ja ff relaxen. Ga zo enog even een was ophangen en nog even vaatwasser in en uitruimen en dan nog ean half uurtje op bank. Dan weer naar het CB. Gelukkig komt opa of oma even hier om op Jordy te passen, wan tdie zal dan nog wle liggen te slapen. Vanavond nog kraamviste.
Je hebt het er maar druk mee Linnie! En dan dat gepoets nog tussendoor.... pfffffffffffffffff respect, respect!
Moet zeggen dat ik wel heel veel respect heb voor YenD. Die het allemaal alleen moet doen. Vanavond zit ik lekker op de bank en zorgt jeroen voor drinken enz.
OMG Lin dat lijkt op mijn middag gisteren Die ga ik niet eens beschrijven hier want dan durven mensen niet meer aan een tweede te beginnen Maar ik moet zeggen: Ik had het stukken zwaarder verwacht! Ik vind de overstap van 0 naar 1 veeeel groter dan van 1 naar 2, maar dat is mijn bescheiden mening Sterreke: Oh kijk, iemand met ervaring, die zocht ik! Werk je ook nog naast je opleiding en zo ja hoeveel? Ik zoek iets in de richting van bank- en verzekeringswezen... Die heb je dus op MBO niveau, maar ook (en veeeeel uitgebreider, daardoor ook moeilijker) op HBO niveau. De HBO opleiding heb je bij het LOI, de MBO is BBL dus dat vind ik al minder. Maar ik ben zo bang dat het niet lukt qua tijd en inzet, ik werk natuurlijk 3 dagen, heb een overbezette man en 2 kindjes.. Maar ik wil het zo graag verdorie! Dus eerlijk; Is het te doen denk je? Over roken: Ja ik baal er ontzettend van, nicotine blijft een monstertje :x Daarom vanaf morgen weer cold turkey eraf, nu is de verslaving nog niet zo erg, als ik nog een week zo doorga wel natuurlijk
Ik moest op bed gaan liggen van Sven. Dus dat doe ik nu. Sven is met Floris aan het wandelen, blijft last hebben van zijn buikje die ziel. Daar heb ik dus de hele ochtend mee rond gezeult en daarbij een jengelde dreumus die alles wil. Als mama mee doet! Dat kan niet dus dan klimt mevrouw op de tuintafel, gooit met tuin aarde, doet voor de 80ste keer haar schoenen uit, dondert om en schaaft een teen. Dan haalt ze een boek uit huis, de grootste die ze heeft en mama roepen bij de achterdeur omdat ze het afstapje incl boek niet kan maken. Zucht. O ja ergens tussen door heb ik ook nog een was in de machine gedaan, stofgezogen en de vaatwasser in en uitgeruimd. Goed nu gaan mijn luikjes dicht!
Ik vind het ook minder zwaar hoor. Dit was gewoon even een hectische ochtend, maar meestal valt het wel mee en gata het allemaal best relaxed. Moest het gewoon even kwijt .
100 ml flesvoeding staat gelijk aan 1 drup k en 1 drup d De K ben je vrijsnel vanaf de D zal je bij moeten blijven geven tot ze op 1000ml zitten over de hele dag
Zodeju wat een ochtend Lin! Nu zelf in de rust.. Hier net een heeeeeeeeele grote wandeling gemaakt wel 5 km lol. Wist niet eens dat hier een bos was, nou nu dus wel haha.. Faith vond t eindelijk weer lekker in de kinderwagen. Leek van de week wel of ze bang was heel appart. We gaan nu met ze tweetjes even slapen. Boven dit keer, ze moet het toch leren.. Moet ik het gordijn open houden?
Ik begrijp jullie helemaal Pip en Lin, hier een korte beschrijving van ons drama gister: - Ik geef Mees de fles, even boeren en ohjee, er komt wat mee. Allebei onder de melk dus een schoon shirt aan. - Ik ga met Fenna macaroni eten. Geef haar haar bordje en wil zelf mijn bord pakken, ondertussen had Fenna een "Nieuwe oet (hoed) mama", jawel haar bordje macaroni pfff - Fenna onder de douche, Mees naar bed. - Na het douchen nog even spelen, toen ze voor de derde keer die dag zei: Mama poeppie daan! Luier verschonen, al-les onder de diarree (incl me ). - Fenna luier uit en hup rennen naar de douche, mama er ook snel even onder want zat nu onder de kek, melk en macaroni - Mama eruit om aan te kleden, loop de gang op en glij uit want jawel, Fenna had nog even geplast ondertussen. - Mama weer onder de douche want weer vies!!! - Daarna Fenna naar bed, mama op de bank, na 5 min Mees wakker. - Mees fles, boertje en jawel, weer een golf over mijn schone shirt - Alles schoon en gevoedert op bed, mama de slappe lach van zoveel drama Heerlijk he, 2 kids
Dank je wel.. Moet zeggen dat het best prima gaat. Dean past zich goed aan aan ons ritme, en Darren is super lief voor zijn broertje. 1x per week komt m'n moeder ff helpen in het huishouden, maar dat is eigenlijk niet meer nodig. Het verloopt tot nu toe allemaal erg lekker.
En misschien scheeld het dat Marcel toch nooit een ruk deed alleen maar in de weg zitten en boos zijn. Dus ben al ff gewend om alles alleen te doen... Met hem erbij was m'n leven stukken zwaarder!