Mei 2010 Mama's Deel 7!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama Mars, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Melk koud aanmaken en dan in de magnetron. Hoeft maar even. Ff proefdraaien met gewoon water. Weet niet of je het water zo bij jullie uit de kraan kan gebruiken. Ik zou mireraalwater gebruiken.

2. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Pip, bedankt. Het water uit de kraan hier is van topkwaliteit! Dat zou dus kunnen. Maakt het voor het mixen dan niks uit dat het water koud is? Qua oplossen zeg maar....

3. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Sterkte sterreke morgen. Zet hem op en daarna lekker genieten :D

YenD: Das wel minder dat je al gelijk zo'n last heb. Goed dat je jouw moeder heb ingeschakeld.

Voorraad: Ik ben al wel bezig om een voorraad aan te leggen, maar dat komt vooral omdat ik starks geen zin heb om met overvollen borsten te lopen als ik met werken. (Door de overproductie) Heb nu al een aardige voorraad.

Vanmiddag bij het CB geweest en Mike is door de APK. ALleen zijn rechter balletjes was ineens niet meer te vinden. MOets dat ook maar even met de KA bespreken. Na de geboorte was hij er wel ;) EN nu is hij opeens zoek :S.
    VErder is hij goed gegroeid. In 1 1/2 week 380 gram.
    Gaat goed dus. HIj weegt nu 4110.

4. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    ff hallo van mij...nog wel een x een langer bericht maar koen doet alleen maar huilen vanavond......

geen baby's????

xxxxx

5. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    zou net zeggen moet ff wat met je bespreken maar komt wel ;) ..

Jeutje Linda: dat word ook al een reusje haha.

Ik kook gewoon water. En warm het op in de magnetron

6. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik moet donderdag weer naar school, maar ben erg benieuwd wat Faith nu weegt..

Dus hubbie zal donderdag ochtend naar het weeguurtje op het CB haha..

7. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Dean heeft bijna 5 uur geslapen!
    Ik heb vanaf 17:00 uur niet meer gekolft, en m'n borsten doen geeneens pijn.

Nog steeds wel duizelig, m'n ogen trillen heel erg, zo irritant.

Flesje is bijna leeg, dan kunnen we weer slapen.

8. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Morgen dames!
    Zo... zometeen zh bellen of we meteen terecht kunnen. Ik heb wel al vanaf gisteren avond 22.00 weeen... raar he. Maar er zit niet echt een regelmaat in, zit tussen 5 en 8 minuten tussen de weeen. Tenminste tussen eind van de 1 en begin van de andere. Ik weet nooit zo goed wat ze bedoelen met "om de zoveel minuten", van begin wee 1 tot begin wee 2 of eind wee 1 tot begin wee 2.
    Maar ik heb een paar uur zitten dubben wat ik zou doen (mag vandaag nog thuis bevallen) maar ga toch maar naar het ziekenhuis denk ik... Wellicht dat mijn lijf toch nog een zetje nodig heeft, zo schiet het ook niet erg op...

Nou hopelijk vandaag nog veel meer babynieuws, ik meld me via Pip of zelf hier als ik gewoon kan internetten met mijn telefoon...

9. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Nogmaals bedankt voor al jullie succeswensen! Jullie zijn schatten :D

10. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Sterreke je telt vanaf begin wee 1 naar begin wee 2.
    Heel veel succes vandaag, misschien heb je dat extra zetje helemaal niet nodig!!
    Knuff!

11. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Nu ga ik twijfelen, was het wel eind wee 1 naar begin wee 2...
    Na aan mij heb je ook nix!

Succes iig!!

12. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Van begin tot begin toch?

Goedemorgen!!
    Sara heeft de kunstvoeding gisteravond prima gedronken en viel als een blok in slaap! Ze slaapt sowieso al makkelijk door en nu ook weer van 24.00 uur tot 5.45 uur! Heerlijk. En wat denk je? Net even 150 cc gekolfd!! Yes! Hopelijk kan ik zo de moedermelk blijven geven. Nu nog ff pitten hoor.

X

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

succes meissie !

14. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    goede morgen allemaal.

Alpenmama: Fijn dat je zo goed gekolft heb :D

15. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Buddy van Sterreke. Ze ligt nu in het ZH en er is Gel in gebracht. Nu verder afwachten

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hihihihihihihi wat ben je toch een lekker ding! Ik denk aan je vandaag (hopelijk in een zkh-bed, net als jij)

17. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    spannend, een sterrebaby vandaag hopelijk :)

Meneer heeft gisteravond 22.15 fles gehad en weer tot 4 uur gemaft, en ligt nu sinds half zes nog steeds te ronken, zal em zo maar ff van boven halen, ff lekker badderen!

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Drie dagen overtijd.. Julian kwam 'vandaag' dus helaas ben ik nu nóg langer aan het wachten dan bij hem. Alleen met het verschil dat ik toen emotioneel helemaal instortte de laatste dagen haha. Voel me nog wel een stuk beter dan toen gelukkig.
    De pijn ben ik echter zoooooooooooo zat. Alle overgangsbewegingen zijn nu zwaar. Als ik ga staan, zitten, liggen etc, dan voel ik gewoon die baby overal steken onderin. Er is verdorie geen ruimte meer... au au au.

19. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Sterreke oohh spannend veel plezier;)

Alpenmama Mij is door de dokter verboden het woord kunstvoeding te zeggen;) hij zegt dat is het niet het is vervangende mamamelk en het is net zo goed;) hij beweerde dat er bij hem in praktijk vaker kindjes komen die ziek zijn terwijl ze bv hebben gehad en kinderen met de fv zij minder vaak ziek hij zegt het is niet bewezen maar het viel hem wel op.

FV Opwarmen hier gewoon de warme kraan open poeder erin en drinken maar

20. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    YEND Whhooww is die sjit zo heftig joh:O
    Vind je dat niet eng dat je zo duizelig enz bent terwijl je dean aan voeden bent?
    Balen zeg dat je die pil niet door midden kon krijgen ook niet met mesje ofzow? vast niet heb je al wel geprobeert denk ik;)

Deel Deze Pagina