Ik heb gister ochten om 8uur voor laatst bv gegeven en daarna volledig over gegaan op flesvoeding na gesprek met de dokter sinds gister ook andere medicatie tegen de spruw vloeibaar spul "nystatine labaz"heet dat spul ik denk dat het werkt maar weet nog niet zeker ze huilt nu wel elke keer vreselijk als ze de fles krijgt dus denk dat medicijn aanslaat snap je hoe ik het bedoel? leg het beetje krom uit
Hier ook nog steeds het idee dat we misschien wel spruw hebben , de dokter zei vrijdag van niet , maar ik twijfel .....Ik kan het wit op tongetje wel erafkrijgen maar kan voor de rest niet echt in haar mondje kijken ..En heb zelf onwijs last van de tepels dat kan ook op sruw duiden , toch ? Marit heeft er iig geen last van naar mijn idee ..Donderdag moet ik toch weer naarhet cb om Marit te laten wegen en dan laat ik ze daar ff kijken ..
heeft geen last van haar billetjes ....totaal niet .. Is dat altijd met spruw ? Misschien dat het niet echt doorzet omdat ze niet meer aan de borst drinkt en geen bv meer krijgt of maakt dat niet uit als ze eenmaal besmet is ....
Marjon hier zijn de billetjes ook in orde niets aan te zien alleen bij haar anus is beetje rood. Is dat omneo voeding goed iemand ervaring? gebruik nu van nutrilon nestle hypo allergeen
Marjon ja last van me tepels vooral de rand eromheen is erg rood met wat kleine kloofjes maar nu ik gestopt ben met de bv is het al een stuk minder
Natas ik had Dean op t voedingskussen vandaag. Handig als je ff een handdoek erop legt en beetje om t kussen heen maakt, dan blijft t goed zitten. Heb m'n anti depressiva opgehaald, tot t weekend 5 mg, daarna 10 mg. Hoop dat ik er geen last van krijg.
Hebben jullie de nieuwe WIJ al gelezen? staat stukje in over Dunstan baby language, dus dat je aan het soort geluidje/klank dat je baby maakt kunt horen wat ze willen.... ga er toch eens op letten!
@marjon: nee hoeft niet. Maar omdat je twijfelde. En als het op de billen zit heb je zeker een candida(spruw) infectie. Gaat van mond tot kont. Maar als je een infectie hebt je een infectie. Goed opblijven letten. FV gevoedde kids kunnen net zo makkelijk spruw krijgen. BV krijgen het sneller omdat de candida op onze huid zit en inprincipe ongevaarlijk, maar bij baby's kan het spruw veroorzaken.
De WIJ daar wou ik mee beginnen vanmorgen, maar nog niet aan toe gekomen. Ik had dat van Dunstan eens gezien bij Oprah. Erg indrukwekkend!!
ik ben benieuwd.... ik vind bij Jelmar alles wel wat klinken als "eeeeh" maar ik kan wel onderscheid maken tussen pijn en honger...