2 juni is toch echt een mooie datum. Ik zal die gyn van mij morgens eens aan zijn snor trekken. Helemaal met het oog op een dreigende PND wil ik niet te uitgeput zijn, en moet het gewoon allemaal oké lopen.
Wij hebben in het begin ook standaard gebruikt, ook in combi met omneo. Nu gebruiken we 3 scheppen omneo voor 90 cc en 10 cc extra vocht. Cb gaf ook advies om infacol te gebruiken tegen krampjes. Nu dat Tim al 3 dagen niet gepoept heeft wilde ik toch eerst langs de ha. En die kende infacol niet eens. Volgens mij kan het niet aan de luier liggen dat de kleine geen scheet kan laten
wij zijn begonnen met alleen standaard, infacol en inderdaad 10cc extra per fles, en het poepen ging verder ook goed, alleen de krampjes en de moeite hebben met scheten laten bleef, dus vandaar nu op advies begonnen met de Omneo erbij
netjes hoor.en is hij dan ook vaker wakker nu? vienne komt ook altijd rond het eten tijden komen wel bijna overeen hier, alleen in de avod en ochtend wil er nogwel eens extra voedingen tussen zitten
Krijgt de kleine trouwens al 150 cc? tim zit nog op 90 maar volgens mij mag hij vanaf deze week ook iets meer omdat hij na 3u uitgehongerd aan de fles begint te lurken!. Scheten laten is geen probleem voor hem... maar ze stinken wel enorm!! hopelijk gaat hij ons vannacht verrassen met een enorme volle luier!!
sterreke, gesnopen.. mondje dicht...! net mn borsten is ff streng toegesproken dat ze op moeten houden met melk maken, dat niemand die waterige troep nog wilt drinken.. heb ze ook ff gemasseerd, ben veelste bang voor borstontsteking. Ga morgen afspraak maken voor mn Tattoo van Dean! net de lettertype uitgezocht. worden Army letters! hoop volgende week dinsdag te kunnen gaan. ik ga ff lkkr knuffen met dean.
Hij heeft nu wakkere tijden. In de ochtend. Niet heel handig tijdensde ochtendspits, maar ja is niet anders. En vanaf etenstijd dan is hij ookwakker. Ik wil proberen zijn ritme wat te laten aansluiten op dat van Annemijn. En tot nu toe wil dat mooi!
Even heel blij nieuws!! Mijn kleine man heeft eindelijk weer gepoept. Hij lag zo te persen en te huilen... ik heb hem uit bed gehaald en ik wilde gaan helpen met poepen maar hij had zelf al wat gedaan!! Lijkt dat de olijfolie toch gaat werken...!!
Ik had ook niet verwacht dat ik zo blij zou zijn! heb al geregeld met Tim een vreugde dansje gemaakt door zijn kamer wanneer hij gepoept had! Misschien houdt ie het daarom wel op... wie wil er nou met moeders dansen
Hahaha arme Tim, heel het huis door dansen na een poepje. Hier heeft Dean z'n dag niet helemaal. Hij is al anaf 17:00 uur wakker en aan het mekkeren. Nu ligt hij eindelijk lekker te slapen.
So weer bij gelezen Jammer dat de bv bij sommige niet zo goed loopt en veel pijn hebben. Hier gaat weer super. Ondanks dat Mike waarschijnlijk ook reflux heeft. Volgende week dinsdag naar de KA en dan kijken hoe verder. Voed Mike nu recht op, met zijn beentjes naar beneden en krijgt 1 schepje jbp na. Gaat vandaag al super. S'nachts slaapt hij ook redelijk door. Tussen 22.00 en 24.00 zijn laatste voeding en dan slaapt hij tot 5.00-6.00 door. Lekker dus. Gisteren heb ik zijn eerste lach gekregen Helemaal trot dus. Sterreke: Snap goed dat het spannend is. Maar je kan het en in ieder geval kan ook jij woensdag met de kleine knuffelen en lekker gaan genieten. poepen: mike heeft ook een week lang niet gepoept. Gisteren eindelijk weer een beetje, maar niet eens een luier vol.
Denk trouwens dat er hier ook een aan het clusteren is. MIke heeft om 17.30 -19.10-21.10 gegeten. Dus ben benieuwd, mischien vannacht net zo'n goede nacht als pip. Whahhahhaha ik hoop het
jeetje mina mijn pamelas zijn weer terug ga togh maar beetje kolven straks want dit doet me togh mega zeer ga komende nacht maar strakke sport bh aan trekken. Yend ik ga ook tatoo laten zetten met de naamvan onze meid haha wat leuk waar laat je zetten?