam ik in een bus met keiharde stoeltjes auwiee dat gestuiter voelt nog niet zo fijn.

Nu eerst knuffelen en genieten..
    Daarna uurtje slapen, morgen en woensdag vrij.
    Donderdag korte dag en vrijdag ook..

Maandag past oma op dat betekend dat ik in de pauze lekker naar mams toe ga en lekker kan knuffelen met me kleine meisje.
    Heeft papa ook eens een dagje voor zichzelf, aangezien dat er de afgelopen 12 weken niet van is gekomen.

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    lekker weer knuffen met je meissie ,dan is de hele dag weer goed !!

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant

Die kippen, Julian vond ze helemaal te gek. Stak gelijk zijn klauw naar binnen, werd gepikt en gierde van het lachen! :D

(stopte daarna wel wijselijk met handjes naar binnen steken hihi)

Bekijk bijlage 75441

17. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Hallo allemaal....

Nog steeds geen baby geboren na mij???
    Ik hoop voor iedereen die nog bib heeft dat het snel zal opschieten voordat jullie bub zijn!!!
    Ik ben zo gigantisch verliefd op mijn baby..... vreselijk gewoon! Als ik alleen naar haar kijk dan begin ik al te huilen....
    Ik heb nog geen kraamtranen dag gehad maar merk dat ik elke dag wel even een emo moment heb....
    Overmorgen komt onze kraamverzorgster voor het laatst en ik zie er enorm tegenop... het liefst zou ik willen dat ze hier komt wonen! Is echt een super lieve meid van 25 die alles zo goed uitlegt en doet.
    Misschien is het ook een beetje de angst voor het onbekende als ze straks weg is. Hadden jullie die ook of ben ik de enige die hier last van heeft??? Ik vind het gewoon nog zo spannend allemaal. Het is nog zo'n klein prulletje....

Ik hoor graag of jullie hier ook last van hadden of juist niet...

gr x

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik had het ook hoor.. even slikken: "Kan ik dit wel?" maar wees gerust.. je kunt het! Het consultatiebureau is er voor je vragen, maar je bent goed voorbereid. Komt echt goed!

19. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Hier weer terug van de dokter heb nu druppels tegen de spruw van charlotte hopen dat snel werkt.
    OOk overlegd dat ik nu flesvoeding ga geven dokter staat helemaal achter me dat heeft me ovfer de streep getrokken toen ik het woord kunstvoeding zei kreeg ik een preek hij zei tegen mij dat heeft de lactatiekundige je goed ingeprent hij zegt dat wil ik niet meer horen haha hij was heel lief en zei tegen mij dat fles voedin soms zelfs nog wel bter is dan kunstvoeding. ze slaapt nu al meer dan 3.5 uur door op de flesvoeding helemaal super

20. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Yend ook overlegd hoe ik het beste kon stoppen met de bv dokter zei alleen kolven als je pijn heb goed de harde plekken weg masseren en desnoods koude compressen op je borsten leggen

Deel Deze Pagina