Mei 2010 Mama's Deel 7!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama Mars, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Mama2010: Geweldig! Dat het zo lekker gaat.

Lvdb: kolven, tja dat moet binnenkort. Ik wil het gaan doen als ik de hele dag op een vieruurs ritme zit. Dan 1,5/2 uur na de voeding kolven. Dan heb ik mooi de tijd. Ik heb gelukkig nog 9 weken :)

2. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja is ook zo. heb geen idee hoeveel je dan moet kolven. maar dat wijst zich dan wel. want dan moet je gewoon devoedingen die je dan niet zelf geeft kolven. maar hoeveelheid...?? zien we dan wel. wie bewaart, heeft wat :)

3. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Marjon je kan geen recept bij drogist halen volgens mij ik heb egt recept van dokter gehad

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    volgens CB hoefde ik geen nutriton meer te gebruiken aangezien ik nu half/half Nutrilon standaard/Omneo gebruikt... maar vanochtend en vanmiddag spuugde die weer een golf terug.... dus toch maar klein schepje nutriton voor de nacht er weer door!!

Ga nu vanavond een M speen proberen, want met een S speen (difrax S flessen) raakt de speen soms verstopt, dan moet ik er eerst weer aan zuigen voordattie weer kan drinken, irritant!
    Zijn er meer mensen met Difrax flessen? en wat voor speenmaat hebben jullie erop?

5. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Haha! dankje :D

6. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    ff testen

7. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Babe hier ook dyfrax flesse maatje s is de speen

8. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Ik ga naar bed meiden maar wilde Sterreke even heel veel succes wensen morgen, je kan het meis! En genieten daarna :D

Trust!

9. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Sterreke, mocht je nog online komen, toi, toi, toi!!!

10. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Sterreke veel plezier morgen:D komt allemaal goed sgatje.

Hier al vanaf vanmiddag 12uur niet meer gekolvd knap van mezelf maar hou niet lang meer uit straks togh ff beetje kolven en lekker koude compressen erop

11. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Heb ook maat S op de Difrax S Fles.

12. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    k had net het kolf record van de afgelopen 2 dagen haha 30 cc Jeuj :D

Ik wil Sterreke ook veel succes wensen morgen! Zet hem op!!

STRALEND; waar ben je? We maken ons zorgen..

13. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    stralend is vast allang bevallen hoop ik in elk geval;)
    ga ervandoor dames ff lekker op bank knuffel met charlotte see you tommorrow

14. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    He dames,

vandaag al paar x online geweest om bij te lezen en heb redelijk wat kunnen bijlezen, maar natuurlijk alweer veel vergeten.....

Is er al nieuws van Sol of Stralend?

Lees veel BV problemen. Niet leuk voor de mama's, maar wel enigzins geruststellend dat ik niet de enige ben. Ik heb er nu ook nog een borstontsteking bij. Ik was dus waarschijnlijk niet grieperig, maar had koorts daarvan. Hij begint al af te zakken zonder medicatie gelukkig. Massage en kwarkwikkels lijken hun wetk te doen. Ook heb ik met veel angst Sara aangelegd afgelopen nacht. Met een tepelhoedje uiteraard en het deed nog erg pijn, maar heeft waarschijnlijk ook wat geholpen. Ik krijg met kolven nu amper 100 ml eruit en daarmee kan Sara het soms net wel redden. Heb geen voorraad meer, dus pak kunstvoeding staat ook klaar voor het geval dat. Ik geef het nog tot zondag en dan moet er duidelijk verbetering zijn, anders stop ik ermee.
    Moet vrijdag ook nog naar de kno arts. Misschien herinnert iemand zich nog mijn bloedende tong van een paar weken geleden. Dat plekje is nooit weggegaan en alleen maar groter geworden. De huisarts heeft me doorgestuurd. Met een beetje pech moeten ze het operatief verwijderen. Ze dacht niet dat het iets was om me zorgen over te maken.....
    Oh ja, mijn buikwond doet het ook niet helemaal lekker. Heb een klein stukje dat wat open is gaan staan......ook in de gaten houden dus.

Xxx

15. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Lees mijn stukje terug en komt wel heel depri over he......loop ook best veel te huilen hoor, maar op dit moment voel ik me even weer oke hoor!!!! Hihi.

Lekker dat ik hier mijn ei kwijt kan!!!

16. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Alpenmammie... Hmm klinkt allemaal niet erg lekker, wat zijn kwarkwikkels eigenlijk?
    Wat kunnen ze doen aan je buikwond? Of moet dat vanzelf helen?
    Succes ermee allemaal.

iPhone gebruikers!! Hebben jullie ook last met sms'jes binnen krijgen??
    Ik krijg soms sms'jes pas na een paar uur een keer binnen!

ego, net m'n AD op, ha had gezegd dat ik het pilletje door de midden moest breken, maar dat ding is zo ieniemini klein dat lukte dus niet. Heb nu dus 10 mg op.
    Ben duizelig en m'n beeld is niet scherp meer nu.
    Wel erg vervelend eigenlijk.
    Ik wil gaan slapen maar denk dat Dean zo nog wel een flesje lust.

Heb m'n moeder ingelicht iig.

Truste meiden.

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Sterreke heel veel succes meissie!! Make us proud :)

18. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    He meiden!
    ben er nog! dankjewel voor alle succeswensen! Ik kan het zullen we maar denken! En heeeeeeeel veel vrouwen zijn me voorgegaan... waaronder jullie bijna allemaal....:D

19. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Sterreke, zet hem op!!!!!

YenD, oei vervelend. Goed dat je je moeder hebt ingelicht.
    Kwarkwikkels zij gaasjes met daartussen magere kwark die ik in de koelkast leg en na het kolven of voeden op de rode huid leg waar de ontsteking zich bevindt.

Net gekolfd, er kwam maar 75 ml, dus daar gaan we de volgende voeding niet mee redden......dat wordt kunstvoeding voor het eerst. Hoe maken jullie het klaar???? Op het pak staat water koken, af laten koelen tot 40 graden, poeder erdoor en schudden en dan af laten koelen tot drinktemperatuur, maar dat is toch mega omslachtig?? Hoe weet ik wanneer het 40 graden is? En dat kost toch veel te veel tijd als ze om eten vraagt???
    help

20. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Sterreke Buddy van me! Heeeeeeel veel succes morgen. En mijn telefoon is volledig opgeladen voor buddy nieuws ;)

Deel Deze Pagina